» » (WFB) Wiosenne Paradoxalia - 2008-04-12

(WFB) Wiosenne Paradoxalia - 2008-04-12


wersja do druku
%DANE%
W imieniu ekipy Paradox zapraszamy na turniej WFB organizowany z okazji Paradoxalii wiosennych 2008.

Zgłoszenia:
Proszę wysyłać na mail [email protected] razem z rozpiskami, podstawowymi danymi i swoim ligowym ID. Będziemy wysyłać potwierdzenia odbioru. Za zgłoszenia wysłane do 10 kwietnia do godziny 22.00 dajemy dodatkowe 3 punkty do klasyfikacji generalnej.

Sędziowie:
Tomek Jantos
Czarek Lasocki

Limit miejsc:[b]
20 ale pracujemy nad ich zwiększeniem

[b]Nagrody:

Przewidujemy nagrody dla graczy z trzema najlepszymi wynikami, oraz oczywiście nagrodę specjalną.

Format:
2250 pkt Limited, z następującymi zmianami:
Musi być podzielona na dwie części, wymagamy dwóch oddzielnych rozpisek: jedna wielkości 1750 pkt. Druga 500 pkt. – spełniająca wymogi border patrol.
Armia za 1750 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
0-3 heroes (w tym może być jeden lord), 0-1 rare, 0-3 special 2+ core
(HE – 0-2 rare, 0-5 spec, 1+ core)
Armia za 500 pkt musi spełniać następujące wystawienia armii:
(1 hero, 1 rare, 1 special, 1+ core)
Oprócz tych ograniczeń patrol musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące tego typu armii.
Szczegółowe informacje do znalezienia na:
http://uk.games-workshop.com/warhammer/border-patrol/1/

Bohater patrolu musi mieć wykupioną legalną broń do walki wręcz, i najlepszy możliwy pancerz (o ile nie jest magiem)

Malowanie i Proxy:
Proxy dopuszczone, wymagania pomalowania armii nie ma - patrz ocena hobbystyczna.

Formuła turnieju:
Pierwszego dnia gramy 3 bitwy po 6 tur lub 180 minut. Obowiązuje system szwajcarski z losowanymi w pierwszej rundzie parami.
Drugiego dnia gramy 2 bitwy po 6 tur lub 180 minut.

Harmonogram bitew:
Sobota:
9.00 - 9.30 – Sprawy organizacyjne, zapisy, itd.
9.30 - 12.30 – 1 Bitwa
13.00 - 16.00 – 2 Bitwa
16.30 – 19.30 – 3 Bitwa

Niedziela
10.00-13.30 – 4 Bitwa
14.00-17.00 – 5 Bitwa

Ok. 17.30 – Rozdanie nagród

Zasady ogólne:
Gramy na jeden rzut przed bitwą. Kto wygra decyduje czy woli zaczynać bitwę, czy stronę na której się rozstawi. Osoba, która wygrała rzut pierwsza wystawia swój oddział.

Ćwiartki po 100 punktów.
Sztandary i generalicja po 100.

Tabela wyników:
Różnica: Wynik:
0-249 - 10:10
250-499 – 11:9
500-749 – 12:8
750-999 – 13:7
1000-1249 – 14:6
1250-1499 – 15:5
1500-1749 – 16:4
1750-1999 – 17:3
2000-2249 – 18:2
2250-2499 – 19:1
2500+ - 20:0

Ocena hobbystyczna armii:
Stopień wykończenia armii (0-4pkt.):
0 – Armia w ogóle lub prawie w ogóle nie pomalowana
2 – Armia pomalowana więcej niż w połowie
4 – Armia całkowicie pomalowana

Podstawek jako takich nie oceniamy, ale to nie znaczy, że na tą ocenę nie wpływają.
Sędziowie zastrzegają sobie tez możliwość przyznania do 3 punktów WOW! za szczególnie efektowne i ładne armie, zdecydowanie wyróżniające się spośród innych.

Proxy (0-4 pkt.):
4 – Brak „proxów” lub najwyżej 2 modele
2 – Mniej niż połowa armii „zproxowana”
0 – Połowa armii „zproxowana”

Przygotowanie do gry (0-2):
1 punkt za posiadanie 2 wydrukowanych rozpisek (1750+500) z tabelą scrolli itp., a także posiadanie swoich kości i miarki
1 punkt za posiadanie zasad do swojej armii

Zasady specjalne turnieju:
Każdy gracz oprócz swojej rozpiski na 1750 pkt. ( z powyższymi ograniczeniami ) Zobowiązany jest do przygotowania dodatkowej 500 pkt. rozpiski na zasadach border patrol i posiadania odpowiednich modeli.

Przed bitwą, gracze wymieniają się wzajemnie zarówno rozpiskami patroli jak i oddają sobie na czas bitwy odpowiednie figurki. Patrol to zdrajcy, którzy opuścili swego dowódcę w chwili bitewnej próby i przeszli na stronę wroga. Regimenty i bohaterowie są traktowani jako „sojusznicy” armii właściwej ( czyli nie biorą i powodują paniki, nie można rzucać na nich czarów etc.). Patrol zachowuje wszystkie zasady kodeksowe armii, prosimy więc by gracze pomagali sobie wzajemnie w kwestiach dotyczących zasad specjalnych.
Za zabicie bohatera zdrajcy gracz otrzymuje dodatkowe 100 pkt podobnie jak za zabicie generała wrogiej armii.
Za wybicie wszystkich zdrajców ( anihilacja patrolu ) otrzymuje się jeden duży punkt zwycięstwa. W związku z tym za wygranie bitwy można otrzymać maksymalnie 21 dużych punktów.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.