string(15) ""
» Blog » Okładka
04-12-2009 23:57

Okładka

Odsłony: 1

OkladkaNo, to teraz mam przechlapane. Pierwsza wersja okladki do Savage Worlds. Nie powiem, przemawia za nia wazna rzecz - podoba sie mojej zonie :) Z tym, ze ja tez jej sie podobam...

 

Wersja w lepszej rozdzielczosci tutaj:  

Komentarze


644

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Beacon - wiesz, nie moge dodac z dysku. Albo jestem po prostu lamerem :)
05-12-2009 13:08
Szept
    @ Ramel
Ocena:
0
Beacon - wiesz, nie moge dodac z dysku. Albo jestem po prostu lamerem :)

Ramelem lamerem, dwie literki na nie swoich miejscach i jaka zmiana ;)
05-12-2009 13:40
644

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Tia, a zamienic jedno e na o i tez fajnie wychodzi :)
05-12-2009 13:46
996

Użytkownik niezarejestrowany
    A ja jeszcze pociągnę "plebejski" temat
Ocena:
+1
i spytam:
http://dietrichthrall.files.wordpr ess.com/2009/02/linda-hamilton.jpg
czy taki nie barbie/cycaty wariant byłby dobrym kompromisem? :)
05-12-2009 14:15
644

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
Craven - mozliwe. Ja tylko powiem, ze uwagi wziete do serca.
05-12-2009 14:29
Szept
    @ Craven
Ocena:
0
Tylko wywalić jej peta bo psuje widok :)
05-12-2009 14:44
Gorath
   
Ocena:
+1
Nie chcę wyjść na zgryźliwego malkontenta, ale nie podoba mi się. Logo savagów i wydawnictwa, napis oraz tło są ok, ale to zdjęcie...

Mi akurat militarna laska (i robot za nią) podoba się najbardziej. Rycerz w sumie ujdzie, ale krasnolud i pani archeolog są jacyś tacy nie bardzo. Nie trafiają do mnie.

Druga sprawa, to różnorodność. Jak dla mnie rysunek ten nie mówi "Hej, dzieciaki! To szybki, fajny i grywalny UNIWERSALNY system", ale raczej sygnalizuje, że nie wiadomo o czym ma być ta gra. Myślałem trochę nad tym, dlaczego to tak odbieram i wpadłem na następujący pomysł. Otóż te postacie nie mają pasującego do nich tła. Wyrwane z kontekstu, nic nie znaczą. Stoją sobie na jednakowym szaro-żółtym tle, zamiastreprezentować różne światy. Czy nie lepiej by było zamiast jednej fotografii dać ich cztery, każda z odrębną postacią oraz tłem (dla pani archeolog dżungla, dla rycerza zamek itd.). Coś takiego jak na tylnej okładce oryginalnej edycji.

Nie musicie słuchać moich rad, gdyż nie znam się na grafice i jestem upośledzony estetycznie. niemniej, w obecnym stanie okładka jest w mojej opinii kiepska. Jakbym kierował się wyglądem przyrozstrzyganiu sklepowych dylematów, to bym czegoś takiego nie kupił.
05-12-2009 16:40
~sen

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
przemawia za nia wazna rzecz - podoba sie mojej zonie :)
Mi się podoba to podejście :P
05-12-2009 18:32
Chavez
   
Ocena:
0
Wybaczcie, ale chwilowo nie mam czasu przebijac sie przez komenty, wiec tylko swoje zdanie :) Tlo, napisy, etc fajne. Grafika maksymalnie slaba. Chyba ze to specjalnie tak pod karykatury rysowane ;)
05-12-2009 20:23
Krakonman
   
Ocena:
+1
Mnie się podoba. Jesteście marudy i się czepiacie nie wiadomo czego ;). Pani archeolog jest urocza.
06-12-2009 10:27
Gerard Heime
   
Ocena:
0
Mi się nawet podoba. Poza panią z Nemezis, mam tylko dwie uwagi:
a) Krasnal wygląda, jakby mu ktoś wbił głowę w korpus a potem napompował bary.
b) Gnaty polskiej Lary Croft (swoją drogą, gdzie te polskie akcenty?) faktycznie mogłyby być takie same.

Tak w ogóle, to pani archeolog udowadnia, że autor ilustracji do Nemezis miał gorszy dzień, gdy je wtedy rysował.
06-12-2009 11:35
~B_D na szybko

Użytkownik niezarejestrowany
    Ilustracja Nemesis
Ocena:
0
Może zamiast tej pani zrobić wariację na temat pewnej rudej szlachcianki z Bariz :> Ence zapytany będzie wiedział o co chodzi. A i na forum da się to jeszcze znaleźć.
06-12-2009 12:21
644

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Gerard, bo krasnal jest narysowany wg polecen i opisu kobiet, pracujacych przy SW. Widac, im sie takie cos podoba.
Co do Larry Croft, to nie ukrywam, ze polskie jej akcenty niedlugo wyjda. Oczywiscie, oprocz wielkich polaci... ziemi :) I te gnaty to moj... pomysl. Wyjdzie rowniez w praniu.

B_D - mozesz mi podeslac cos wiecej? Bo Encu nic nie mowil, mowiac szczerze? P

Krakon - dzieki!
06-12-2009 12:40
beacon
   
Ocena:
0
Mnie się podoba parytet na okładce ;P
06-12-2009 13:19
Balgator
   
Ocena:
0
Krasnolud jakoś tak dziwnie stoi. Jakby chował głowę w ramionach. Panią z Nemezis zastąpiłbym panem z Nemezis (ten z cwaniackim spojrzeniem). Pani archeolog podobuje mi się. Rycerz takoż. Co do treści, dodałbym zdanie informujące o tym, że mamy do czynienia z uniwersalną mechaniką, przydatną do wielu konwencji.
06-12-2009 13:21
markol
   
Ocena:
0
mi ogólnie się podoba, przypomina mi okładke pierwszych edycji SW
07-12-2009 19:59
~ciekawski

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wiec takie to troszke krzywe wszystko... tak ma byc? Logo Savage Worlds wysrodkowane, logo Gramiel trocje z boku tak dziwnie.. co do tekstury spoko, bajer z fotka spoko. Co do postaci na zdjeciu to zupelnie nie moja bajka.. no nie podoba mi sie :( i bardzo statryczne.. wg mnie lepiej by wygladal taki sprytny mix postaci w ruchu. Dynamiczne, swieze...porpstu sciagajace wzrok. Ogolnie w ocenach szkolnych to taki dostateczny z +. Acha i napis EDYCJA POLSKA nie za duzy? Tak daje po oczach... ciut mniejszy moglby byc lepszy... ale to tylko moje zdanie. Mam w swojej kolekcji brzydsze systemy wiec napewno nie kupie go dla grafiki a dla tresci przedewszystkim :)
07-12-2009 20:01
644

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jak juz mowilem i pisalem - to pierwszy projekt okladki, nad ktorym bedziemy jeszcze pracowac. Mysle o zmianie loga, to na pewno. Postacie statyczne, bo to wlasnie taki klimat zdjecia, jak w 1 i 2 edycji SW (3 nie ma w ogole postaci, same zdjecia).
07-12-2009 21:44
~ciekawski

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
@Ramel - wiesz jak jest - tyle opinii co ludzi :) wiec ja pozostawiam to w Waszych rekach i czekam na kolejne wiesci i oczywiscie na efekt koncowy!
07-12-2009 22:31
Savarian
   
Ocena:
0
To teraz Ya sie podoczepiam na dobry początek dnia :)

Krasnolud trzyma młot nienaturalnie. Obydwoma rękoma nachwytem. Wygląda jak by się opierał o balustradę, a nie dzierżył broń :) Ręką dalszą powinien trzymać nachwytem, a bliższa podchwytem.
Miecz rycerza jest nieproporcjonalny :). Przy mieczu jednoręcznym, (co sugeruje fakt, ze rycio posiada tarczę) oraz, że oręż ma krótkie (stosunkowo) ostrze, jelec jest za szeroki, a rękojeść powinna kończyć się głowicą zaraz za częścią chwytną. Na obrazku widać, że jest dłuższa.
Pani archeolog ma uda grubości łydek (chyba, że to jakaś celowa mutacja) :) taka budowa może jej uniemożliwiać szybkie poruszanie się, zwłaszcza że posiada całkiem spore... pistolety :D Ponadto przy obydwu pasach, miejsca na naboje mają tę samą wielkość, co przeczy faktowi, że ma dwa inne guny :)
Babochłop zaś ma straszliwie nienaturalnie wygięty nadgarstek, którym opiera się o miecz Sthila.
...

Żartowałem :D

Jedyne co serio rzuca się w oczy to za małe logo SW w stosunku do "Edycja Polska" lub odwrotnie.
08-12-2009 07:54

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.