» Blog » Przy okazji tematu karnawału...
15-03-2014 14:11

Przy okazji tematu karnawału...

Odsłony: 705

4
Notka polecana przez: Królik, Maestro
Poleć innym tę notkę

Komentarze


31137

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+3

Nad wyraz niehigieniczne.

Dobrze, że biorę własne kostki. 

15-03-2014 17:44
Malaggar
   
Ocena:
+3

Może Japonczycy, znani miłośnicy używanych majtek, pokusiliby się o kupno kostek trzymanych w niewieściej bieliźnie?

15-03-2014 18:01
mr_mond
   
Ocena:
+3

@Malaggar
Jestem pewien, że wśród Polaków na allegro też. Nie doceniasz naszych rodaków ;).

15-03-2014 20:23
Anioł Gniewu
   
Ocena:
+4

Niezłe kostki miała ta pani... Inne rekwizyty tez ok.

mr. Mond - wierze Ci na słowo iż perwersja trawi zdrowa tkankę naszego społeczeństwa na Allegro i poza nim... ;)

15-03-2014 21:11
ment
   
Ocena:
+2

Dobra dupa nie jest zła.

16-03-2014 08:40
74054

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1

A po ile macie te „obślinione”?

16-03-2014 10:11
etcposzukiwacz
    Ku lepszemu światu?
Ocena:
+3

O rany straszne po prostu. Faceci w swej większości po prostu lubią oglądać kobiece ciało, ale oczywiście świat będzie lepszy gdy będą kłamać, że nie lubią. Prawda?

16-03-2014 13:41
oddtail
   
Ocena:
+10

@etcposzukiwacz: mnie osobiście specjalnie toto nie bulwersuje, ale jest różnica między stwierdzeniem, że faceci chcą oglądać kobiece ciało, a stwierdzeniem że w każdym kontekście i w każdym celu pokazanie kobiecego ciała to dobry pomysł. Jest parę powodów, dla których reklamowanie kobiecym ciałem akurat Pyrkonu i akurat w ten sposób może być źle odebrane.

Choć moje osobiste oburzenie podyktowane jest raczej faktem, że reklama jest żenująco słabo zrobiona. Jeśli sprzedawać coś seksem, to chociaż zrobić to dobrze. Gdyby tu było więcej wyczucia, smaku, pomysłu i, daj Boże, technicznej sprawności wykonania, to pewnie i mniejsza negatywna uwaga skupiłaby się na filmiku, nawet pod kątem "seksizm" ;P

Czyli: zgadzam się z osobami, którym nie podoba się spot, bo seksizm. Mnie osobiście się nie podoba, bo jest żenujący. Widziałem bardziej erotyczne ławki w parku niż to wideo =P

16-03-2014 13:59
Z Enterprise
   
Ocena:
+1

Oho, będzie kolejna intyfada jak za czasów plakatu reklamującego Afterbąbę gołą babą. 

Dajcie spokój, reklama całkiem fajnie zrobiona technicznie, erotyzmu mniej niż w reklamie szamponu, więc schowajcie szabelki, bo sobie oko jeszcze który wyłupie.

Tylko sam pomysł taki bez sensu, bo po grzyba kobita miałaby się kąpać w kostkach? pomagają na artretyzm? Poprawiają jędrność tu i ówdzie? Nie wygląda, jakby było jej szczególnie wygodnie czy była zrelaksowana. Jak to się ma do Pyrkonu? Co ma oznaczać ta symbolika? Że w wannie pełnej kości znajduje tę jedną z Pyrkonem? Rzucanie stanikiem to jakiś sygnał, że znowu przyjdą feministki i będą miotać w publikę swą kobiecością?

Przekazu nie łapię kompletnie. Kiedyś w jakiejś kiepskiej komedii polskiej próbowali zrobić reklamę keczupu gołą panią kąpiącą się w nim. Ale nie wyszło, bo strasznie ją szczypało. I że mieli jakieś górnolotne uzasadnienie na tę kąpiel w keczupie, tak durne, że sami go nie rozumieli. Tu chyba próbowano ten pomysł powtórzyć.

16-03-2014 21:52
Malaggar
   
Ocena:
0

To takie nerdowskie kulki gejszy miały być chyba.

16-03-2014 21:54
Z Enterprise
   
Ocena:
+1

Jeju, dobrze że tej reklamy nie kręcili fani Star Warsów, bo by w wannie z mieczem świetlnym siedziała. Na baterie.

16-03-2014 22:00
Malaggar
   
Ocena:
+3

Zigzak: TO urządzenie do masażu, a nie miecz świetlny.

 

16-03-2014 22:07
jakkubus
   
Ocena:
0

@Mal

Nie odbieraj mu błogiej nieświadomości.

16-03-2014 22:12
Z Enterprise
   
Ocena:
0
Malaggar
KRed
   
Ocena:
0

Jeju, dobrze że tej reklamy nie kręcili fani Star Warsów, bo by w wannie z mieczem świetlnym siedziała. Na baterie.

Było by też pewnie smyranie wielkiego włochatego bobra.

16-03-2014 22:39
31137

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0

O rany straszne po prostu. Faceci w swej większości po prostu lubią oglądać kobiece ciało, ale oczywiście świat będzie lepszy gdy będą kłamać, że nie lubią. 

Z feromonami jest jak z wódką - fajnie czasem dać się ponieść, ale regularne nadużywanie ogłupia. 

A poza tym, jak słusznie zauważył Z:

erotyzmu mniej niż w reklamie szamponu

Ja mam wrażenie, że w zamyśle przynajmniej ta reklama w ogóle nie miała być erotyczna, tylko zmysłowa. Zmysłowość "kupują" kobiety, erotyzm - teoretycznie mężczyźni (teoretycznie, bo źle wycelowany odrzuca zamiast przyciągać). Mieszanie tych dwóch pojęć codziennie bywa przyczyną gigantycznej ilości nieporozumień ;)

Jak dla mnie to reklama dla kobiet, nie dla mężczyzn. A czy udana, to już inna sprawa.

17-03-2014 11:49
etcposzukiwacz
   
Ocena:
+1

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,15636544,Seksistowska_czy_zabawna__Kontrowersyjna_reklama_poznanskiego.html#BoxSlotIIMT

Może nie do końca dobra, ale popatrzcie skuteczna :)

Nawet moją ulubioną blogerke cytują .  

17-03-2014 14:27

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.