» Wieści » W Westeros bez zmian?

W Westeros bez zmian?

|

W Westeros bez zmian?
Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczono kolejne informacje o nadchodzącej wielkimi krokami drugiej edycji gry planszowej A Game of Thrones: The Board Game, w której kluczem do zwycięstwa będzie nie tylko umiejętny wybór jednostek i dowódców, ale także strategiczne zawieranie sojuszy.
Źródło: Fantasy Flight Games
Tagi: Fantasy Flight Games | A Game of Thrones: The Board Game Second Edition


Czytaj również

Komentarze


Senthe
   
Ocena:
+2
No i po drożyznowym szaleństwie, kiedy kupno gry za mniej niż 200 zł graniczyło z cudem, mamy z kolei falę dzikiego wyprzedawania GoTa za bezcen :P

Zastanawia mnie, czy ta druga edycja będzie rzeczywiście tak znacząco lepsza, czy jednak przeważy wśród graczy przyzwyczajenie i sentyment do poprzedniej...
13-11-2011 18:09
Neurocide
   
Ocena:
+4
Zasady z dodatków w jednej paczce, gra od 3 do 6 graczy. Mechanika bez większych zmian. Widzę, że zmieniają się zasady na kartach rodów. Z pewnością po serialu otworzyły się drzwi na nowych klientów.
13-11-2011 20:28
Gerard Heime
   
Ocena:
+2
@Neuro

Jest też trochę dodatkowych zasad... np. te dodatkowe działanie rozkazów specjalnych, dodatkowe wykorzystanie Valyrian Steel i Raven Court (które wiąże się z tego co rozumiem z nowymi kartami Wildlingów). I lepsze skalowanie gry dla liczby graczy mniejszej, niż 5-6.
14-11-2011 16:17
Senthe
   
Ocena:
+2
Ktoś wypisał zmiany:

- Unit counts - each house has 5 knights and 2 siege engines, instead of 4 knights and 3 siege engines.
- Setup changed to include various neutral forces tokens.
- Wildling Attack cards added.
- Grarrison token of 2 for each house's starting position.
- Play to 7 castles regardless of player count.
- Wildling threat of 12 triggers an attack.
- Messenger raven allows you to look at the top card in the Wildling Attack deck (OR replace an order).
- Raiding a Consolidate Power order makes the target lose a power token (in addition to the raiding house gaining a token).
- When playing your 7th house card, you get the other 6 cards back, but not that last one played.
- Special raid order can remove a defense order, but NOT 2 orders.
- Special consolidate power order can muster units OR gain power tokens as usual.
- 4 player game is played without Tyrell (instead of without Greyjoy).
- Tides of battle cards.


Hm. Na razie wygląda obiecująco. Nie podobają mi się tylko zmiany w zasadach rozkazów specjalnych (za to nie podobają się bardzo). No i nie wiadomo, co się jeszcze zmieni w kartach rodów (podobno miało się zmienić?).
14-11-2011 18:15
ajfel
   
Ocena:
+1
Posiadacze starej wersji z dodatkami mogą się poważnie zastanowić nad zakupem, bo faktycznie dostaną niewiele nowego.

Dla wszystkich pozostałych produkt zdecydowanie godny uwagi, zdecydowanie to lepsze niż byłaby decyzja o dodruku 1ed.
15-11-2011 12:43

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.