- Wolf Runners of the Trade Road – przeznaczone dla bohaterów na 5 poziomach doświadczenia krótkie bojowe spotkanie odtwarzające jedną ze scen z powieści Mark of Nerath;
- Magic Item Rarity – artykuł poświęcony, wprowadzonym w D&D Essentials, nowym kategoriom częstości występowania magicznych przedmiotów;
- Lords of Madness Preview 2 – druga zapowiedź zestawu figurek Lords of Madness, tym razem poświęcona procesowi powstawania miniaturek;
- Neverwinter – zbiór informacji na temat, zapowiedzianej na przyszły rok, gry komputerowej Neverwinter oraz towarzyszącej jej powieści Gauntlgrym R.A. Salvatore;
- D&D Podcast: Gen Con – firmowy podcast, w którym Mike Mearls i Jeremy Crawford dzielą się swoimi wrażeniami z tegorocznej edycji Gen Conu;
- Treasure Options – kilka przykładowych skarbów do wykorzystania podczas gry;
- On Becoming a Gamer - Shelly Mazzanoble opisuje swoje doświadczenia z różnymi edycjami konwentu Gen Con;
- Return to Adventure! – opis nowych atrakcji czekających w najbliższym czasie na uczestników różnych programów prowadzonych przez RPGA;
- Alumni: Dark Sun – krótka historia wydawnicza settingu Dark Sun;
- A Vault Full of Monsters – ogólny opis zawartości zestawu Monster Vault do D&D Essentials oraz rozpiska dwóch przykładowych stworów;
- Something Awful – wywiad z Zackiem Parsonsem i Stevem Sumerem, twórcami strony SomethingAwful.com.
- Academies of the Underdark – opis szkół tworzonych przez mroczne elfy oraz kilka magicznych przedmiotów związanych z tym tematem;
- Uncommon Commanders – kilka nowych ścieżek archetypowych przeznaczonych dla postaci należących do klasy dowódcy.
- The Slaver's Stone – należąca do cyklu Chaos Scar przygoda przeznaczona dla postaci na 5. poziomach doświadczenia i dotycząca walki z grupą łowców niewolników;
- Taking Time On the Other Side – zbiór porad dotyczących ustalania z graczami pewnych elementów kampanii takich jak szybkość gry czy obecność muzyki;
- The Circle of Fangs – kolejny odcinek cyklu Eye on the Realms Eda Greenwooda, tym razem opisujący tajemnicze magiczne pierścienie i stojącą za nimi kabałę magów;
- Theme, Plot, and World – James Wyatt opisuje ważność motywów przewodnich tworzonych światów na przykładzie swojego autorskiego settingu Aquela.