Ogłoszono także, że przez pierwsze tygodnie od jutrzejszej premiery nie będzie w grze trybu DirectX 11. SEGA tłumaczy, że potrzebuje odrobiny czasu na jego doszlifowanie. Pomimo tego braku gra wygląda atrakcyjnie, więc nie byłoby sensu opóźniać premiery tylko z tego powodu.
Tryb multiplayer w Shogun 2: Total War
Kieran Brigdan z Creative Assembly wyjaśnia od czego zacząć zabawę wieloosobową w grze Shogun 2: Total War. W załączonym filmie przedstawia między innymi jak stworzyć awatara, który będzie nas reprezentować.
Ogłoszono także, że przez pierwsze tygodnie od jutrzejszej premiery nie będzie w grze trybu DirectX 11. SEGA tłumaczy, że potrzebuje odrobiny czasu na jego doszlifowanie. Pomimo tego braku gra wygląda atrakcyjnie, więc nie byłoby sensu opóźniać premiery tylko z tego powodu.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Ogłoszono także, że przez pierwsze tygodnie od jutrzejszej premiery nie będzie w grze trybu DirectX 11. SEGA tłumaczy, że potrzebuje odrobiny czasu na jego doszlifowanie. Pomimo tego braku gra wygląda atrakcyjnie, więc nie byłoby sensu opóźniać premiery tylko z tego powodu.
Źródło: VG247
Tagi:
Shogun 2: Total War