» Magia [SP] » Nekromancja » Przeniesienie sił (Cza/Zak 8)

Przeniesienie sił (Cza/Zak 8)

Przeniesienie sił
Nekromancja
Poziom: Cza/Zak 8
Komponenty: W, S, M
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: Osobisty
Cel: Ty
Czas trwania: 1 runda/2 poziomy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Stosując duży nakład energii magicznej jesteś w stanie wzmocnić swe teraźniejsze siły życiowe kosztem przyszłych. W chwili rzucenia czaru otrzymujesz 1 pozytywny poziom, a Twoja kategoria wiekowa zostaje obniżona o jeden stopień (jednak nie poniżej progu dojrzałości danej rasy) - efekty te utrzymują się przez 1 rundę/2 poziomy czarującego. Po tym czasie następuje odwrócenie działania czaru - na równie długi okres czasu otrzymujesz 1 negatywny poziom (który jednak nigdy nie spowoduje efektywnej utraty poziomu), a Twoja kategoria wiekowa zostaje podniesiona o jedną kategorię (jeśli już byłeś sędziwy, jesteś traktowany jak zmęczony; jeśli byłeś sędziwy i zmęczony, stajesz sie wyczerpany; jeśli już byłeś sędziwy i wyczerpany, tracisz przytomność - tak jak wówczas, gdy otrzymasz więcej punktów stłuczeń niż wynosi liczba twoich pw).
Zmiana kategorii wiekowej (zarówno w przypadku odmłodzenia, jak i postarzenia) będąca efektem tego czaru odbija się wyłącznie na atrybutach fizycznych (Siła, Zręczność i Budowa), nie wpływając w najmniejszym stopniu na atrybuty mentalne (Intelekt, Roztropność, Charyzma).
Komponent materialny: Diament wart przynajmniej 250 sz (po rzuceniu zaklęcia ulega natychmiastowej przemianie w bryłkę węgla).
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


~Vitriol Plugawiciel

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dobry czar , fajna zmyła dla rzucającego: najpierw cię cię wzmacnia a potem osłabia.
29-09-2005 15:51
~SoulCryer

Użytkownik niezarejestrowany
    Bardzo sympatyczne, ale...
Ocena:
0
Bardzo klimatyczne zaklęcie, które powinno zagościć w niejednej przygodzie. Powinno, ale... Nie jestem do końca przekonany, jako MP, czy którykolwiek z moich graczy-magów poświęci 8.poziomową komórkę na czar, który w grucie rzeczy nie jest specjalnie potężny ani efektywny. Wydaje mi się, że korzyści, które daje Przeniesienie Sił, mimo wszystko nie przekonają moich BG do sięgnięcia po to ciekawe, niebanalne zaklęcie... A, i jeszcze kwestia, która bardzo mnie interesuje: jak odnieść to zaklęcie do nieumarłych istot, które potrafią czarować (np. licze)???
29-09-2005 16:27
~Vitriol Plugawiciel

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
To zaklecie wogule nie działa na nieumarłych ( nie można go postarzeć oraz odmłodzić i nie może stracić poziomu nawet pozytywnym poziomem )
29-09-2005 16:56
~eXpert

Użytkownik niezarejestrowany
    Niezłe
Ocena:
0
Fajne, szkoda że siła nie zostaje taka na stałe... :)
18-04-2006 15:59

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.