» Blog » Warhammer 40k a Wiedza i Technologia
06-07-2011 11:42

Warhammer 40k a Wiedza i Technologia

W działach: WH40k, RPG | Odsłony: 150

Jakoś tak wyszło, że po prawie pól roku reaktywowałem i przeniosłem bloga. Od paru dni jest on dostępny pod http://qendi.sf-f.pl.

 

Żeby jednak nie było, że autopromocja  odrazu podrzucam:

 

 

Warhammer 40k a Wiedza i Technologia

 

Parę dni temu, jeden z moich graczy grających w kampanię Dark Heresy opartą na mechanice SWEPl napisał mi coś takiego:

 

A tak apropos Qendi, odnośnie tego co mówiłeś na temat mojej postaci potrzebującej Wiedza: Gwardia i takie tam to nie trzeba tego wykupywać. W podręczniku SWPELa jest napisane, że tego typu wiedzę testuje się poprzez test wiedzy ogólnej (spryt) z ewentualnym modyfikatorem +2 jeżeli powinienem się na tym lepiej znać lub -2 jeżeli jest mi to obce

 

Moja odpowiedź, że w WH40k nie ma Wiedzy ogólnej ze względu na specyfikę konwersji(którą nota bene postaram się niedługo wrzucić. Muszę ją tylko trochę doszlifować jeszcze) okazała się być niewystarczająca. Dlatego też, jako że długo nie pisałem pozwolę sobie na szerszy komentarz na temat mechaniki Wiedzy Ogólnej, jak i wiedzy w ogólew uniwersum Warhammera 40k.

 

 

Czytaj dalej na Kalejdoskopie RPG

 

Komentarze na tym blogu są zablokowane.