Nowy system RPG cz.2.
Odsłony: 502Witam na początek przepraszam że tak długo musieliście czekać ale nareszcie zebrałem. Ale przejdźmy do sedna.
Po pierwsze tamtą notkę robiłem pod titanfalla a więc jeśli ktoś chce grać w fantasy to należy usunąć atrybut ,,Informatyka" a zamiast niej dajemy magie którą opisze później
1.Bronie fantasy:
maczuga (-2 do Szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 8 siły , zadaje 4 obrażeń + 2 przeciwko pancerzom)
topór (-4 do szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 10 siły , zadaje 8 obrażeń)
morgensztern (-4 do szybkości w walce , aby władać potrzeba co najmniej 6 siły , zadaje 3 obrażeń + 4 przeciwko pancerzom)
szabla (+2 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 4 siły , zadaje 6 obrażeń)
włócznia (-5 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 5 siły , zadaje 2 obrażeń +5 przeciwko pancerzom)
halabarda (-5 do szybkości w walce , aby władać potrzeba przynajmniej 10 siły , zadaje 6 obrażeń +5 przeciwko pancerzom)
To tylko przykładowe statystyki broni nie będę rozpisywał wszystkich możliwych broni bo to nie ma sensu. Jeżeli MG chce dodać bronie to to jest wzór.
2.Żywotność i pancerze
Żywotność liczymy po przez pomnożenie o dwa naszych punktów kondycji. Punkty ochrony pancerza dodajemy do żywotności , jeżeli nasze punkty ochrony zostaną zbite do zera pancerz ulega zniszczeniu z możliwością naprawy.
Pancerze:
Pancerz skórzany (+0 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 3 siły , punkty ochrony 10)
Kolczuga (- 5 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 6 siły , punkty ochrony 15)
Pancerz łuskowy (-3 do szybkości w walce , potrzeba co najmniej 4 siły , punkty ochrony 13)
Pancerz płytowy (-8 do szybkości w walce potrzeba co najmniej 10 siły , punkty ochrony 23)
3.Magia
Do każdego zaklęcia potrzebne są punkty mocy które odnawiane są co dzień (w grze). Punkty mocy liczymy po przez pomnożenie dwukrotnie atrybutu ,,magia"
Schemat rzucania zaklęć jest dosyć prosty po pierwsze kształt (kolec , kula , laser , grad pocisków liczący 6 strzałek) po drugie efekt ( ogień , lud , trucizna , ziemia) i gotowe.
Obrażenia i moc trucizny ustala MG
4. Doświadczenie
Za każdy level wyżej postać dostaje od 5 do 10 punktów (zależy od MG) do rozdania w atrybuty. Doświadczenie dostajemy za: Wygrane walki , zabite stwory , wykonanie qestów , nawiązywanie intryg. MG ustala ile doświadczenia potrzeba na kolejny level.
5.Bronie sci-fi
Tak samo je rozpisujemy tylko do nich możemy doczepić dodatki które potrafią dodawać dodatkowe bonusy do strzelectwa. Z pancerzami jest podobnie tylko że tutaj niektóre typy mogą dodawać bonusy do atrybutów
I to tyle jeśli chodzi o mój autorski system. Piszcie w komentarzach co o nim myślicie.