» Blog » Warframe Poradnik - jak łatwo farmić próbki mutagenu?
17-01-2017 13:44

Warframe Poradnik - jak łatwo farmić próbki mutagenu?

W działach: Gry komputerowe, poradnik, Warframe | Odsłony: 924

Warframe Poradnik - jak łatwo farmić próbki mutagenu?

Mieliście problem ze zdobyciem chorych ilości próbek mutagenu? Już nie ;)

 

1
Notka polecana przez: Bakcyl
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Bakcyl
   
Ocena:
0

Ciekawe, kiedy znerfią. Warfframe to żałosny festfarm simulator, a Digital Extremes jest jednym z najbardziej nieprzyjaznych graczowi deweloperów, jakich widziałem. Pomijając VALVE.

17-01-2017 17:34
Eliash
   
Ocena:
0

Nie oceniałbym tej gry aż tak negatywnie. Trzeba mieć na uwadze, że duży patch wychodzi co 2-3 miesiące. Ogarnięcie wszystkiego co w nim jest to maksymalnie 10 godzin. Jeśli wydawca chce mieć pewność, że zatrzyma gracza w grze do kolejnego patcha, musi sztucznie rozciągnąć ten czas farmieniem.

Też nie przepadam za czymś takim, ale gra ma przyjemny, dynamiczny gameplay i po prostu ją lubię, więc czasem chwytam za haczkę i ruszam w pole ;)

17-01-2017 23:38
Bakcyl
   
Ocena:
0

Gra zasługuje na jak najbardziej negatywną ocenę, tak jak i deweloperzy, którzy od początku jedyne co robią, to podnoszą poprzeczkę farmienia w każdym możliwym aspekcie. Gra jest po prostu źle zrobiona, a oni zmieniają ją na gorsze.

Czas rozciąga się kontentem do farmienia, a nie bezsensownym, wielogodzinnym farmieniem surowców, żeby crafcić coś, co wyrzucisz do kosza, jak nabijesz tym poziom. Absolutnie beznadziejny system nabijania expa, mnóstwo postaci do wyboru, a każda po 4 skille. No wow! 

Gra ma dynamiczny gameplay, ale niestety źle wykorzystany potencjał. Tego co w niej powinno być, to nie ma.

18-01-2017 03:57
Eliash
   
Ocena:
0

Na bieżąco obserwujesz jak rozwija się gra? Moim zdaniem zmiany są głównie na lepsze. Wystarczy spojrzeć na to co zostało dodane przez cały ten czas: Fabularne questy, syndykaty, wiele nowych lokacji (np. podwodne bazy na Uranie, czy lodowe pustkowia na Europie), rework sporej liczby bossów, by walki były atrakcyjniejsze, całkiem fajne Lunaro. Bronie też w większości przypadków nie są bezmyślnymi kopiami, a dodają nowe elementy gameplayu (jak chociażby laserowa lanca). Podobnie z postaciami. Nie nazwałbym tego niszczeniem gry.

Co do farmienia. Są rzeczy które łatwo zdobyć i takie które naprawdę przesadnie trudno. Częściowo wynika to z tego, że gra jest darmowa, a takie coś zachęca do kupna danej broni. Co też nie jest jakimś dramatem bo broń w Waframe kosztuje do 10 zł. W LoLu skiny potrafią chodzić po 80 zł. Ale jak się zna sposoby farmy to większość wybranych przedmiotów można zdobyć w maksymalnie kilka godzin, co jest charakterystyczne dla większości gier tego typu.

System nabijania expa - mi się on podoba. Wymusza zmiany w uzbrojeniu przez co raz chodzimy z łukiem, raz z rapierem, a innym razem z wyrzutnią pił tarczowych. Przynajmniej w ten sposób jest urozmaicenie podczas rozgrywki.

Postaci - możesz mieć wielu bohaterów i na każdą misję iść innym, więc nie wiem na co narzekać. Wybór Excalibura nie wymusza grania nim do końca życia. 4 skille to norma aktualnie. Poza tym masz ogromną możliwość konfiguracji postaci za pomocą modów, uzbrojenia, arkan, towarzyszy i mocy operatora. Do tego same moce też możesz modyfikować modami, nadając im inne właściwości.

Złe podejście developera do graczy - powiedziałbym że bardzo fajne. Chociażby dodają do gry wymyślone przez fanów postaci, bronie, ozdoby. Nie wiem w czym problem.

No ale co kto lubi.

18-01-2017 11:23

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.