» Blog » RnI: And the winner is....
15-09-2012 01:54

RnI: And the winner is....

Odsłony: 73

...

 

 

 

Najpierw jednak reklamy, jak na porządnej gali:

 

Masz fajny pomysł na grę fabularną, setting, element świata gry?

 

Brak ci czasu, pomysłów, masz za to chęc współtworzyc z innymi zapaleńcami gry fabularne?

 

Masz fajną zajawkę na świat RPG, ale nic poza tym?

 

Twoją szufladę zalegają nigdy nie ukończone autorki, do tworzenia których straciłeś zapał?

 

Chcesz sprawdzic na szerszym forum, czy Twój pomysł jest dobry?

 

PRZYJDŹ NA WTS!!!!*

 

DOŁĄCZ DO MŁODYCH, DYNAMICZNYCH ZESPOŁÓW PRACUJĄCYCH DLA WSPÓLNEJ RADOŚCI, TWORZĄCYCH SETTINGI I GRY FABULARNE!!!

 

NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU, ATRAKCYJNE POMYSŁY, CIEKAWI LUDZIE, SŁAWA I CHWAŁA NIEŚMIERTELNA SĄ NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI!

 

WYSTARCZY KLIKNĄC NA WSPÓLNE TWORZENIE SETTINGU  I ZANURZYC SIĘ W DZIESIĄTKI ŚWIATÓW I GIER, KTÓRE TYLKO CZEKAJĄ NA SKOŃCZENIE.

 

NIE WIDZISZ NIC DLA SIEBIE?

 

WRZUC WŁASNY WĄTEK, ROZPOCZNIJ KONSTRUKCJĘ NOWEJ GRY!!!

 

WTS WZYWA.

 

*Terms & Conditions apply" :) 

 

 

Po reklamie, czas na kawał.

 

Przychodzi facet do doktora i pyta - ma pan coś na wiatry?

 

Dostał latawiec.

 

 

Najpierw może troszkę od organizatora, konferansjera i mnie w jednym.

"Rzut na Inicjatywę" powstał jako "kolejna inicjatyffka zigzaka" z wielu powodów. Po pierwsze dlatego, żeby ludzi jakoś ruszyc do działania, dac im jakiś powód i cel, pomóc ukierunkowac swoje siły twórcze na coś pożytecznego. I dla własnego rozwoju, i dla radości innych.

Po drugie po to, by trochę popromowac WTS, który ostatnio trochę zaniemógł, jeśli mam byc szczery (ale nie mówcie mojemu piarowcowi). Jeśli jest szansa go jeszcze rozruszac, to taka promocja raczej  pomoże niż zaszkodzi, jeśli zaś formuła już się wypaliła, to przynajmniej RnI będzie jakimś jej zamknięciem.

Po trzecie, miało to zdopingowac obecnie pracujących na WTSie twórców do spięcia pośladków i dokończenia swoich projektów.

Po czwarte, chciałem sprawdzic pewną formułę, którą byc może wprowadzę w życie w przyszłości - ale na razie cśśśś, to tajemnica :)

Po piąte, wydawało mi się fajnym pomysłem pomóc komuś się wypromowac - nie mamy w Polsce Kickstartera, więc musimy sobie radzic inaczej.

Po szóste - chciałem pokazac, że "inicjatywy oddolne" wcale nie potrzebują wielkich środków, porywania mas populistycznymi hasełkami, że każdy może zrobic coś nie tylko dla siebie, ale także dla innych i dla społeczności z którą czuje jakąś tam (czasem daleką) solidarnośc. To zresztą już pokazaliście przy okazji Polterświąt.

Po siódme, oczywiste - brakowało mi trochę polecanek do miesięcznego targetu :)

 

Czy RnI spełniło założenia, które w nim pokładałem? Większośc tak, częśc - jeszcze nie wiem, bo efekty zaobserwujemy dopiero po jakimś czasie. Wielkim rozczarowaniem było to, że żaden z projektów WTSu nie został skończony, albo przynajmniej przygotowany do małej formy na konkurs. Byc może więc ta forma jest niewłaściwa, WTS się wypalił i był tylko nieudanym eksperymentem.

 

Oczywiście smutek po braku w konkursie "wyhodowanych na forum" WTSów wynagradzają mi z nawiązką prace konkursowe.

Każda z nich jest na swój sposób ciekawa i inspirująca, uważam że wszystkie są przynajmniej na dobrym poziomie. Oczywiście były prace lepsze, i prace gorsze. Prace bardziej i mniej kompletne. Prace bardziej i mnie oryginalne. Prace mniej i bardziej ciekawe.

 

No i była wśród nich ta jedna, ta która zwycięży w tym konkursie.

 

Najpierw może przypomnę projekty nominowane, "które wyszły zwycięsko z drugiego etapu" - (którego nie było). 

 

And the first nominee is...

 

Neoterra

Autor - Aleksander "Pan Naczelnik" Kowaliński wraz z zespołem.

 

Neoterra to postapokaliptyczny świat SF, ograniczony do jednej planety w układzie Syriusza, na której ludzcy koloniści doprowadzili do Armageddonu. Wielkiej Wojny, która prawie zakoczyła się kompletną anihilacją nie tylko Ziemian, ale i rdzennych mieszkańców planety, Voorów. Po ponad wieku od Wojny ludzie powoli odbudowują swój dawny stan posiadania, choc tym razem Voorowie, niegdyś władający całą planetą, postanawiają pozbyc się przybyszów z planety. Pomagają im w tym wciąż żywe wśród ludzi niesnaski, które pierwotnie doprowadziły do Wojny. 

Mechanika autorska. 

 

Schlammhammer

Autor - Kordian "Sil" Krawczyk 

 

Grim&Gritty postapo/SF/Fantasy. Świat mrocznego Konstruktu, podziemnego świata korytarzy, pozostałości po dawno przebrzmiałej świetności rodzaju ludzkiego. Potomkowie dawnej rozwiniętej cywilizacji żyją w Kompleksie, rządzeni przez Kapłanów i doktryny Dau, żyją w biedzie i nędzy korytarzy Kompleksu, otoczeni Machinum, pozostałościami po dawnej cywilizacji. Obrońcami społeczności są 

 członkowie Zakonu Młota, którzy niszczą zło, zagrażające Dau - często uosabiane jako Ven, klątwa Czarnego Śluzu, który wypacza umysły i ciała. Ale zło jest wszędzie, także w samych mieszkańcach Kompleksu, dlatego praca Zakonników Młota nigdy się nie kończy.

Mechanika - Microlite20 z nakładkami autorskimi.

 

Kwiat Paproci

Autor - Rafał "Lord Koniu" Sejlis

 

Urban fantasy. Miasto Cudów, miejsce poza przestrzenią i czasem, które jest bramą z której można przejśc do wielu rzeczywistości i wymiarów. Miasto, które dotknął Upadek, zapowiedź Apokalipsy, a jednak wszystko toczy się sennie, blado, bez celu - choc trwa Wojna. Bohaterowie, przypadkowo zdawałoby się Oświeceni, to ludzie którzy widzą więcej niż inni - ich ciała zaś zdobią tajemnicze tatuaże, których znaczenia nie znają. Oświeceni szukają siebie nawzajem w dziwnym Mieście Cudów, ale co ważniejsze - szukają informacji o nadciągających wydarzeniach, a najbardziej - Kwiatu Paproci, który może spełnic każdą prośbę. Cena za odnalezienie go jest jednak wysoka.

Mechanika własna.

 

Wielka Sławia

Autor - Paulina "Kalina" Kalinowska i zespół.

 

Słowiańskie fantasy. XI wiek po Chrystusie, historia alternatywna, ludy słowiańskie nie przyjęły chrześcijaństwa, za to stworzyły ogromny twór polityczny, zwany Wielką Sławią, czy też Wschechsławią. Od morza do morza, od Łaby po Wołgę, wszędzie stoją grody słowiańskich kniaziów, którzy wspólnie dają odpór chrześcijańskim najeźdzcom, choc równocześnie sami między soba toczą spory dzielnicowe. Do tego magia Córek Czarownicy, organizacji kobiecej mającej monopol na kontrolę zduszy i demonów, oraz do tego cały panteon słowiańskich bóstw i takiż bestiariusz. Walka z najeźdzcą, polityka i czary, w to wszystko wrzuceni bohaterowie.

Mechanika własna.

 

Mini War

Autor - Karol "Eliash" Woźniczak i zespół. 

 

Cartoon fantasy? :) Świat domu Malarza i jego tworów/zabawek, które magicznie ożywają, gdy nikogo nie ma. Figurki z gier bitewnych, przeciwstawiające się siłom Zielonego Legionu, desantujacego się z zapomnianych pudeł w piwnicy. Bohaterowie z plastiku, cyny i żywicy, walczący ze szczurami, odwiedzający tajemniczą wyrocznię, czy ruszający na quest w poszukiwaniu Kleju, by wskrzesic martwego towarzysza. Straszliwy Kot, terroryzujący świat zabawek, mający leże w Ogrodzie, skąd nikt jeszcze nie wrócił.

Mechanika Savage Worlds. 

 

Red Dream

Autor - Michał "Skryba" Ziętek i zespół.

 

soc-unreal indie? :) Ostatnia z nominowanych gier - przygoda, która spotyka mużyka Borzysława gdzieś we Mgle, spowijającej czas, przestrzeń i Syberię, może byc za kazdym razem inna, a to za sprawą duchów socrealizmu (i nie tylko), które nawiedzają go, próbując umknąc przed Kościejem Nieśmiertelnym, pragnącym zemsty.

Zemsta, intrygi, spiski, kłamstwa... to narzędzia, którymi duchy będą manipulowac historią Borzysława, by Kościej ich nie dopadł i nie zesłał na wieczną katorgę.

Mechanika autorska.

 

And the winner is...

 

Zanim do tego przejdziemy, należą się podziękowania wszystkim uczestnikom i ich zespołom. Zwłaszcza tym wszystkim, którzy pozostają w cieniu, a często odwalają najcięższą robotę, poprawiając, ulepszając i upiekszając robotę swoich "frontmenów" i "frontwomen".

Chciałbym również pogratulowac wszystkim uczestnikom, że udało się wam doprowadzic swoje projekty do końca, przynajmniej do formy, którą wysłaliście na konkurs. Dla mnie wszyscy jesteście zwycięzcami.

 

W każdej z prac konkursowych znalazłem coś ciekawego: dobry pomysł, interesujące wykonanie, nowatorskie rozwiązania, piękną inspirację, ciekawe podejście - i naprawdę jest mi przykro, że zwycięzca może byc tylko jeden. Przynajmniej tutaj, na razie.

Zachęcam was jednak wszystkich, niezależnie czy wygraliscie, czy przegraliście, żebyście kontynuowali pracę nad swoimi settingami, bo są naprawdę dobre, a kilka jest wybitnych. Ja chętnie pomogę każdemu kto chce doprowadzic sprawę do konca, to znaczy do wypuszczenia gotowej, ciekawej gry na świat. 

 

Przyznam, że decyzja była niezwykle trudna, w pewnym momencie musiałem nawet sięgnąc do "Piątego Kryterium", czyli własnego widzimisię, ale mam nadzieję, że podjąłem słuszną decyzję. 

 

Teraz dla mnie zaczyna się praca, wywiązanie się z obietnic konkursowych.

 

Przypomnę może jeszcze, czym jest nagroda.

Zwycięski zespół otrzyma ode mnie swój setting wydrukowany w 99 egzemplarzach (jeden zachowuję dla siebie!), które (mam nadzieje) pomogą rozpropagowac wasze pomysły na szerokim świecie. Czy wyślecie je do wydawnictw, jako próbki waszych możliwości, czy rozdacie znajomym i rodzinie - sami wiecie najlepiej, co zrobicie ze swoją grą dalej.

Mam nadzieję, że nagroda pojawi się jak najszybciej, na pewno zaś wyskoczy do Świąt Bożego Narodzenia tego roku.

 

A teraz już nie przedłużając, puśccie sobie werble...

 

czy może opowiedziec jeszcze dowcip?

 

 

Nie?

 

No dobrze.

 

 

Zwycięzcą konkursu Rzut na Inicjatywę jest:

 

 

Rafał "Lord Koniu" Sejlis

 

 

"Kwiat Paproci" 

 

 

Gratuluję!!! 

Komentarze


38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Tymenie - uwierz mi, wybór Kwiatu nie był próbą ucierania nikomu nosa. Co zaś do "piątego kryterium" - może zajrzyj pod http://forum.polter.pl/wts-mk-ii-4-night-hell-gasoline-vt65064.html

Pomysł dość podobny, tylko konwencja inna. I z tej strony patrzyłem, nie zaś poprzez pryzmat Planescape'a, czy, nie daj boże - Wolsunga.
15-09-2012 16:11
Eliash
   
Ocena:
+2
@Tyldo

Miło, że nas (tak nas, bo MW dużo pracy włożyło jeszcze kilka innych osób) typowałeś :) Trochę szkoda, że gierka nie wyjdzie na papierze, ale mam nadzieję, że forma darmowego PDF'a jej nie umniejszy. Zwłaszcza, że przed pojawieniem się w pełni złożonej wersji dojdą jeszcze rzeczy, które się nie zmieściły jak zbiór pomysłów na przygody oraz całkiem możliwe, że znajdziecie tam opis istotnych Figur figurkowego świata.

Ale z to niedługo. Póki co sam niecierpliwie czekam na poniedziałkową premierę Red Dream.
15-09-2012 16:13
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Eliashu, a co z projektem komercyjnym? Rozważacie to?
15-09-2012 16:33
Eliash
   
Ocena:
+1
@zigzak

Nie rozważaliśmy takiej opcji na chwilę obecną. Póki co dochodzimy do siebie po ogłoszeniu wyników :P

Aktualnie WM jest projektem fanowskim i takim najpewniej pozostanie.
15-09-2012 16:39
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Hmmm, ok.

A co do rozszerzenia zasad - z pewnością warto poświęcic trochę miejsca Showdownowi, czyli mechanice "bitewnej" w SW :)

W końcu granie figurkami, które RZECZYWIŚCIE są figurkami nie może byc złe. A wyobraź sobie showdownową bitwę, gdzie faktycznie wystawiasz po jednej stronie swoje figurki, kucyka siostry i samochodzik, a po drugiej - plastikowy czołg i kilka worków zielonych żołnierzyków :)

finta w fincie normalnie :)
15-09-2012 16:44
sil
   
Ocena:
+1
Gratulacje dla zwycięscy. Ufam, że KP jest dobrym wyborem merytorycznie, a przy tym mam nadzieję, że rzutowy startkick zaprocentuje w przyszłości.

BTW, coś długo się wieść moderuje....

15-09-2012 19:10
KFC
   
Ocena:
0
sil nie narzekaj, w innych działach podobno i kilka tygodni potrafi się moderować :P
15-09-2012 19:28
Tyldodymomen
   
Ocena:
+2
Na blogach po wypowiedzeniu magicznego zaklęcia na P golem strażniczy przybywa znacznie szybciej;P
15-09-2012 20:48
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Petra?
15-09-2012 21:15
Malaggar
   
Ocena:
0
P - upiór polteru
15-09-2012 21:20
Scobin
   
Ocena:
0
@sil

Wieść zmoderowana. Dzięki za jej wysłanie!

@KFC

Chyba przekraczasz granice sensownej hiperboli. ;-)
15-09-2012 21:48
Lord Koniu
   
Ocena:
0
Chciałbym bardzo podziękować wszystkim za przychylne komentarze oraz Tyldodymomenowi za komentarz nieprzychylny, ale interesujący. Nie chciałbym, by zabrzmiało to jak marna ironia, ale jeśli ktoś ma jakieś uwagi do "Kwiatu" to może je zgłosić choćby przez PW. Będę ogromnie wdzięczny, nawet jeżeli napiszecie, że powinienem wszystko wywalić i zacząć od nowa.

Dziękuję też zigzakowi i pozostałym uczestnikom, za refleksje w rodzaju "Ten element nie ma szans konkurować w takiej formie z Mini War czy Schlammem, czas się ogarnąć". Serio, chciałbym te gry zobaczyć, choćby po to, żeby do Miasta Cudów trafiła olbrzymia fabryka zbuntowanych zabawek czy mroczna opowieść o podziemnym ludzie Dau.

Coraz bardziej zaczyna to przypominać mowę laureata Oscara, więc kończę w tym miejscu. I jescze raz dziękuję wszystkim.

Edycja: Skojarzenia z "Palimpsestem", "Planescapem" i paroma inntmi rzeczami jak najbardziej uzasadnione.
15-09-2012 21:50
Krzyś
   
Ocena:
0
Będziesz zigzaku wrzucał jakieś szersze uzasadniania wyników/wyborów czy pozostawiasz nas w słodkiej nieświadomości?

Ja też gratuluję zwycięzcy, tak jak większosć spodziewałem się czego innnego.
16-09-2012 00:53
Szponer
   
Ocena:
0
Przecież najważniejsze uzasadnienie zostało podane - widzimisie zigzaka.
16-09-2012 01:24
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Lordzie Koniu - ja właśnie uważam, że Kwiat Paproci ma szanse z pozostałymi, a nawet je przebił w niektórych miejscach - choc przyznam szczerze, że każdy zaprzezentowany projekt miał w sobie coś, co czyniło go zwycięskim.
Zarówno Eliash, jak i Skryba czy sil są dość znani dzisiejszej publiczności Poltera, otrzaskani w prezentacji swoich tworów, robią gry, scenariusze, tłumaczenia, piszą o nich. O Tobie słychać rzadko.
Uznałem więc, że najlepiej będzie wypromować tym konkursem Ciebie, ponieważ po pierwsze - twoja praca była równie dobra, a po drugie - chłopaki nie stracą zbyt wiele na przegranej, ich projekty wypromują się i tak.

Weźmy jako analogię jakiś szoł telewizyjny, typu "Idol" czy inne "potrafisz śpiewać, w dodatku na lodzie". Gdyby w takim konkursie wystąpiła jako uczestnik np Beata Kozidrak, Doda i Maryla Rodowicz, oraz kilku Młodych Niepoznanych Jeszcze, z ktorych jeden by śpiewał w podobnej jakości co wspomniane gwiazdy, to kogo wybrać?
Ja uznałem, że Maryla, Doda czy Beata potrafią śpiewać, i na pewno będą miały fanów. Natomiast ten Młody Niepoznany jeszcze ich nie ma, a stworzył kawałek, ktory spokojnie może z nimi konkurować, pokazał, że śpiewa równie dobrze albo i lepiej.

Czy podjąłem słuszną decyzję? Wg mnie tak, ja w Kwiat Paproci wierzę. Urzekła mnie elegancja i prostota mechaniki, wizja Miasta Cudów, cel gry i jakaś taka oniryczność, która tę grę przesiąka.

Oczywiście, wbrew temu, co złośliwie twierdzi moja ulubiona Szponer, własne widzimisię nie było głównym kryterium. Po podliczeniu wszystkich za i przeciw (a jakie kryteria przyjąłem, dowiecie się z poprzedniej notki o RnI) stanąłem w impasie, cztery projekty prezentowały bardzo podobny potencjał - jeden był bardziej miodny, drugi był przykładem świetnej pracy zespołowej, trzeci najlepiej spełniał założenia konkursu, czwarty ślicznie i oryginalnie się prezentował. Każdy był inny, więc porownanie ich ze sobą było niezwykle trudne, bo każdy z nich brylował w innej kategorii. I każdy mi się podobał.
Tak więc sprowadziłem wszystko do takiego punktu, gdzie zacząłem widzieć różnice i gdzie mogłem zastosować kryteria oceny, ktore te roznice uwzględniały.

Wyszło mi wtedy, że Kwiat Paproci najlepiej spełna te kryteria.
Wtedy jeszcze raz przemyślałem całą sprawę, zacząłem mianowicie szukać inspiracji do gry, ktorymi mógłbym ją sobie opisać.
Palimpsest, Planescape, Runepunk, Night, Hell, Gasoline, Ankh-Morpork w wersji Dark, Sin City, Gotham, Lankhmar, Memento, WoD, Vlad Taltos, ten film z Angeliną, ktora jest sekciarskim zabójcą, biorącym zlecenia z krosna i strzelającym podkręcanymi kulami, a nawet i Alicja w Krainie Czarów- pamiętacie też, jak rok temu wszyscy siedli i zaczęli wypisywać hasła, na podstawie ktorych próbowaliśmy ustalić motywy przewodnie dla WTSu? Tutaj było ich najwięcej.
Mroczna baśń, urban fantasy, sterowce, po drugiej stronie lustra i wiele innych motywów, ktore oceniliśmy wszyscy najwyżej.
Dlatego Kwiat Paproci wygrał.
16-09-2012 10:07
Szponer
    IMHO
Ocena:
+3
Po prostu uważam, że wygrała gra znacznie słabsza od pozostałych. Kwiat Paproci czyta się kiepsko - jest masa błędów, widać że brakuje mu korekty. Pozostałe gry też nie są idealne, ale tutaj naprawdę należałoby poprawić podstawowe błędy i czytałoby się już o niebo lepiej. Poza tym, uważam że tekst jest niespójny i kompletnie nie czuję klimatu gry. Gry, która dla mnie jest zbitkiem różnych pomysłów, które niespecjalnie trzymają się kupy. Mechanika też nie jest odkrywcza, za bardzo przypomina mi tę z TSoYa (mechanika stawkowa plus bardzo podobne pule w postaciach). Na dodatek, po parokrotnym przeczytaniu nadal nie wiem, co jako gracz mogę robić w tym świecie, który jak ładnie ujął Tymen jest miksem Wolsunga i Planescape. Oczywiście nie ma nic złego w inspiracjach, ale akurat tutaj są aż nazbyt widoczne i na dodatek kiepsko wplecione. Wizję świata uważam za chaotyczną i mało interesującą.

Dla mnie, w porównaniu do pozostałych prac, 'Kwiat Paproci' wypada słabo. Nie jest to związane z moimi oczekiwaniami. Takiw 'Mini War' czy 'Schlammhammer' jest zdecydowanie bardziej starannie zrobione. Argument o tym, że inne gry sobie poradzą, a ta nie, w tym wypadku uważam za nietrafiony. Pozostałe gry poradziłyby sobie dlatego, bo mają ciekawie wykorzystane pomysły oraz są solidnie napisane.
16-09-2012 10:25
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Szponer - jak najbardziej masz prawo do własnego zdania. Ale proszę cię, walisz teksty w stylu "zigzak wybrał to co mi się nie podoba, wiec konkurs jest do d..." a to trochę nie fair i wobec samej formuły konkursu, i wobec zwycięskiej, wg mnie, pracy.

Poza tym, jak mniemam, to co przeczytałaś, to draft, wersja robocza. Więc jesli juz zdolalas przeczytac jakoś Schlammhammera. Mini War czy RD, i porownac obiektywnie na podstawie tak pełnych informacji jakie ja posiadam, to super. Jesli nie, to przedstawiasz swoje wlasne widzimisię, na podstawie strzępkow wiedzy, ktore posiadasz.

Więc ok, możesz miec swoje zdanie, jak najbardziej. Tylko proszę, nie rob z siebie alfy i omegi, gdy nie masz przed oczami calosci obrazu.
Z czasem pewnie pojawi się część, może wszystkie gry, ktore bedziesz mogla sobie w pelni porownac. Wtedy, mam nadzieję, będziesz mogła porownac je lepiej.
16-09-2012 10:38
Szponer
   
Ocena:
+1
Gdzie w ostatnim komentarzu masz coś o swoim widzimisie? Oj zigzak, czytanie ze zrozumieniem. Napisałam wszystko IMHO opierając się o dostępne materiały (m.in. pełnego 32-stronicowego pdfa 'Kwiatu Paproci'). IMHO nie znaczy, że jestem alfą i omegą. Oczywiście, że nie posiadam dostępu do wszystkich materiałów, ale opierając się na tym, co mam, wydaję mi się, że mogę wysnuć jakieś wnioski. Nie wiem, jak wypadła np. Neoterra, dlatego też odwołuję się tylko i wyłącznie do tego, co zostało udostępnione, a uważam że materiałów do Mini War czy Schlammhammera jest całkiem sporo, toteż uważam, że mam prawo do jakiejś subiektywnej oceny. Zaznaczam, subiektywnej.

Edit: nawet w poprzednim komentarzu zaznaczyłam, że wszystko jest IMHO, żebyś nie miał wątpliwości, jakbyś nie zauważył zwrotów 'uważam, że', 'wydaję mi się' itd.
16-09-2012 10:47
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ok, ale oceniasz na zasadzie - widzialam szkic (bo to nie jest ostateczna wersja) KP i materiały promocyjne pozostałych, na tej podstawie uważam, że KP jest słaby".
I jak mowie, masz prawo do swojej opinii. Tylko zwroc uwagę na to, jak bardzo niekompletne masz przeslanki, by oceniać prace konkursowe.
Wiec opierasz sie na swoim widzimisię, niczym innym.
A przy widzimisię wystarczyłoby "nie podoba mi się zwycięska praca". Uzasadnienia, oceny i odnosniki do pozostalych gier, ktore znasz tylko z materialow promocyjnych, są zbędne, bo nic nie wnoszą.
Pogadamy, gdy wyjdą wszystkie prace w ostatecznych wersjach.
Natomiast polecam ci Szponer skontaktować się z Panem Naczelnikiem i z Kaliną, by poprosic o ich gry. Muszę przyznac, ze choc niezbyt oryginalna, praca Kaliny jest dość ciekawie rozbudowana w kwestii gender :) myślę, że gdyby kilka niewiast pomogło przy tym projekcie, mielibyśmy calkiem fajny "feministyczny erpeg". Kalinę znajdziecie przez PW, drogie panie. ;)
16-09-2012 11:09
teoretyczneale
   
Ocena:
0
Tylko zigzak ma prawo oceniać prace w RNI. Kobiety niech współautorzą "femistyczny erpeg", bo na zwykły erpeg są za słabe

Acha i użyjcie PW sieroty
16-09-2012 11:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.