Pan Lodowego Ogrodu (druga edycja)
Dodał: ShadovMają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Seria wydawnicza: Pan Lodowego Ogrodu
Typ gry: strategiczna
Projektant: Krzysztof Wolicki
Ilustracje: Dominik Kasprzycki
Wydawca polski: Redimp Games
Data wydania polskiego: 2014
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 14 lat
Czas rozgrywki: ok. 90 min.
Cena: 240,00 zł
Mechanika: Action / Movement Programming, Action Point Allowance System, Area Control / Area Influence, Variable Phase Order, Variable Player Powers, Worker Placement
Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie – oczywiście cudze, nie swoje.
Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?
Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.
Zawartość pudełka:
- dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard
- 4 karty pomocnicze
- 4 karty postaci
- 24 figurek jednostek:
- 6 jednostek Callo
- 6 jednostek Dykena
- 6 jednostek Freihoff
- 6 jednostek Fjollsfinna
- 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy)
- 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy)
- 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy)
- 5 żetonów kolejności pól Akcji
- 20 żetonów ulepszeń jednostek
- kafelki punktacji Regionów
- 8 znaczników niezależnej nacji
- 1 żeton Martwego Śniegu
- 7 żetonów uroczysk
- 1 Cierń – figurka
- 1 Vuko Drakkainen – figurka
- 24 żetony populacji
- 22 żetony złotych gwichtów
- 16 żetonów czynnika "M"
- 4 żetony Koszmaru
- 2 żetony zamknięcia Regionu
- 6 żetony Czerwonych Wież
- 10 żetonów Vuko
- 4 kafelków scenariusza Vuko
- 1 instrukcja do gry
Źródło: Opis wydawcy