» Blog » Premiera Chłodnych Ziem
17-12-2010 22:07

Premiera Chłodnych Ziem

W działach: Neverwinter Nights 2 | Odsłony: 10

Fragmenty newsa ze strony www.wrc.webd.pl. Pochwale się, bo już rok na to czekam...

"Chłodne Ziemie.

Kilka osób spyta jak wyglądały stare Chłodne Ziemie? Był to serwer na którym znajdowało się miejsce dla każdego. Chcesz biegać na potwory? Droga wolna. Chcesz skupić się mocniej na odgrywaniu, nie ma problemu. Nie tworzyliśmy setek zakazów i nakazów odnośnie gry. Cenimy sobie wasz i nasz zdrowy rozsądek, bo w końcu wszyscy gramy po to by się bawić.

Dlaczego zamknęliśmy poprzedni serwer?

Wstrzymaliśmy serwer z powodu odstępstw od technicznych, wyższych standardów i możliwości jakie oferowały inne projekty na scenie Neverwinter Nights 2. Opieraliśmy się niemal tylko na tym co gra dawała sama z siebie. Przez ponad rok pracowaliśmy nad ulepszeniem mechanicznej strony serwera i mamy nadzieję, że wkrótce sami zobaczycie rezultaty naszych starań, a są one niemałe."

Realia:

Umieściliśmy serwer w świecie Forgotten Realms, a konkretniej na dalekiej północy pomiędzy dwoma krainami. Cywilizowaną Damarą oraz dziką Vaasą, jest to Przełęcz Krwawnika, Chłodne Ziemie.

Jest to surowa kraina pełna zagrożeń i wyzwań dla poszukiwaczy przygód. Zarówno tych szlachetnych, jak i pragnących jeno blasku złota, czy potęgi.

Dawno temu Vaasą rządził potężny zły lisz Zhengyi, zwany też Wiedźmim Królem. Zebrał on olbrzymią armię orków, humanoidów, nieumarłych oraz wszelkich potworności i najechał Damarę, niszcząc, paląc i mordując.

Lecz grupa bohaterów pod wodzą Garetha Dragonsbane ocaliła krainę niszcząc Zhengyia. Pozostawił on po sobie rozbitą armię potworów i nieumarłych, oraz mnóstwo plugawych artefaktów i tajemnic.

Akcja serwera dzieje się wiele lat po jego śmierci. Mamy rok 1380. Baronią i Wrotami Krwawnika rządzi książę Eryk, syn króla Garetha Dragonsbane.

Książę jako młody władca postanowił dać dużą swobodę organizacjom, dzieląc między nie część władzy w mieście. Fabuła serwera kręci się wokół organizacji, zagrożenia z Vaasy oraz konflikcie starej szlachty z poszukiwaczami przygód zdobywającymi realną władzę dzięki organizacjom.


Założenia:

Będzie to serwer RPG nastawiony na zabawę. Nie chcemy tworzyć Wam drugiego życia, gra ma sprawiać przyjemność.

Autoryzacja - magiczne słowo pojawiające się na niektórych serwerach. U nas po prostu wchodzisz do gry, autodownloader ściąga sam wszelkie pliki, tworzysz postać i po akceptacji regulaminu, grasz. Bez autoryzacji, bez czekania na akceptacje mistrzów gry. Nie znaczy to, że autoryzacji nie ma, otóż jest, ale dla chętnych. Historię waszych postaci nagradzamy punktami doświadczenia, których można zdobyć, aż 3000.

Magiczność świata - świat który przedstawiamy należy do grupy medium-magic. Przedmioty +1 są ogólnodostępne, +2 trochę trudniej znaleźć, ale dalej są w sklepach. +3 należą do rzemiosła i dropu z bossów, +4 to unikatowe artefakty z których każdy jest wyjątkowy. O przedmiotach +5 ponoć ktoś kiedyś słyszał, przynajmniej tak gada Jurgij z gospody Pod Trzema Kogutami.

Zablokowane są za to wszelkie niewrażliwości w przedmiotach (krytyki, magia śmierci, powalenia, poszczególne energie itd…)

Rasy i ograniczenia - dopuszczamy dużo, ale nawet my wiemy, że czasem należy zrobić ograniczenia. Rasy takie jak Drow, Duergar, Szary Ork, czy Yuan-ti są zablokowane.

Zaś rasy sferotknięte, czyli Aasimar, Tiefling, oraz Gensai będą wymagać specjalnej autoryzacji.

To samo tyczy się klas Szamana Dusz i Czarnoksiężnika.

PLANOWANY START 29 GRUDNIA 2010!"

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.