» Magic: the Gathering » Ciekawe talie » Warp World

Warp World


wersja do druku
Warp World
Źródło: MTG Salvation

Rozpiska:
10x Forest
7x Mountain
2x Swamp
4x Verdant Catacombs

4x Birds of Paradise
4x Harrow
4x Trace of Abundance
4x Bloodbraid Elf
4x Siege-Gang Commander
3x Madrush Cyclops
3x Broodmate Dragon
3x Rampaging Baloths
3x Ob Nixilis, the Fallen
4x Warp World

Sideboard:
4x Lavalanche
3x Hive Mind
3x Caldera Hellion
3x Thought Hemorrhage
2x Pithing Needle

Główny składnik decku:


Opis
Jest to deck typu Jund, czyli czarno-zielono-czerwony, którego strategia opiera się na karcie Warp World.
Od samego początku gry trzeba zbierać manę, w czym skutecznie pomagają BoPy, Harrowy i Trace of Abundance'y. Podczas tego zbierania zapełnia się też stół kreaturami, które dają nam dodatkowe permanenty, takie jak Bloodbraid Elf, Broodmate Dragon czy Siege-Gang Commander.
Gdy mamy już wystarczająco many, do gry wkracza Warp World, który daje nam potężne bestie, takie jak Rampaging Baloths, Ob Nixilis czy Broodmate Dragon. Do tego, gdy na stół wejdzie jeszcze Madrush Cyclops, przeciwnik ma spory problem, żeby jakkolwiek powstrzymać stwory przed zbiciem mu życia do 0.
A to wszystko dzięki deckowi Warp World.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.