Two Worlds II
Dodał: Szymon 'neishin' SzwedaMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: Reality Pump
Wydawca: Zuxxez
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): grudzień 2010
Data premiery (Polska): grudzień 2010
Platformy: PS3, Xbox 360
Strona WWW: www.twoworlds2.com/
Druga odsłona gry cRPG polskiej produkcji zatytułowanej Two Worlds. Twórcy z Reality Pump postarali się przede wszystkim poprawić elementy związane z interaktywnością świata przedstawionego oraz systemem walki wręcz, uzupełniając dodatkowo znaną z pierwszej części programu rozgrywkę szeregiem nowatorskich rozwiązań i pomysłów.
Akcja Two Worlds II rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach z części pierwszej. Krainą Antaloor rządzi mroczny Gandohar, władca niezwykle skory do eksperymentów z czarną magią. Swą moc czerpie z duszy Kiry, siostry głównego bohatera, która pozbawiana energii z każdym dniem coraz bardziej słabnie. Nasz podopieczny nie może jej niestety uratować, gdyż ostatnia taka próba zakończyła się pojmaniem go i osadzeniem w lochu. Tu śmiałek odsiaduje swój wyrok, cierpiąc przy tym regularne tortury i nie mając nadziei na poprawę swego losu.
Do najciekawszych innowacji Two Worlds II względem pierwowzoru z pewnością możemy zaliczyć znacznie większą swobodę poruszania się głównej postaci. Świat możemy przemierzać nie tylko piechotą, lecz również konno, a także przy pomocy teleporterów czy nawet łodzi. W grze zwiedzimy wiele nowych lokacji, jak na przykład tropikalną dżunglę czy gorącą sawannę. Oczywiście nie zabraknie charakterystycznej dla tych terenów flory i fauny - natkniemy się na nosorożce, strusie, gady oraz wiele innych dzikich zwierząt, których próżno byłoby szukać w pierwszym Two Worlds.
Autorzy postanowili usprawnić interakcję naszego bohatera z otaczającym go światem. Wieloma występującymi w świecie gry obiektami możemy swobodnie manipulować i użytkować je na różny sposób, w zależności od konkretnej sytuacji. Porozrzucane po świecie gry skrzynie, beczki, pudła itp. możemy, przy odrobinie siły i inwencji, wykorzystywać np. jako oręż w walce albo jako przedmioty użytkowe, które pozwolą nam dostać się do miejsc pozornie trudno dostępnych. Zmianom uległ także model walki, który rozszerzono o możliwość aktywnego blokowania ciosów, co doskonale zwiększa liczbę możliwych do zastosowania taktyk bojowych. Warto również napomnieć o całkiem nowym systemie magii i tworzeniu własnych, niezliczonych kombinacji, czarów, które to odpowiednio wykorzystamy do walki z konkretnymi przeciwnikami.