W pustyni i w puszczy
Dodał: Michał 'rincewind bpm' Smoleń
Tytuł: W pustyni i w puszczy
Linia wydawnicza: Wolsung
Autorzy: Jarosław Kopeć, Katarzyna Ochman, Jakub Osiejewski, Michał Smoleń, Paweł Jasiński, Artur Ganszyniec
Okładka: Mateusz Stanisławski
Wydawca polski: Kuźnia Gier
Data wydania polskiego: 2010
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Oprawa: miekka
Format: B5
Cena: 35 zł
W pustyni i w puszczy to drugi z serii dodatków do Wolsunga rozszerzających świat opisany w podręczniku głównym. Po pierwszym, poświęconym sercu cywilizacji – Lyonesse, czas skierować wzrok ku egzotycznemu przepychowi kolonii i nieodkrytym tajemnicom odległych kontynentów. Zapraszamy na pełną cudów podróż po najdzikszych zakątkach świata.
Dla kogo jest ten dodatek?
Podręcznik napisany jest zarówno z myślą o graczach, jak i o Mistrzach Gry. Znajdziecie w nim opisy wielu niezwykłych zakątków świata, które możecie wykorzystać zarówno jako scenerie przygód, jak i miejsce pochodzenia bohaterów. Gracze ucieszą się zapewne z nowych atutów, gadżety i organizacji, a Mistrzowie Gry dostaną do swojej dyspozycji nowych, egzotycznych antagonistów, przeklęte artefakty wraz z ich regułami, pomysły na przygody i zarysy scenariuszy.
Dodatek podzielony jest na pięć rozdziałów. Pierwsze trzy przeznaczone są dla wszystkich czytelników, dwa kolejne napisane zostały z myślą głównie o Mistrzach Gry.
Przewodnik Royal Geographic - dostarcza informacji potrzebnych by zaplanować podróż po najciekawszych miejscach poszczególnych kontynentów. Znajdziecie w nim opisy ponad tuzina krajów – od pełnego piramid i wojowniczych pustynnych nomadów Khemre, przez mistyczny i pachnący niezwykłymi przyprawami Dekan, aż po krainę złota i wielkich możliwości: Ligę Wolnych Hrabstw.
Poradnik archeologa - opowiada o historii świata, skupiając się na wydarzeniach z odległych kontynentów. Jeśli lubicie odkrywać prawdy ukryte w egzotycznych legendach lub poszukiwać skarbów z minionych epok, ten fragment podręcznika szczególnie przypadnie wam do gustu.
Podróżnicy i tubylcy - znajdziecie w nim nowe atuty dla podróżników i bohaterów pochodzących z odległych zakątków globu, egzotyczne organizacje oraz gadżety niezbędne każdemu odkrywcy.
Reportaże z podróży - rozdział przeznaczony dla Mistrza Gry. Znajdziecie w nim dodatkowe pomysły na scenariusze związane z poszczególnymi krajami i zalążki kampanii, które pozwolą wam zwiedzić cały barwny świat Wolsunga.
Obsada - to zestaw egzotycznych antagonistów, którzy cierpliwie czekają na spotkanie z waszymi bohaterami. Znajdziecie tu zarówno dżiny – głodne duchy pustyni, ludzi-piranie z Amacunu, jak i tajemnicze, wymykające się naukowej klasyfikacji bestie z Purgatorii.
Linia wydawnicza: Wolsung
Autorzy: Jarosław Kopeć, Katarzyna Ochman, Jakub Osiejewski, Michał Smoleń, Paweł Jasiński, Artur Ganszyniec
Okładka: Mateusz Stanisławski
Wydawca polski: Kuźnia Gier
Data wydania polskiego: 2010
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Oprawa: miekka
Format: B5
Cena: 35 zł
W pustyni i w puszczy to drugi z serii dodatków do Wolsunga rozszerzających świat opisany w podręczniku głównym. Po pierwszym, poświęconym sercu cywilizacji – Lyonesse, czas skierować wzrok ku egzotycznemu przepychowi kolonii i nieodkrytym tajemnicom odległych kontynentów. Zapraszamy na pełną cudów podróż po najdzikszych zakątkach świata.
Dla kogo jest ten dodatek?
Podręcznik napisany jest zarówno z myślą o graczach, jak i o Mistrzach Gry. Znajdziecie w nim opisy wielu niezwykłych zakątków świata, które możecie wykorzystać zarówno jako scenerie przygód, jak i miejsce pochodzenia bohaterów. Gracze ucieszą się zapewne z nowych atutów, gadżety i organizacji, a Mistrzowie Gry dostaną do swojej dyspozycji nowych, egzotycznych antagonistów, przeklęte artefakty wraz z ich regułami, pomysły na przygody i zarysy scenariuszy.
Dodatek podzielony jest na pięć rozdziałów. Pierwsze trzy przeznaczone są dla wszystkich czytelników, dwa kolejne napisane zostały z myślą głównie o Mistrzach Gry.
Przewodnik Royal Geographic - dostarcza informacji potrzebnych by zaplanować podróż po najciekawszych miejscach poszczególnych kontynentów. Znajdziecie w nim opisy ponad tuzina krajów – od pełnego piramid i wojowniczych pustynnych nomadów Khemre, przez mistyczny i pachnący niezwykłymi przyprawami Dekan, aż po krainę złota i wielkich możliwości: Ligę Wolnych Hrabstw.
Poradnik archeologa - opowiada o historii świata, skupiając się na wydarzeniach z odległych kontynentów. Jeśli lubicie odkrywać prawdy ukryte w egzotycznych legendach lub poszukiwać skarbów z minionych epok, ten fragment podręcznika szczególnie przypadnie wam do gustu.
Podróżnicy i tubylcy - znajdziecie w nim nowe atuty dla podróżników i bohaterów pochodzących z odległych zakątków globu, egzotyczne organizacje oraz gadżety niezbędne każdemu odkrywcy.
Reportaże z podróży - rozdział przeznaczony dla Mistrza Gry. Znajdziecie w nim dodatkowe pomysły na scenariusze związane z poszczególnymi krajami i zalążki kampanii, które pozwolą wam zwiedzić cały barwny świat Wolsunga.
Obsada - to zestaw egzotycznych antagonistów, którzy cierpliwie czekają na spotkanie z waszymi bohaterami. Znajdziecie tu zarówno dżiny – głodne duchy pustyni, ludzi-piranie z Amacunu, jak i tajemnicze, wymykające się naukowej klasyfikacji bestie z Purgatorii.