» Magia [SP] » Wywoływanie » Oręż magii (Cza/Zak 3)

Oręż magii (Cza/Zak 3)

Oręż magii
Wywoływanie [Moc]
Poziom: Cza/Zak 3
Komponenty: W, S
Czas rzucania: 1 akcja
Zasięg: 0 m
Efekt: Jedna broń
Czas trwania: 1 runda/poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Tak

Zaklęcie to pozwala na stworzenie broni ukształtowanej z czystej magicznej energii. Oręż może przyjąć formę dowolnej jednoręcznej broni do walki wręcz (co ma znaczenie pod względem posiadanych atutów). Pojawia się on bezpośrednio w wolnej dłoni czarownika (jeśli byłoby to niemożliwe, zamiast tego pojawia się u jego stóp; patrz dalej).

Jako efekt mocy, stworzona z pomocą tego czaru broń może w normalny sposób ranić stworzenia bezcielesne i eteryczne. Ataki przy jej użyciu należy traktować jako ataki dotykowe wręcz, wykonywane z bazową premią do ataku czarownika.

Niezależnie od przybranego kształtu, powodowane orężem magii rany należy uznawać za obrażenia od mocy, wynoszące 1k10 + 1/2 poziomy czarującego (maks. +10), krytyk x2. W związku z niematerialną naturą broni, do zadanych nią obrażeń nie dodaje się premii z Siły.
Jeśli osoba która powołała oręż do istnienia wypuści go z ręki na dłużej niż 1 rundę (albo też nie pochwyci go w ciągu jednej rundy od rzucenia zaklęcia), broń natychmiast znika, a czar kończy swoje działanie.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Fingor
   
Ocena:
0
fajne, fajne
12-09-2006 14:52
smiechan
   
Ocena:
0
Wcale nie takie fajne. Byłoby niezłe gdyby dała się tą broń przekazać komuś innemu.
12-09-2006 16:56
~D-K

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
A wiecie co ja powiem? Czar zupelnie do bani, nic oryginalnego ani przydatnego (ew. jako ostatnia deska ratunku...). Juz jest czar o podobnym dzialaniu (u druida, ogniste ostrze czy jakos tak).
12-09-2006 17:49
~Voldo

Użytkownik niezarejestrowany
    niezgadzam się z poprzednikami
Ocena:
0
oczywiście poza Fingorem, czar nie jest jakiś zabójczy ale adekwatny do poziomu czarodzieja, broń może nie jest jakaś powalajaca ale zawsze w chwilach słabości może się przydać, nie można go nikomu dać to plus jeśli ktoś ci go zabierze (tak rozumiem) lecz minus jeśli chce się komuś go dać ale można zrobić inaczej: dać towarzyszowi wojownikowi swą normalną broń zapasową ( jeżeli mag bawi się w takie rzeczy) i samemu walczyć za pomocą tego dość przeciętnego czaru. ogólnie: niezłe lecz można zrobić potężnijszą wersję tego czaru.
12-09-2006 19:31
~Kamcio

Użytkownik niezarejestrowany
    opinia moja
Ocena:
0
wcale nie jest adekawtny czar lodowy topór z 3 pzoiomu kapłana dzziała dużo lepiej bo zadaje 2k12 dmg +1 nja dwa pzoiomy max plus 10 i rownież jest to atak dotykowy po za tym po co taki czar magowi ktory na tym poziomie moze rzucic inne lepsze czary np. cazarne macki erevarda albo przywolas stwora ktory bedzie walczył za niego PS.czar lodowy topór pochodzi z podręcznika spell compedium(obowiąkowy podręcznik dla czarujących)
13-09-2006 13:23
~3lus

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajne. Bardzo fajne. Troche uogólnione ale mimo tego wyważone. No może tylko to że dałbym 2 rundy\poziom.
22-09-2006 16:23
   
Ocena:
0
Zasięg powinien być osobisty, a nie 0 m.

A tak w ogóle to całkiem fajne zaklęcie. Nie z gatunku super przydatnych, ale fajne.
09-02-2007 12:24

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.