William Attia

Artykuły

Caylus

Caylus

Ekonomia sukcesu

24-01-2007 20:08 | Marcin 'Ezechiel' Zaród | Komentarze: 11
W nowoczesnych planszówkach podział na gry europejskie i amerykańskie staje się coraz bardziej widoczny. Wyznacznikiem przynależności nie jest kraj pochodzenia autorów gry, ani ojczyzna podatkowa wydawcy, ale specyficzny zestaw cech charakteryzujący mechanikę rozgrywki. Choć nie ma ścisłej i oficjal...
Spyrium

Spyrium

Rewolucja przemysłowa w zupełnie innym wydaniu

06-04-2014 14:36 | Grażyna 'Fionaxxx' Zarzycka | Komentarze: 0
„W wiktoriańskiej Anglii odkryto Spyrium, minerał o wysokiej wydajności energetycznej i niesamowitych wręcz właściwościach. Nowe odkrycie rewolucjonizuje właśnie przemysł… (…) Stań na czele przemysłowego konglomeratu! (…) Wykorzystaj lepiej od swych rywali możliwości,...

Noty

Caylus

27-05-2006 23:11 | Komentarze: 0
Rok 1289. Wraz z rozwojem terenów granicznych Królestwa Francji, Król Filip postanowił zbudować nowy zamek. Do niedawna Caylus było małą wioską, ale już wkrótce się to zmieni. Na mocy dekretu królewskiego w Caylus ma powstać zamek. Dzięki temu do wioski zjadą się z całego kraju naj...

Spyrium

12-10-2013 14:16 | Komentarze: 0
Alternatywna rzeczywistość, osadzona w steampunkowym świecie.

W wiktoriańskiej Anglii odkryto Spyrium, minerał o wysokiej wydajności energetycznej  i niesamowitych wręcz właściwościach. Nowe odkrycie rewolucjonizuje właśnie przemysł...

Stań na czele przemysłowego konglomera...

Wieści

Wielkie fabryki w Spyrium

Wielkie fabryki w Spyrium

03-02-2013 08:26 | Rafał 'PowerMilk' Kociniewski | Komentarze: 0
William Attia (twórca Caylusa) przygotowuje grę osadzoną w konwencji steampunka zatytułowaną Spyrium. Gracze wcielą się w zarządców wielkich fabryk, w których wytwarzany jest surowiec zwany Spyrium. Za produkcję oraz przetwarzanie Spyrium gracze będą otrzymywać punkty zwycięstwa.

Gra ukaże się w tym roku nakładem Ystari Games.
Wywiad z Williamem Attią

Wywiad z Williamem Attią

23-10-2013 22:37 | Rafał 'PowerMilk' Kociniewski | Komentarze: 0

W serwisie MeepleTown ukazał się wywiad z Williamem Attią, twórcą gier Caylus i Spyrium. Z tekstu dowiemy się, dlaczego autor upodobał sobie worker placement, jak długo trwała praca nad wspomnianymi tytułami oraz skąd Attia czerpał inspirację.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.