The Wheelman
Dodał: Tomasz 'Landovsky' MendykaMają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Mają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Producent: Tigon Studios
Wydawca: Midway Games
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): 24 marca 2009
Data premiery (Polska): 27 marca 2009
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 15 GB HDD, Windows SP SP2/Vista
Nośnik: 1 DVD
Strona WWW: www.wheelmangame.com
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 119,90 zł
Głównym bohaterem gry The Wheelman jest niejaki Milo Burik (w tej roli nie kto inny jak sam twórca Tigon Studios - Vin Diesel) – policjant, który stara się przeniknąć w szeregi katalońskiej mafii. Łatwo zatem wywnioskować, że cała akcja będzie się dziać w Barelonie. I w sumie tyle wystarczy, bo cała fabuła będzie się opierać na jego przygodach związanych z mafią i jak nie trudno się domyśleć, w gangu przypadnie nam rola kierowcy. Czasem kogoś gdzieś podwieziemy, innym razem będziemy musieli odebrać jakąś przesyłkę, a to nasi współpracownicy będą potrzebowali ewakuacji – cóż fabuła mocnym punktem tej produkcji raczej nie będzie ….
Warto dodać, że egranizacja będzie swojego rodzajem prequelu dzieła kinowego – wszystkie wydarzenia z gry, będą miały miejsce PRZED tymi z filmu.
Najmocniejszym punktem gry ma być model jazdy. Zdecydowanie większą część rozgrywki przesiedzimy za kółkiem – nastawić się więc możemy na wiele efektownych pościgów oraz zapierających dech w piersiach manewrów. Model jazdy nie jest ani trochę realistyczny.
Do tego dodano dosyć ciekawy pomysł – coś w stylu bullet time’u, tyle, że ogień prowadzony jest … z wnętrza pojazdu. Jak to działa? Otóż kiedy jesteśmy w aucie, pojawia się nam pasek "focus". Aby go wypełnić, należy po prostu popisać się zdolnościami prowadzenia auta – poprzez robienie wszelakich driftów, skoków, poślizgów etc. Kiedy pasek jest wypełniony, po naciśnięciu odpowiedniego klawisza Milo obraca samochód w stronę przeciwną, do dotychczasowego kierunku jazdy, czas zostaje spowolniony i pozostaje już tylko otworzyć ogień. Co do tego, gdzie możemy strzelać mamy całkowitą dowolność – możemy próbować uszkodzić silnik, przebić opony, albo może zamiast niszczyć auto, możemy zastrzelić kierowcę – decyzja należy do nas. Cała ta sekwencja kończy się równo, z wyczerpaniem paska "focus" – wtedy nasz alter-ego znowu obraca auto, o kolejne 180 stopni i możemy dalej jechać, w tą samą stronę co wcześniej.
Istnieje możliwość wyjścia z auta. Co prawda, większość czasu spędzimy w samochodzie, ale czasami będziemy musieli opuścić swój pojazd i troszkę pobiegać oraz postrzelać. Niestety nie będzie się co spodziewać efektownych strzelanin a la GTA IV – zdecydowanie większą role twórcy przykładają do modelu jazdy i modeli samych samochodów. Zatem można zapomnieć o klękaniu czy przyklejaniu się do ścian – po prostu wychodzimy, strzelamy i wracamy do auta, żeby znów uciekać.
W grze będą misje dodatkowe (np. pojeździmy jako taksówkarz).
Filmy
» The Wheelman New Trailer» The Wheelman - Trailer
» The Wheelman Interview
» Creating The Wheelman
» The Wheelman Benito Trailer gameplay