» Oh! My Goddess #14

Oh! My Goddess #14

Dodał: Paweł 'Singer' Niećko

Oh! My Goddess #14
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie czytają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie czytam
Tytuł: Oh! My Goddess #14
Scenariusz: Kosuke Fujishima
Rysunki: Kosuke Fujishima
Wydawca: Japonica Polonica Fantastica
Format: B6
Oprawa: miękka, kolorowa, z obwolutą
Papier: offsetowy
Druk: czarno-biały
Wydawca oryginału: Kodansha

%DANE%

Wieczór w akademiku męskim Politechniki Nekomi. Keiichi Morisato spędza w nim kolejną nudną godzinę odbierając telefony do swojego senpaja (kolegi z wyższego roku), Aoyamy. Chcąc do niego oddzwonić przez pomyłkę wybiera numer Biura Boskiej Pomocy. Wprost z lustra zjawia się jego piękna przedstawicielka, Belldandy. Jej zadaniem jest pomoc osobom, które podobnie jak Keiichi, mają jakieś zmartwienia. Spełnia jedno życzenie, ale Keiichi, będąc przekonanym o dowcipie swojego senpaja, chce by Belldandy została z nim już na zawsze. Życzenie zostaje zaakceptowane przez Biuro Boskiej Pomocy, a chłopak wyrzucony z akademika za naruszenie zakazu przyprowadzania do niego kobiet. Oboje zatrzymują się więc w starej świątyni.

Oh! My Goddess (org.: Aa Megami sama) to seria ciesząca się w Japonii bardzo dużym powodzeniem u młodzieży. Kosuke Fujishima zaprojektował ją jako krótki serial na życzenie redaktorów magazynu Afternoon, którzy ujrzeli zaprojektowany przez rysownika podkoszulek z Miyuki (bohaterka Taiho Shichauzo) w stroju bogini. Po dwóch tygodniach powstał pierwszy odcinek komiksu, który ostatecznie ukazał się w miesięczniku Afternoon w 1989 roku. Popularność Keiichiego i spółki utrzymuje się niezmiennie do dzisiaj. Na kanwie mangi powstały między innymi: animowany film kinowy, pięcioodcinkowy serial OAV i gra komputerowa.

Źródło: Japonica Polonica Fantastica

Recenzja w serwisie Tanuki.pl
Tagi: Kosuke Fujishima | Oh! My Goddess | Oh! My Goddess #14

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.