string(15) ""
» Blog » WTG: Garść informacji
23-08-2013 21:54

WTG: Garść informacji

W działach: gry, koncepcje | Odsłony: 399

WTG: Garść informacji

Na finalny rysunek Nieznajomego niestety poczekacie sobie do niedzieli.
Oczekiwanie na ten moment osłodzę Wam przedstawiając garść nowinek związanych z dalszymi pracami nad ilustracjami :)

Kolejne postaci jakie będziemy omawiać niebawem:
- Roboczo Mistrzyni Masek - pomysły: Hipnotyzerka, Kolekcjonerka dusz, Intrygantka (tak aż 3!)
- Roboczo Doktor Jekyll i Pan Hyde - pomysły: O ile wersja przed przemianą jest znana z komiksu to wersja po przemianie będzie omawiana.
- Roboczo Marionetkarz

Na razie te trzy :)
Będzie ciekawie, bo to moje 3 ulubione wątki.
Zachęcam do częstego odwiedzania i sprawdzania nowych postów (chyba, że @Repek utworzy nam osobne miejsce/wątki w planszowych i będzie łatwiej :D ) 

 

Komentarze


jakkubus
   
Ocena:
0
A co z nieznajomym?
23-08-2013 22:13
Reckles
   
Ocena:
+2
@jakkubus - pierwsze zdanie :)
23-08-2013 22:20
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
A to skoro już robisz więcej, to może jakieś byś potworynki zrobił zamiast tylko potworów? Znaczy się żeńskie. Nie wiem,  rybowiewiórkę z Teksańską Piłą czy coś?
 
24-08-2013 00:04
Eliash
   
Ocena:
0
@Petra

"Mistrzyni Masek" to Twoim zdaniem forma męska czy żeńska, bo nie jestem pewien.
24-08-2013 00:06
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
Eliash - dostrzegłam. Stąd prośba o więcej. Wcześniej nie było.
24-08-2013 00:31
Bo-Lesław
   
Ocena:
+6
Parytety w potworach?  Serio?
24-08-2013 09:33
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
historical accuracy raczej ;)
24-08-2013 09:50
Reckles
   
Ocena:
0
czepiacie się :) a Pratchett ma historical accuracy? no właśnie :D
24-08-2013 09:58
Petra Bootmann
   
Ocena:
+1
Jak na Pratchetta się powołujesz, to szybciutko dorabiaj kobiecych, postaci, szybciutko.
24-08-2013 10:07
Eliash
   
Ocena:
+3
@Reckles

Nie daj się terroryzować, bo po kobiecych postaciach zażądają aby na co dziesiątej karcie pojawiał się homoseksualista, a co piąta istota w grze miała rasę inną niż biała. Twórz tak jak uważasz i czujesz, bo dobrze Ci to idzie.
24-08-2013 10:23
Reckles
   
Ocena:
+2
@Eliash kobiety muszą być bo jak prawdziwy facet lubię je :) 
Dzięki, że mnie popierasz w tworzeniu czegoś fajnego :) 
Jeśli komuś się nie spodoba, trudno to tylko jedna osoba, a reszta fanów dalej będzie brała udział w fajnym projekcie. 
24-08-2013 10:34
Petra Bootmann
   
Ocena:
+1
Reckless - ale obraźliwy być nie musisz, to dość obciachowe zresztą.
24-08-2013 10:54
Reckles
   
Ocena:
+2
@Petra Bootmann ja się nie obraziłem :D
24-08-2013 11:01
Agrafka
   
Ocena:
+2
Stwórz modliszki specjalnie dla pani Pe ;-)
24-08-2013 12:38
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
Wymyśl coś mniej stereotypowego
24-08-2013 12:45
Eliash
   
Ocena:
+1
Petra, czemu nie zaprojektujesz własnej gry, która uniknie stereotypów? Np. Ciało Dziecka 2.
24-08-2013 12:59
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
Dziekuję, cieszę się, że Ciało Dziecka ci się tak podoba - jak skończę obecne projekty, popracuję nad nim (mam pierwsze pomysły na mechanikę). Twój komentarz: "Ciało Dziecka niszczy wszechświat. Człowiek to czyta i zatyka wacikami nos i uszy, żeby mózg mu nie wykapał za bardzo ^_^" to reakcja, którą chciałam wywołać w twojej części fandomu. Kiedy spada mi motywacja, przypominam go sobie i od razu wiem, dlaczego tworzę gry.
24-08-2013 13:30
Eliash
   
Ocena:
+5
Każdy ma prawo robić gry tak jak chce. Ty robisz je po to żeby budzić kontrowersje, inni (jak Reckles na przykład) chcą po prostu zrobić coś fajnego. Dlaczego próbujesz się innym wcinać w ich projekty?
Negatywne reakcje na Twoje "gry" wynikają przede wszystkim z tego, że wpadasz innym do tematów i krytykujesz, wymyślając jakieś "rybowiewiórki z piłami teksańskimi" czy "amazonki-nekrofilskie prostytutki". Zrób coś porządnego i krytykuj, a nie czepiasz się innych, produkując po prostu słabe rzeczy nie mające większego sensu.

Gdybyś naprawdę zainteresowała się projektem Reckles'a zamiast powtarzać po raz enty swoją niepotrzebną nikomu krucjatę, wiedziałabyś jaki jest klimat tej gry (raczej bez rybowiewiórek, do tej pory wiemy głównie o przerobionych typowych rasach fantasy + Owocowym Królestwie) oraz, że postaci kobiece się pojawiają, jak chociażby na tej ilustracji:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529190_497503963625658_1875487730_n.jpg
24-08-2013 13:50
~Mozambyk

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Eliash:
W oczekiwaniu na grę Petry Bootmann polecam ci zapoznanie się z grami, które poruszają tematykę genderową(ponieważ wykazałeś zainteresowanie tym tematem):
Kagematsu, House of Horiku, Saga of the Icelanders, Dogs in the Vineyard, Apocalypse World, Monsterhearts.

To tak na szybko. Zajmie ci to trochę czasu i prawdopodobnie będziesz musiał użyć wielu wacików, ale może w następnym scenariuszu cyberpunkowym umieścisz chociaż jedną postać kobiecą. Bo to aż komiczne i naiwne. Pomijając inne błędy i naiwności twojego dzieła.
24-08-2013 14:00
Petra Bootmann
   
Ocena:
0
Ogarnij się, Eliash, bo napadasz na mnie zdeko bez sensu. Autor robi obrazki, jak widzisz, na zalinkowanym przez ciebie obrazku jest cała jedna postać kobieca, która.. hm, chciałam powiedzieć, że coś robi, ale stoi. I jest mało fantastyczna - tzn. jest niby-królewną z mieczem (widzieliśmy to mnóstwo razy). Autor wymyślił, że zrobi obrazek, na którym będzie postać kobieca. I fajnie, szkoda że jedna (kolejne Smerfy? dziewczyna jako archetyp?). Fajnie, chciałabym, żeby była równie fajna, jak inne postacie, fajnie, robocze pomysły brzmi zachęcająco.

Po drugie: autor wystawia swoje dzieło i pyta o komentarz. Więc robię coś porządnego i krytykuję, jak się autorowi należy. Moja twórczość nie ma nic wspólnego z tym i poruszenie jej tutaj jest zwyczajnym dwuręcznym personalnym atakiem z twojej strony, dodatkowo ma na celu ośmieszanie i uciszanie.

Po trzecie: intencjonalnie oględnie wypowiadam się na temat projektu, wiem bowiem, że solidna jego krytyka mogłaby zniechęcić autora do pracy. Jak na razie nie ma tu nic wybitnego (ale może będzie). Kreska jest całkiem zabawna za to i fajnie wygląda przerabianie szkiców na kolorową ilustrację. 
24-08-2013 14:14

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.