» Almanach » Projektowanie gier » Socratic Design, część 1

Socratic Design, część 1


wersja do druku

Socratic Design, część 1
Tłumaczenie: Michał 'Skryba' Ziętek

Pierwsza antologia tekstów Socratic Design autorstwa Troya Costisicka, poświęcona projektowaniu gier fabularnych.

Teksty pochodzą z bloga Socratic Design. Autorem tłumaczenia jest Michał 'Skryba' Ziętek, a ukazało się ono pierwotnie na jego blogu, gdzie znajdują się także przetłumaczone teksty Troya Costisicka niewłączone do oryginalnych antologii.

Pobierz (plik .7z, 405 kB)
Pobierz (plik .zip, 560 kB)
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Komentarze


Linka
   
Ocena:
+3
Wielkie +1.
24-07-2011 19:01
Ninetongues
   
Ocena:
+2
Przydałoby się słówko o autorze.
24-07-2011 22:08
Skryba_Ogrodnik
    Troy Costisick.
Ocena:
+4
To założyciel oraz 'właściciel' bloga Socratic Design, teoretyk erpegowy, kojarzony m.in. jako twórca Power19 Template i ponad 100. ciekawych notek poświęconych 'procesowi' game designu.

Znany w środowisku RPG projektant gier nurtu independent -jak Cutthroat, Hierarchy, Holmes and Watson Committee- oraz generica (chyba?) Ember Twilight.

Częsty a także w miarę aktywny bywalec forum The Forge. Zawsze chętny do udzielenia pomocy nowym projektantom gier role playing.

Miły i uczynny gość - przynajmniej jeśli idzie o nasze rozmowy prowadzone via maile ;). Oraz jeśli brać też pod uwagę samo podejście Troya do wszystkich komentatorów dyskutujących z nim pod jego oryginalnymi wpisami blogowymi.

Pozdrawiam,
Skryba - tłumacz.
26-07-2011 20:37

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.