» O D&D i d20

O D&D i d20

Działy:
» Podstawy gry
» Pozostałe materiały
» Licencja Otwartej Gry
» Humor
Wyświetlono rezultaty 41-54 z 54.

Zmiany w systemie d20 wersja 3.5

Narzędzie do konwersji PG 3.0 na wer. 3.5

07-02-2007 02:48 | Marcin 'Llewelyn_MT' Trybus | Komentarze: 65
Poniżej znajdziecie plik, który w pełni konwertuje Podręcznik Gracza dla edycji 3.0 systemu na edycję 3.5, wzbogacając go przy tym o niezbędne dodatki spoza tego podręcznika (między innymi nowe zasady dotyczące funkcjonowania Redukcji Obrażeń). Plik ten (PDF; 122 strony; 1,6 MB) jest przystosowany z...

Schemat konstrukcji klas podstawowych

Jak tworzyć zrównoważone klasy w SpS

22-01-2007 22:02 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 4
Niektórzy narzekają na niewystarczającą ilość klas podstawowych w Spellslingerze. I faktycznie, trzy klasy (cyngiel, szelma i traper), nawet biorąc pod uwagę możliwość wieloklasowania bez jakichkolwiek kar z tego tytułu i klasy-Znamiona w liczbie sześciu, dla kogoś przyzwyczajonego do standardowych...

4. Inne

21-08-2006 17:06 | | Komentarze: 4
4.1. Co to jest Grim-n-Gritty? Grim-n-Gritty (w skrócie: G'n'G) to nakładka na mechanikę D&D, autorstwa Kennetha S. Hooda. G'n'G czyni grę bardziej śmiertelną m.in. poprzez wzmocnienie potworów i magii oraz sprowadzenie żywotności postaci do minimalnego poziomu. Wersje G'n&...

3. Światy i settingi

21-08-2006 17:02 | | Komentarze: 3
3.1. PYTANIA OGÓLNE 3.1.1. Co to jest setting? Setting to świat (uniwersum) będący miejscem akcji gry, z własną historią, geografią i mieszkańcami. W przypadku Dungeons & Dragons setting traktowany jest jako oddzielna od mechaniki, "wymienna" część gry (można grać w różnych settingac...

2. Mechanika

04-08-2006 15:57 | | Komentarze: 7
2.1. Jak stworzyć postać w D&D? Jak awansować postać na wyższy poziom? Zasady tworzenia postaci i ich awansu na kolejne poziomy doświadczenia nie są objęte OGL (patrz: 1. Pytania ogólne/1.3) i jako takie nie mogą być publikowane bez naruszenia prawa autorskiego. Dokładny opis w/w zasad znajdzi...

1. Pytania ogólne

04-08-2006 15:51 | | Komentarze: 9
1.1. Co to jest d20? d20 to mechanika (zestaw reguł i zasad), w oparciu o którą toczy się gra w D&D. Nazwa pochodzi od kości (ang. dice) 20-ściennej, której najczęściej używa się w tej mechanice. Pytania i odpowiedzi dotyczące mechaniki znajdują się w części FAQ zatytuowanej Mechanika. 1.2...

D&D Rule Tracker

11-06-2006 20:42 | Krzysztof 'Damador.' R | Komentarze: 5
Rule Tracker to znane narzędzie wspomagające wyszukiwanie zasad w podręcznikach do D&D. Za pomocą kilku kliknięć dowiesz się, w jakim suplemencie i na której stronie znajduje się poszukiwany przez Ciebie czar, klasa, element ekwipunku, potwór itp. Najnowsza wersja (ZIP [XLS]; 782 KB) uwzględnia...

Animacja kokosów (Cza/Zak 2)

Patataj!

24-05-2005 21:47 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 159
Animacja kokosów Transmutacja Poziom: Cza/Zak 2 Komponenty: W, S, M, K Czas rzucania: 1 pełna runda Efekt: Porażający! Czas trwania 1 godzina/2 poziomy Rzut obronny: Patrz opis Odporność na czary: Nie Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje d...

Playbeard - "Cudowny" przedmiot

Wydanie specjalne (podwójna rozkładówka) - Młot '72 r.

24-05-2005 21:39 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 99
Na pierwszy rzut oka jest to cienka księga w grubej, czarnej oprawie, wytartej od częstego czytania, którą przyozdabia prosty, biały rysunek, przedstawiający głowę króliczka. Zawartość tego pisma, to (poruszające się dzięki magii) rysunki nagich krasnoludek. Zastosowanie tego przedmiotu jest trojak...

Wykrycie prezentów (Cza/Zak 1, Kap 1)

25-12-2004 13:56 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 12
Wykrycie prezentów Wieszczenie Poziom: Cza/Zak 1, Kap 1 Komponenty: W, S Czas rzucania 1 akcja Zasięg: 18 metrów Obszar: Ćwierć okręgu rozpoczynającego się od czarującego i emanującego do granic zasięgu czaru Czas trwania: Koncentracja, nie więcej niż 10 minut/poziom Rzut obronny: Brak Odporność na...

Kolęda (Brd 6)

25-12-2004 13:45 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 45
Kolęda Zaklinanie (przymus) [Wpływający na umysł] Poziom: Brd 6 Komponenty: W Zasięg: Osobisty Efekt: Okrąg o promieniu 12 m ze środkiem na czarującym Czas trwania: Natychmiastowy Rzut obronny: Brak Odporność na czary: Nie W pewną szczególną noc nie wypada walczyć... W chwili, w której bard zaczyna...

Ekwipunek Świętego Mikołaja

Zedrzyj go z niego!

25-12-2004 13:26 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 43
Strój Świętego Mikołaja Ta dziwna szata początkowo wydaje się być zwyczajnym ubraniem maga – trochę za szerokim, wykonanym z czerwonego materiału, obszytym białym futrem i upstrzonym cekinami. Zawsze jest do niej dołączona szlafmyca zaopatrzona w puszysty pompon. Pod niegroźnym wyglądem, stró...

Śniegowy golem - potwór (SW: 10)

Strzeż się bałwanka...

25-12-2004 13:11 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 22
Duży konstrukt Kości Wytrzymałosci: 11k10 (65 pw) Inicjatywa: -2 (Zr) KP: 21 (-1 rozmiar, -2 zr, +14 naturalny) Szybkość: 4,5 m Ataki: 2 walnięcie +14 wręcz lub wieka miotła +15/+10 wręcz Specjalne Ataki: powiew mrozu, śnieżna piguła Specjalne Cechy: asymilacja zimna, konstrukt, niepodatność na magi...

Święty Mikołaj - szablon

Nie chciałbyś nim zostać...

25-12-2004 12:43 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 41
Niemal każda humanoidalna rasa ma w roku jakieś święto, podczas którego jej przedstawiciele obdarowują się wzajemnie prezentami i upominkami. - niezależnie od tego, czy owymi upominkami są ślicznie zapakowane, mniej lub bardziej praktyczne przedmioty, czy tylko kolejny posiłek, na który składa się g...
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.