Jednakże z jego opinią nie zgadza się wielu graczy. System przylegania do osłon (w grach takich jak Dark Sector lub Gears of War) jest aktualnie bardzo lubiany i popularny wśród graczy, więc należy jedynie czekać i samemu się przekonać, czy Stuart Black ma rację.
Stuart Black o współczesnych FPSach: "fucking boring"...
|
Cubuk
„Aktualnie na rynku jest bardzo dużo shooterów polegających na bieganiu od osłony do osłony, a następnie czekania, aż przeciwnik wystawi kawałek głowy”. Słowa te należy do Stuarta Blacka, twórcy słynnego FPSa Black, który niestety nie zagościł na PC. Teraz Stuart pracuje dla Codemasters, z którym tworzy bardzo efektownego FPSa „nowej generacji”, jednak nie podając żadnych innych detali. Można jednak łatwo stwierdzić, że będzie to strzelanka typowo zręcznościowa, pozbawiona elementów chowania się za murkami i ścianami, co sam Stuart barwnie określa jako „fucking boring” [ang. $@#&! nudne].
Jednakże z jego opinią nie zgadza się wielu graczy. System przylegania do osłon (w grach takich jak Dark Sector lub Gears of War) jest aktualnie bardzo lubiany i popularny wśród graczy, więc należy jedynie czekać i samemu się przekonać, czy Stuart Black ma rację.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Jednakże z jego opinią nie zgadza się wielu graczy. System przylegania do osłon (w grach takich jak Dark Sector lub Gears of War) jest aktualnie bardzo lubiany i popularny wśród graczy, więc należy jedynie czekać i samemu się przekonać, czy Stuart Black ma rację.
Źródło: CD-Action