» Dla Mistrzów Podziemi » Przygody i lokacje » Ukochana studnia [PDF]

Ukochana studnia [PDF]


wersja do druku

Ukryte niebezpieczeństwo

Autor:

Rockslide to cicha mieścina ukryta wśród gór. Wydaje się jednak, że zbyt cicha. Jej mieszkańcy są apatyczni i zdają się w ogóle nie zauważać sporadycznie przejeżdżających przez osadę podróżników. Coś dziwnego wisi w powietrzu... A może pływa w wodzie? Czy bohaterom uda się rozwiązać zagadkę i sprawić, by mieszkańcy Rockslide doszli do siebie?

Ukochana studnia to krótka przygoda dla edycji 3.5 systemu, przeznaczona dla graczy na poziomach 6-7. Kliknijcie poniżej, aby ściągnąć PDF (8 stron; 1,6 MB) zawierający kompletny scenariusz.


Komentarze


~Vector von Vladen

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajna, krótka przygoda, doskonały przerywnik. Na pewno użyje. Oby więcej takich "niespodzianek".
Pozdrawiam
24-12-2005 10:21
von Trupka
   
Ocena:
0
Po przeczytaniu wstępu na stronie wiedziałem już, o co będzie chodzić. Gdyby nie to, że napisał ją Rebound, napisałbym, że jest bardzo dobra. A tak jest tylko bardzo dobra (od najlepszych wymaga się więcej). Ale niespodzianka miła.
24-12-2005 19:48
M.S.
    Podsumowanie
Ocena:
0
Prosta przygoda w D&D-owskim stylu. Idealna na weekend z Dungeons & Dragons. Oby takich więcej.
24-12-2005 19:50
~jamnix

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Uzyłbym ale moi gracze są już epikami. Musze ją jakoś przerobić. Mi sie podoba
26-12-2005 19:31
~Arkadio

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
wypasiona przygoda :D napewno zrobie z niej użytek
12-01-2006 19:32
~Kiba

Użytkownik niezarejestrowany
    Zapytanie
Ocena:
0
Świetny scenariusz

PS wie ktoś z jakiego generatora wnętrz korzysta ten autor przy swych scenariuszach ??
24-03-2006 17:59
Friko
    wprowadzenie!
Ocena:
0
wprowadzenie genialne
02-04-2006 08:28
~Drusil

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Naprawde świetna przygoda. Nic tylko grać lub prowadzić. Czekam na więcej
16-05-2006 18:03
~Szw@g!er

Użytkownik niezarejestrowany
    Nie działa...
Ocena:
0
Dlaczego w żadnej z tych przygód jak otwieram to nie ma tekstu?? tylko obrazki...
04-06-2006 16:22
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Też tak mam. U mnie też nie chce się otworzyć. To chyba kwestia kompa. U dziadka mi chodzi. Nie wiem, o co, biega.
11-06-2006 19:10
M.S.
    Problem z otwieraniem
Ocena:
0
Do otworzenia tego pliku on-line lub po sciagnieciu, trzeba dysponowac programem Acrobat Reader.
14-06-2006 21:21
~To3K

Użytkownik niezarejestrowany
    problem
Ocena:
0
elo mam proglem z plikami pdf o prosil bym kogos zeby mi przeslal ta przygode na email to3k@o2.pl tylko w wersji na worda

pozdro
04-02-2007 09:37
~Musk

Użytkownik niezarejestrowany
    Kilka drobnych uwag
Ocena:
0
Przygoda dobra, z kilmatem i "nieprzekombinowana", jednakze mam kilka drobnych uwag:
- nalazaloby bardzo wyraznie podkreslic, ze studnia nie jest do przejscia dla graczy. (np. jest po prostu za waska) Inaczej nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie sie pchal przez korytarze.
- troszke zaskakujace jest nawarstwienie roznych mosntrow w korytarzach. Skad sie tam nagle wzielo tyle niebezpiecznych stworow? Gdyby to byla norma, ze przez kilka miesiecy zjawia sie tam tyle "zla", to miasteczko nei mialoby szans powstac. Mysle, ze jeden minotaur (skad minotaur w zawalonej kopalni? czym on sie tam zywi? nie zdechl juz z nudow?) potrafilby skutecznie spacyfikowac tych kilku(nastu) gornikow, ktorzy tam mieszkali. Ja bym sobie odpuscil potwory w tych podziemiach.
- woda jest zatruta sluzem? A wszyscy mieszkancy ja pija i zyja...
Ale to tylko takie drobne uwagi, poza tym przygoda jest bardzo dobra.
04-06-2008 13:30
~Majchol

Użytkownik niezarejestrowany
    No nie!
Ocena:
0
Kurde wydaje mi się, że troche zapłytki jest ten scenariusz. Kto chciałby przeżyć historie prosto z ring :P?
24-02-2009 10:30

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.