- Nowe rodzaje postaci do gry narracyjnej: śmiertelnych mediów i mistyków.
- Fabularne pomysły na wprowadzenie kosmicznych sił i nieziemskich istot do gry.
- Poradnik do Wampira, Wilkołaka i Maga lub okazję, by rozegrać zupełnie nową i unikalną kronikę w Świat Mroku.
Oczyma Duszy
"Normalni ludzie o tym nie wiedzą, ale świat jest oplątany kłamstwami.
Zanurz się w nie, a odkryjesz, że istnieją kłamstwa wewnątrz kłamstw.
W naszym świecie istnieją "rzeczy", potwory ukrywają się między nami, czają się pośród cieni, polują na nas.
Ale są też istoty, które są nami, a jednak nie urodziły się jako ludzie lub zostały "obdarowane" zdolnością przesuwania przedmiotów siłą umysłu, czytania naszych najskrytszych myśli, łączenia nieszkodliwych rzeczy tak, by uzyskać prawdziwie niezwykłe rezultaty.
Czy możemy uznać tych ludzi za naszych przyjaciół, bo wyglądają tak, jak my i są tacy, jak my?
Tak.
Czy są najgorszym z możliwych zagrożeniem, bo wyglądają tak, jak my i są tacy, jak my?
Tak.
Choć niektóre istoty nawet wyglądają potwornie, to inne są monstrami wyłącznie wewnątrz."
- Dalsze fragmenty notatek nieopublikowanego Sasquatch autorstwa zmarłego Davida Hicksa
Ten podręcznik zawiera:
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę