[WFRP 2ed] Edith Kurz
Odsłony: 334
Imię: Edith
Nazwisko: Kurz
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Wiek: 24 lata
Wzrost: 163 cm
Waga: 52 kg
Włosy: Rude
Oczy: Zielone
Pochodzenie: Hochland, Imperium
Miejsce urodzenia: Małe miasto u podnóża Gór Środkowych
Znak gwiezdny: Głupiec Mummit
Profesja: Łowca
Wygląd
Edith nie jest zbyt urodziwa. Rude, kręcone włosy okalają kwadratową twarz, z pucułowatymi policzkami i niezbyt foremnym nosem. Z jego powodu w dzieciństwie chłopcy wołali na nią "kartofel", za co dostawali potem tęgi łomot. Poza tym szczupła, o szerokich biodrach, z małymi piersiami i sporym tyłkiem. Przez zapadnięte oczy, jej twarz sprawi wrażenie zmęczonej, lub znudzonej.
Charakterystyka
Edyta jest realistką, twardo stąpająca po ziemi. Z tego powodu nie przykłada wielkiej wagi do spraw duchowych, i darzy antypatią wszelkiego rodzaju znachorów, szarlatanów, guślarzy, mędrców i magów z bożej łaski i od siedmiu boleści. Lubi czasami wsłuchać się w klechdy bajarzy, chociaż uważa, że to życie pisze najciekawsze historie. Jednak pomimo swojej pragmatyczności, Edith nosi na szyi pazur - jak sama mówi - harpii. Twierdzi, że to na szczęście.
Wesoła i optymistycznie nastawiona do życia. Deszcz ma moczyć, jedzenie smakować, mężczyzna pożądać, a wino uderzać do głowy. Tak według niej wygląda świat.
Jest nieco zadziorna, chociaż nie agresywna. Czasami lubi zagrać w kości dla rozrywki. Nie robi tego jednak nałogowo. Potrafi sobie wyznaczyć granice.
Pociągają ją silni mężczyźni. Typowi wojownicy, którzy wiedzą czego chcą i biorą to, kiedy mają ochotę. Jednak Edyta odczuwa też mocny pociąg do intelektualistów. Lec tylko tych, którzy wnoszą coś do życia, a nie jedynie pieprzą od rzeczy. Zatem medycy czy rusznikarze mogą liczyć u niej na wyrazy szacunku i uznania.
Jako rodowity Hohlandczyk, Edyta jest dobrze obeznana z bronią palną. Rusznikarstwo to jej zamiłowanie. Potrafi nie tylko naprawić różne rodzaje broni palnej, ale też taką skonstruować.
Od dziecka polowała z ojcem w lasach i Górach Środkowych. Wie, jak radzić sobie w dziczy i potrafi na czuja obrać odpowiedni kierunek, jeśli zdarzy jej się zgubić drogę.
Edyta jest osobą ciekawą świata. Lubi mieć dokąd wracać, ale nie umie usiedzieć w jednym miejscu. Stąd służy czasami za przewodniczkę przez Góry Środkowe. Głównie przemytnikom, ale nie przeszkadza jej to ani trochę.
Lubi deszcz, więc szczególnie w takie dni można spotkać ją w głuszy.
Ekwipunek: Ładownice, hubka i krzesiwo, koc, bukłak, proch, prowiant, amunicja
Broń: Sztucer, nóż myśliwski, pistolet, sztylet
Ubranie: Kapelusz z rondem, wełniane spodnie, wełniana koszula z długimi rękawami, skórzany kubrak, jeździeckie buty
Zdolności: Błyskawiczne przeładowanie, Broń specjalna (Sztucer), Czuły słuch, Niezwykle odporny,
Opanowanie, Strzelec wyborowy, Szybki Refleks, Twardziel, Wędrowiec
Umiejętności: Plotkowanie (Ogd), Pływanie (K), Skradanie się (Zr), Spostrzegawczość (Int), Sztuka przetrwania +10 (Int), Spostrzegawczość (Int), Ukrywanie się (Zr), Wspinaczka (K), Sekretne znaki (łowców) (Int), Tropienie (Int), Zastawianie pułapek (Zr), Znajomość języka (Reikspiel) (Int), Rusznikarstwo (Int)