» Blog » Powiedzmy, ze to jest Rysunek Z Sesji
21-08-2012 01:15

Powiedzmy, ze to jest Rysunek Z Sesji

W działach: Rysiowanie | Odsłony: 20

Powiedzmy, ze to jest Rysunek Z Sesji

Ostatnimi dniami dużo łatwiej przychodzi mi rysunkowa forma przekazu niż pisemna. Bo wakacje, to się człowiek rozleniwia, a jak do tego słoneczko świeci... Asz! :)

 

No, ale mnie wena przycisnęła i naskrobałam Elleani, moją postać z sesji Ziemie Bestii. Można by wręcz powiedzieć, że jest to pewnien rodzaj dokumentacji, bo - wprawdzie zdałam sobie z tego sprawę, jak już kończyłam ten obrazek - mieliśmy nawet taką sytuację podczas gry. 

 

Załączam tylko fragment, bo nie wiem, jak regulamin Poltera odnosi się do zamieszczania TAKICH rysunków. :))

 

Miłego! 

Komentarze


Rysia777
   
Ocena:
+6
Do wszystkich Znawców i Speców, którzy lepiej niż kobieta wiedzą, jak kobieta wygląda: nie jest to studium anatomi półelfek-półnimf, bo pomimo, że zapotrzebowanie na takież modelki wzrasta, jakoś żadna nie wychodzi z lasu, żeby pozować amatorskim rysownikom.
Reszcie dziękuję za wyrozumiałość. :)
21-08-2012 14:02
nerv0
   
Ocena:
0
@Aure, T-man, wybaczcie, ale dalej nie ogarniam. :)

@Rysia

W sumie masz rację, ale postać na rysunku ma nieco zaburzone proporcje i dziwnie ułożoną rękę, co się w oczy rzuca. Takie rzeczy przechodzą jeśli są założeniem twórcy (co widać), tu jednak jest to po prostu błąd. Ale spoko, rysujesz naprawdę dobrze i w końcu się wyrobisz i wykujesz sobie proporcje i anatomię. :)
21-08-2012 14:23
Aure_Canis
   
Ocena:
+1
"dalej nie ogarniam"

Chodzisz jakiś nieogarnięty po mieście i tak masz.
21-08-2012 14:34
nerv0
   
Ocena:
0
Aure, w tym co napisałeś jest więcej prawdy niż mógłbyś przypuszczać. ;)
21-08-2012 14:37
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Rysiu, a ile ty kobiet nago podziwiałaś organoleptycznie? :) Przy standardowych założeniach raczej pewnym jest, że widzialem i miałem w rękach do badań więcej niż ty :)
Ale oczywiscie masz rację - z pewnoscią znajdą się wsrod "ekspertów" tacy, co dotykali mniej kobiet niż ty widzisz w lustrze :)
21-08-2012 14:42
Krzyś
   
Ocena:
+7
Wiesz zigzak, to zabrzmiało jak naprawdę tania przechwałka. Naprawdę tania. Rysia studiuje sztukę, a wcześniej chodziła na kursy rysunku- z tego co wiem, to dość często miewają i tu i tu modelki. W różnych stadiach ubrania. :)
21-08-2012 14:47
Krzemień
   
Ocena:
+5
Przypominam, że dla zigzaka 2 razy to już dużo(jak z sesjami D&D) więc może to nie przechwałka.
21-08-2012 15:04
Szponer
   
Ocena:
+8
Jak to, przeciez zigzak sie zna na kobietach lepiej od samych kobiet!
21-08-2012 15:12
39442

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Jak na kurs rysunku i "studiowanie sztuki" to te proporcje i anatomia są mocno słabe. Chyba, że ta elfka ma po prostu początkowe stadium akromegalii.

Przydałoby się też, aby tatuaż na okrągłych pośladkach nie był płaski.
21-08-2012 15:17
Kamulec
   
Ocena:
+1
@nerv0
Wypraszam sobie, ja się przyczepiłem.

@Rysia
Jeżeli nie chcesz komentarzy, to je wyłącz, aczkolwiek sądzę, że jeśli zamierzasz się rozwinąć, konstruktywna krytyka Ci nie zaszkodzi.
21-08-2012 19:02
Aure_Canis
   
Ocena:
0
Rozwój jest dla słabych i feministów/-stek. Przy czym steki są spoko.
21-08-2012 20:05
oddtail
   
Ocena:
0
Twarz super.

Tułów za to za krótki.

Ale ogólnie rysunek mi się podoba. Anatomicznego dramatu nie ma.
21-08-2012 22:54
Rysia777
   
Ocena:
0
Nie mam nic przeciwko konstruktywnym komentarzom, acz wydaje mi się, że wykłucanie jakie proporcje mają nieinstniejące istoty jest nieco... bez sensu. :)
Wiem, że nie jest to perfekcyjny obrazek i nie brak mu wad, ale (jeszcze?) nie jestem profesjonalistką - więc weźcie to pod uwagę, proszę.
22-08-2012 01:13
Szponer
   
Ocena:
+4
To, że nie jesteś profesjonalistką, nie wyklucza konstruktywnej krytyki.
22-08-2012 05:36
Kamulec
   
Ocena:
0
@Rysia777
Skoro jest to ilustracja przedstawiająca postać do D&D, oprócz walorów artystycznych i sprawności warsztatowej, uprawnione są też komentarze na temat zgodności z opisem.
22-08-2012 06:43
oddtail
   
Ocena:
+2
@Rysia777: podzielenie się czymkolwiek z ludźmi, zwłaszcza w Internecie, jest zaproszeniem do usłyszenia ich reakcji. Konstruktywnej albo nie, analitycznej albo emocjonalnej, dojrzałej albo (częściej) nie. Własnej twórczości dotyczy to tak samo (albo i bardziej) niż czegokolwiek innego.

Zasłanianie się tym, że nie jesteś profesjonalistką po tym, jak już zdecydowałaś się czymś podzielić jest w pewnym stopniu hipokryzją. Pokazując coś na pewno spodziewasz się reakcji. Jeśli protestujesz (troszkę, ale jednak), kiedy spotykasz się z reakcją mieszaną lub negatywną, można to odebrać jako zamieszczanie z nastawieniem, że należy Ci się wyłącznie reakcja pozytywna. Nie było to (zakładam) Twoją intencją, ale pewna sugestia kokieterii i łowienia komplementów daje się podskórnie wyczuć. I'm just sayin'.

Poza tym szczerze? Reakcje w komentarzach wskazują, że Twój rysunek został odebrany pozytywnie. Poczytaj komentarze pod niektórymi notkami i ciesz się, że te tutaj nie są do nich podobne ;).

Przypomnę też, że rysunek tak od strony technicznej, stylu jak i treści mi się podoba (z zastrzeżeniem, ale to nie zaburza ogólnego pozytywnego obrazu). To, że jedna osoba napisze, że tułów za krótki, a inna skomentuje murzyński tyłek nie jest automatycznie powodem by się spinać.
22-08-2012 09:18
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Khorn et plures - sprawdzić "organoleptycznie".
Poza tym -Jak myślisz, kto ogląda więcej pornosów - Rysia czy np Laveris? Bo załoze sie dolary przeciw orzechom, że gdyby dorzucić pornosy do puli, to "ekspercka" wiedza anatomiczna nt kobiet miażdży tą którą wyniosła rysia z zajęć. przynajmniej ilościowo.
Więc logicznie rzecz biorąc, heteronormatywny samiec ma dużo szersze doświadczenia z nagimi kobietami, niż heteronormatywna kobieta. nawet jesli tylko z pornografii, jak w przypadku wiekszosci nerdów.
22-08-2012 11:29
nerv0
   
Ocena:
+4
@zigzak

Ja dyskusję na temat walorów edukacyjnych pornoli sobie odpuszczę. Powiem tylko, że rysownik rzeczywiście "musi" nauczyć się pewnych zasad anatomii i proporcji, czyli tego co zwie się "kanonem". Jest to taka baza, na której się buduje. Mówi ona, że przeciętny dorosły człowiek ma wysokość ośmiu modułów (1 moduł jest równy długości głowy), nogi mają tą samą długość co reszta ciała od pasa w górę, a biodra kobiety są równe szerokości jej ramion. To są konkretne wyliczenia i sam fakt, że obejrzało się w życiu trochę tego i trochę tamtego nie oznacza, że automatycznie wie się jak wyglądają ludzkie proporcje i potrafi się narysować postać z głowy "na oko." Sam nie uczęszczałem w życiu na żadne ASP, ale chcąc rysować w miarę poprawne anatomicznie postacie musiałem się tego nauczyć i jeszcze dużo ćwiczyć bo bez tego ani rusz.
22-08-2012 11:51
Eva
   
Ocena:
+2
Widzisz, Szpon, to nie jest tak jak piszesz. Wszyscy mężczyźni znają się na kobietach lepiej od samych kobiet. A zigzak zna się na jednych i drugich lepiej od wszystkich.
Rysiu, ze wszystkich dotychczasowych Twoich obrazków ten mi najbardziej podszedł. Proporcje mnie nie kłują specjalnie, choć jak się przyjrzeć to może faktycznie coś jest nie do końca tak, za to buzia naprawdę ładna.
22-08-2012 12:11
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
nerv0 - i w sumie trudno z tym dyskutować, oczywista oczywistość. nie sądzę jednak, by ekspertom chodziło o zaburzone proporcje, tylko o to, że ma za duży tyłek. co może być dla nich prawdą, jesli jedynym punktem odniesienia jest dla nich Sasha Grey i jej wychudzone koleżanki z Brazzers.
Wypaczenie pornografią i tyle.
Natomiast ja piję do tego, że Rysia twierdzi, ze zna kobiece ciała lepiej od facetów. Nie zgadzam się z tym, nawet jeśli większość tej wiedzy faceci mają z pornoli. to, że ta wiedza jest czesto wypaczona silikonem. I tyle
22-08-2012 12:13

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.