Rozważając stworzenie własnej gry roguelike… :3
W działach: Roguelike, Python, programowanie | Odsłony: 133Hej!
Wczoraj w nocy – znowu miałem problem, żeby zasnąć, eh… xD – pomyślałem, że skoro znam Pythona zorientowanego obiektowo, to w sumie mógłym stworzyć własną grę roguelike. Jest bardzo dobra biblioteka i ma dobry tutorial, więc powinno wszystko być ok? UwU Nie wiem czy fakt, że nie znam TDD by nie był jakimś problemem, choć… może nie? *fingers crossed*
Wstępnie mam dwie rzeczy w głowie, gdy myślę o tym projekcie:
1. Chciałbym, by cała gra była dwujęzyczna, to jest polsko-angielska. Musiałbym się nauczyć biblioteki gettext, ale jest tutorial i to nie powinno być zbyt trudne?
2. Chciałbym, żeby mechanicznie gra bazowała na 1 edycji Pathfindera. Czemu? No cóż, z wszystkich popularnych gier fantasy PF 1E jest chyba moją ulubioną (znam tylko SRD, nigdy nie czytałem podręczników xD HALP XD)
Trochę poczytałem i apparently, dobrze jest, poza wrzucaniem rzeczy na Reddita o developmencie roguelike (i może zrobieniu strony na RogueBasin Wiki) jest mieć bloga poświęconemu pracom nad grą? Okej, lubię Wordpressa… UwU
Znaczy, powiem tak – wczoraj w nocy bardzo byłem tym wszystkim podniecony, ale dzisiaj, jak się obudziłem, to… tłumaczenie Exalteda na Fate Core znacznie bardziej mnie interesuje? LOL? XD
Co myślicie? Chcielibyście zagrać w taką gierkę? ;-)
EDIT:
Okej, ruszam zgodnie z tutorialem, bo to jednak nowa biblioteka i średnio ją ogarniam :D Link do repozytorium na GitHubie jest TUTAJ, będę pewnie informował o postępach w tutorialu, ale jeszcze długo nie będzie w pełni działającej gry :-P