» Wieści » Warfactory rozpoczyna dystrybucję produktów Warlord Games

Warfactory rozpoczyna dystrybucję produktów Warlord Games

|

Warfactory rozpoczyna dystrybucję produktów Warlord Games

Warfactory – europejski dystrybutor takich marek tak DUST 1947 czy TinkerTurf oraz wydawca polskiej wersji językowej A Song of Ice & Fire: Figurkowej Gry Bitewnej rozpoczyna dystrybucję produktów giganta figurkowych gier historycznych, brytyjskiego Warlord Games. Umowa pomiędzy obiema firmami obejmuje nie tylko Polskę, ale całą Europę Wschodnią. 

 Informacja prasowa:

Założona w 2007 roku, firma Warlord Games z siedzibą w Nottingham zajmuje się produkcją gier science fiction i fantasy, ale jej głównym polem działalności jest wydawanie systemów bitewnych opartych o rzeczywiste tło historyczne. Praktycznie każdy miłośnik wargamingu miał styczność z takimi tytułami jak Bolt Action, Blood Red Skies, Victory At Sea (II wojna światowa), Black Powder (wojny napoleońskie) czy Hail Caesar (czasy świetności cesarstwa rzymskiego). Gry ze stajni Warlorda są obecne na rynku od wielu lat, regularnie wspierane przez wydawcę i dorobiły się licznego grona regularnie grających fanów.

W ostatnich latach ze względu na „brexit” dostępność tytułów Warlord Games w krajach Europy Wschodniej mogła pozostawiać dużo do życzenia. Warfactory chce to zmienić, wprowadzając na początek do swojej oferty najpopularniejsze gry ze stajni Brytyjczyków: Bolt Action, Epica Battles Waterloo, Blood Red Skies oraz Victory at Sea. Firma nie wyklucza rozszerzenia w przyszłości dystrybucji na pozostałe gry z portfolio Warlord Games. Oprócz sprzedaży detalicznej Warfactory ma postawić na zacieśnienie kontaktów ze sklepami stacjonarnymi w całej Europie Środkowej i Wschodniej, co jest pozytywną informacją dla hobbystów.

Warfactory na polskim rynku gier figurkowych cieszy się renomą firmy dbającej o graczy i aktywnie wspierającej ich społeczność. Przez 6 lat pod auspicjami „WF” zorganizowano dziesiątki turniejów w Dust 1947 oraz A Song of Ice & Fire: Figurkową Grę Bitewną. Włodarze firmy zapowiadają, że będą kontynuować takie wsparcie także dla gier z logo Warlord Games. – Podobnie jak w przypadku naszych wcześniejszych tytułów planujemy długoletnie tworzenie materiałów video i artykułów na temat gier Warlord Games, dostępnych do użytku zarówno graczy, jak i sklepów na naszej stronie internetowej – zapowiada Marek Laskowski, prezes Warfactory.

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Oprócz wsparcia dla sceny turniejowej, operujące na rynku wschodnioeuropejskim sklepy mogą liczyć również na cały szereg korzyści finansowo-logistycznych. – Kupując bezpośrednio od Warfactory, sklepy hobbystyczne otrzymują nie tylko gwarancję atrakcyjnej ceny, bez prowizji dla kolejnych pośredników w łańcuchu dostaw. To także szybka i sprawna realizacja zamówienia - wysyłka naszych tytułów przeprowadzana jest z magazynów Warfactory w Warszawie. Gwarantujemy szybką i sprawną realizację zamówień. Ma to szczególne znaczenie w czasach po „brexicie” – dostawy modeli z Wielkiej Brytanii są obecnie znacznie opóźnione oraz obarczone dodatkowymi kosztami. Zdajemy sobie również sprawę, że rynek gier nie jest najłatwiejszym miejscem do prowadzenia biznesu. W związku z tym jedynie pierwsze zamówienie od nowego klienta wymaga przedpłaty; w przypadku kolejnych oferujemy negocjowane indywidualnie terminy płatności – deklaruje Marek Laskowski. 

Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Informacja prasowa
Tagi: Warfactory.pl


Czytaj również

Mistrzostwa Europy w Dust Tactics
Fotorelacja z turnieju
Dust Tactics: Armia gwardyjna
Stalowe pancerze i niezachwiane szeregi
Dust Tactics: armia Spetnazu
Armia dwóch prędkości

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.