» » (WFB) Vici Ergo Sum - 2008-01-27

(WFB) Vici Ergo Sum - 2008-01-27


wersja do druku
%DANE% Regulamin:
  • gramy singiel na 1700 punktów
  • gramy 4 bitwy ( 6 tur lub 2:15h każda bitwa)
  • limit graczy 40 (decyduje kolejność zgłoszeń)
  • rozpiski należy zgłaszać na ten adres do 25 stycznia koniecznie w formacie .html lub .txt (osoby , które prześlą w wyznaczonym terminie poprawną rozpiskę będą miały doliczone 2 punkty do generalnej klasyfikacji )
  • turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
  • gramy na zasadach Limited - dopuszczone są jednostki DoW oraz RoR niezajmujące slota hero
  • armie z Storm of Chaos są dopuszczone (oprócz armii, do których wyszły już nowe podręczniki tj. Dwarfs, Imperium, O&G
  • gramy wg. wszystkich errat, dire wolfów i uściśleń sędziowskich. Pamiętamy jednak, że Rulebook jest podstawową wykładnią zasad.
  • decyzje sędziego są niepodważalne
  • na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający wybiera kot zaczyna lub stronę przy czym pierwszy wystawia swój oddział
  • za ćwiartki, generałów, sztandary, pure of heart itp. liczymy 100 punktów
  • gramy na stołach 72” na 48’’ ( tereny na stołach są ustawione przez organizatorów przed turniejem i są niezmienne).
  • zostanie przeprowadzony test wiedzy , z którego można uzyskać maksymalnie 5 punktów,
  • nie ma wymogu malowania armii
Ograniczenia:
  • max 3 takie same sloty core (np. nie można wziąć 4 oddziałów thunderersow)
Ocena malowania:
  • ilość pomalowanych modeli: 0-50 % - 0 pkt, 51-99 % - 1 pkt, 100% - 2 pkt
  • podstawki: 0-1 pkt (1 punkt za przynajmniej 80% wykończonych podstawek))
  • WYSWIG: 0-1 pkt (1 punkt jeśli zdecydowana większość oddziałów i wszyscy bohaterowie mają WYSWIG)
  • konwersje: 0-1 pkt (1 punkt za przynajmniej 25% skonwertowanych modeli)
Punktacja: 0-170 10:10 171-340 11:9 341-510 12:8 511-680 13:7 681-850 14:6 851-1020 15:5 1021-1190 16:4 1191-1360 17:3 1361-1530 18:2 1531-1700 19:1 1701+ 20:0 Scenariusze: 1. „I feel disturbance in the Force” Przed rozpoczęciem gry (lecz po rzucie na stronę/zaczynanie) każdy gracz rzuca K6 za każdego czarującego bohatera. Za takowego uznaje się każdego bohatera potrafiącego rzucić przynajmniej jeden czar (nie wliczamy tu tych, którzy posiadają przedmioty z bound spellami). Jeżeli dla danego bohatera wypadnie 6, rzucamy ponownie i konsultujemy wynik z tabelką: 1-3 - mag ma -1 do casta 4-5 - mag generuje 1 kość do powera mniej 6 - mag przed grą otrzymuje jednego hita z S4 bez save’ów, lecz Irresistible Force wchodzi na 5 i 6. 2. Powrót do przyszłości Klasyczny 40kowy Cleanse z drobnymi modyfikacjami, czyli: Stół dzielony jest na ćwiartki. Obaj gracze rzucają kostką, wygrany decyduje czy chce zaczynać, czy wybierać ćwiartkę, na której będzie się wystawiał, przeciwległa ćwiartka po skosie jest ćwiartką przeciwnika. Gracz, który przegrał rzut, wystawia jako pierwszy swój oddział nie bliżej niż 6” od środka stołu. Przeciwnik wystawia swój oddział nie bliżej niż 18” od oddziału przeciwnika i nie bliżej niż 6” od środka stołu. Gracze kontynuują wystawianie na tych samych zasadach aż do wyczerpania oddziałów. W tym scenariuszu Wood Elfy nie mogą wystawić dodatkowego lasu. Zmieniona jest też punktacja za ćwiartki: 0 za swoją ćwiartkę, 100 za neutralne ćwiartki, 200 za ćwiartki przeciwnika. 3. Zaczerpnąć dłonią Na środku stołu stoi objective. Gracz kontrolujący go na koniec gry otrzymuje dodatkowe 300 VP. Żeby kontrolować objective gracz musi posiadać co najmniej 6” od niego oddział nie będący monsterem ani bohaterem o minimalnym US 5. Oddział musi znajdować się w większości w 6-calowej strefie wokół środka stołu, żeby go kontrolować. Dodatkowo na koniec 4 tury gry aktywny gracz rzuca kostką. Na 4+ gra kończy się po tej turze. Jeśli gra trwa dalej, to na koniec 5 tury kończy się na 3+. Na koniec 6 tury na 2+, jeśli zaś dojdzie do 7 tury gra pod koniec tej tury kończy się automatycznie. W tym scenariuszu Wood Elfy nie mogą wystawić lasu bliżej niż 6” od środka stołu. Sędziowie:
  • Michał „Baniak” Rumiński
  • Marcin „Sokół” Sokołowski
  • Łukasz „Hirek” Jachimowicz
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.