» Traps & Treachery

Traps & Treachery

Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk

Traps & Treachery
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: Traps & Treachery
Linia wydawnicza: Legends & Lairs
Autorzy: Greg Benage, Kurt Brown, Mark Chance, Brian Ferrenz, David Lyons, Brian Patterson, Scott Stoecker, Wil Upchurch
Okładka: Brian Schomburg
Ilustracje: Masimilliano Bertuzzi, Ron Brown, Paul Butler, Mitch Cotie, Jesper Ejsing, Kenneth Kay, Eric Lofgren, Hian Rodriguez, Brian Schomburg, Kieran Yanner
Wydawca oryginału: Fantasy Flight Games
Data wydania oryginału: 2001
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 172
Oprawa: twarda
Format: 165 x 230 mm
ISBN-10: 158994020-2
Cena: 24,95 USD

Traps & Treachery jest klasycznym źródłem informacji o pułapkach, zagadkach, łamigłówkach i innych sztuczkach do gier fantasy wykorzystujących system d20. Poza szczegółowymi opisami i wspaniałymi ilustracjami tuzinów pułapek i zagadek, Traps & Treachery zawiera:
  • Część poświęconą opracowywaniu pułapek i ich klasyfikacji, która pozwala uporządkować i przyśpieszyć proces ich obmyślania i wprowadzania do gry.
  • Nowe klasy prestiżowe, między innymi: mistrz pułapek, dachowy sprinter i dyskretny towarzysz, a także klasa BN: zbir.
  • Nowe umiejętności, takie jak naśladowanie głosów i miejska wiedza.
  • Nowe atuty, takie jak Tworzenie magicznych pułapek, Improwizowane złodziejskie narzędzia, czy Warzenie trucizn.
  • Nowe wyposażenie i magiczne przedmioty, takie jak nocne krople, alchemiczna substancja zapewniająca użytkownikowi tymczasową zdolność widzenia w ciemności.
  • Część poświęconą nowym kapłańskim domenom, takim jak Złodziejstwo, a także nowym objawionym i tajemnym zaklęciom, takim jak pewna nikczemność i zbrodnia doskonała.
  • Wyczerpujące zasady tworzenia i stosowania trucizn. Ta część podręcznika zawiera także szereg nowych trucizn, wliczając nadnaturalne toksyny.
  • Szczegółowe porady dla graczy dotyczące sztuczek i innych technik rozbrajania pułapek.
  • Obszerna część o projektowaniu, obmyślaniu i wprowadzaniu do kampanii gildii złodziejskich.
  • Ponad 60 opisów zarówno magicznych, jak i mechanicznych pułapek - wszystkie okraszone wspaniałymi ilustracjami.
  • Rozdział omawiający w szczegółach rozmaite łamigłówki umożliwiające zmylenie graczy, włącznie z zagadkami logicznymi, matematycznymi, słownymi i szachowymi, a także fizyczne wyzwania i przeszkody, by sprawdzić postaci bohaterów.

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.