» Artykuły » White Dwarf #360

White Dwarf #360


wersja do druku

oraz zasady do Fortress of Redemption

Autor: Redakcja: Bartłomiej 'baczko' Łopatka
Ilustracje: Games Workshop

White Dwarf #360
Wszyscy zapewne ochłonęli już po bliskim kontakcie z kamieniem spaczenia, czyli listopadową premierą armii Szczuroludzi z siódmej edycji, innymi słowy Skavenami. Po tak wyczerpujących wrażeniach, które musiały odbić swe piętno na umysłach niejednego kolekcjonera, GW postanowiło zaoferować swym fanom trochę odpoczynku. Co za tym idzie, grudniowy odcinek kochanego Białego Krasnoluda pojawił się w ciut okrojonej, że tak się wyrażę, formie. Nie mam tu na myśli braku stron czy dziury w tekście, o nie. Jednak ten numer nie zaskoczy nas sporą ilością nowości. Z drugiej strony i dobrze, bo przez spory okres czasu miesiąc w miesiąc dostawaliśmy jakąś nową armię. WD 360 jest czymś w rodzaju przypomnienia ostatnich dokonań angielskiej ekipy z Games Workshop. Jak zwykle najbardziej interesujący dział New Release niesie wiele dobrego -świąteczne ciasteczka w postaci Fortress of Redemption powinny w zupełności usatysfakcjonować fanów W40K. Dodam, że wraz z nowym elementem pola bitwy w miesięczniku znaleźć można kompletne zasady używania tego dzieła sztuki. Dla tych, którzy mają ochotę zakupić nową armię lub sprawić komuś niesamowity świąteczny prezent: w sprzedaży pojawiły się dwa Megaforce; pierwszy do Space Marines, a drugi do armii Orks. Dla młotkowych sympatyków przygotowano Brygady - jedna z nich dla Imperium, natomiast druga analogicznie do armii Orków. Tak naprawdę godnym podkreślenia faktem jest, iż wszystkie ww. zestawy zawierają wyłącznie plastikowe modele. Moją uwagę jak zwykle przyciągnęła rubryka poświęcona kolekcjonerom, a dokładniej najnowszy zestaw młodych smoków. Autorem modeli jest znany z rzeźbienia stworzeń Trish Carden. [skan tej rubryki] Od Black Library otrzymamy cztery nowe książki, w tym jedną na CD! Tytułem tej multimedialnej wersji jest Thunder from Fenris i przedstawia nam dzieje starożytnego bractwa Thunderwolf zakonu Space Wolves. Kill Krucha to kolejne genialne dzieło ekipy z Forge Works. Model (jak sama nazwa sugeruje) należy do armii Orków z Warhammer’s 40.000. Jest to odpowiednik Imperialnych super ciężkich czołgów, a jego eksperymentalne zasady będziecie mogli znaleźć na oficjalnej stronie Forge World. Nareszcie mogę was poinformować o najciekawszej informacji, którą mogłem przeczytać w ty odcinku WD. Otóż zostajemy poinformowani, iż w lutym armia Zwierzoludzi ponownie zaleje świat. Z tego co nam wiadomo, ich planem jest przywrócenie porządku sprzed epok, gdzie organizowano polowania na nas dla sportu – hmm, interesujące, ciekawi mnie jak przebiją się przez Imperium. Pojawiła się również informacja dotycząca III edycji Warhammer Fantasy Role Play, która będzie dostępna do kupna na stronie Fantasy Flights Games. Kolejna świetna zapowiedź to premiera Heath Company do zakonu Blond Angels. W dziale Old War Stories jest genialny artykuł poświęcony głównie Warhammer Fantasy Battle, w którym doświadczeniem o taktyce, konwersjach, kampaniach, a tak w ogóle to o wszystkim co jest z WFB związane, dzielą się Dave oraz Jerm’s. W artykule Game-a-week Andy Hall opowiada o jego niezwykłym zadaniu, na które miał cały rok. Otóż co tydzień Andy musiał rozegrać co najmniej jedną bitwę (ja też bym chciał, żeby mój szef mi tak kazał). Cały artykuł jest poświęcony raportom bitewnym oraz wnioskom do jakich autor dochodzi poprzez doświadczenie. Nie zapomniano o fanach Warhammer 40.000 - mówię tu o taktycznym artykule Look to the Skies! w tematyce Planetstrike. Dodano również nowe Planetstrike Stratagems oraz zasady do Fortress of Redemption. Skan z zasad wkrótce pojawi się w dziale do pobrania. Miłośnicy Lord of the Rings otrzymali trzecią i ostatnią część masywnego raportu bitewnego Bloond and Sand Wisienką na torcie jest artykuł poświęcony pracy Joe Tomaszewskiego nad modelem Vermin Lord. Ukazuje on jak krok po kroku w profesjonalny sposób pomalować ww. model. Prócz tego dostaniemy jeszcze solidny poradnik jak namalować efekt światła kierunkowego, mówiąc prościej – jak malować efekt odbijającego się światła na niektórych elementach w ciemności. W styczniowym numerze:
  • Premiera armii Tyranids do Warhammer 40.000
  • Seria scenariuszy przygotowanych pod nową armię Szczuroludzi przez Jeremy’ego Vetock.
  • Artykuł poświęcony taktyce dla armii Harad i Rhun w skirmishowych rozgrywkach LotR.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
8.5
Ocena recenzenta



Czytaj również

Warhammer Underworlds: Harrowdeep
Fotorelacja z Drużynowych Mistrzostw Polski
Warhammer Underworlds
Wielkie potyczki małych band
- recenzja
Blood Bowl
Kopnij i biegnij
- recenzja
White Dwarf #368
"The time of daemons is at hand"
White Dwarf #361 - recenzja
oraz zasady do legendarnego Legion of the Damned

Komentarze

string(15) ""

~skra

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
zakon Blond Angels, wow... spadłem z krzesła
01-01-2010 00:47
WilliamWolfes
   
Ocena:
0
To musiało być bolesne doświadczenie ;] - skra.
01-01-2010 16:35

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.