Nowe Licencje
Odsłony: 1Nowe licencje:
Tydzień temu ogłosiliśmy, że pracujemy nad pewnym produktem. Nadiv zgadł, co to będzie i dlatego trafi do podręcznika Thrilling Tales.Thrilling Tales:
Przygoda powraca w wielkim stylu! Ubieraj fedorę, szykuj rewolwer o rękojeści z kości słoniowej i ruszaj na spotkanie przygody życia. Dzięki "Trilling Tales" posmakujesz ekscytującej, burzącej krew w żyłach fabuły rodem z pulpowych czasopism lat 30-tych i 40-tych, używając mechaniki "Savage Worlds". W tym niezwykle obszernym przewodniku po gatunku znajdziesz kalendarium lat 30-tych, opis broni i pojazdów tamtej epoki oraz przewodnik po pulpowych zbrodniarzach, opisujący złowrogich Nazistów, hinduskich Dusicieli oraz niebezpieczeństwa Orientu. A do tego - generator ekscytujących przygód oraz kompletną, złożoną z piętnastu rozdziałów Kampanię Splotów, pod tytułem "Szkarłatny Cesarz".
Zastanawiacie się, dlaczego piszemy nowe licencje? Bo Thrilling Tales to nie jedyna gra, jaką tłumaczymy. Oto
Interface Zero
Witaj w Przyszłości! Interface Zero to pierwszy podręcznik z cyberpunkowej serii wydawnictwa Gun Metal Games. Przenosi akcję Savage Worlds do brutalnego, szalonego roku 2088.
Masz giwerę? W Interface-Zero zmierzysz się z mistrzami pradawnych chińskich triad, hakerami-anarchistami i cyfrowymi baronami korporacji. Pokrzyżujesz szyki Mandarynatowi Nowych Chin albo Bogobojnej Koalicji Ameryki Północnej. Weźmiesz na muszkę snajperki albo skrzyżujesz nano-stalowe ostrza z gangerami, hybrydami o modyfikowanym genotypie i cyberszturmowcami.
Jesteś w Sieci? Życie w 2088 jest szybkie. Jeżeli chcesz przetrwać, musisz być jeszcze szybszy. Ale nic się nie martw, stary, mamy wszystko pod kontrolą. Brawurowe i grywalne zasady cybernetyki pozwolą ci stworzyć wszczepy, jakich tylko dusza zapragnie!
Chcesz się wbić do Domeny korporacji? Interface Zero to świat bez ograniczeń - możesz być robotem o sztucznej inteligencji, transgeniczną hybrydą albo starym, dobrym człowiekiem z krwi i kości. Możesz tak zmienić świat, by odpowiadał twoim potrzebom. Albo wszczepiać sobie cyberimplanty, łączyć się z maszynami, pilotować poduszkowce, mechy, motory odrzutowe, a nawet czołgi antygrawitacyjne czy Pojazdy Niskiego Pułapu, wyposażone w supernowoczesne systemy napędowe. Wcielisz się w rolę buntownika, toczącego ukrytą wojnę z wielkimi korporacjami, prywatnego detektywa rodem z czarnego kryminału, nieustraszonego, heroicznego pilota ogromnego robota z futurystycznej Japonii - czy nawet rozbitka, próbującego przeżyć na postapokaliptycznym pustkowiu, pełnym mutantów i mechanicznych potworów, którymi zarządza wszechpotężna SI.
Interface Zero to nie tylko gra - ale i przybornik, z którego możesz swobodnie wybierać te elementy, które pasują do gry science-fiction, w jaką macie ochotę dzisiaj zagrać.
Więcej o tym systemie pisze Proxy na swoim blogu, na który zapraszamy. Oba RPGi będą nie tylko spolszczone pod względem językowym - każda z gier będzie miała specjalne, niepublikowane wcześniej i napisane przez nas, rozdziały poświęcone Polsce.
Więcej nowości - na stronie Wydawnictwa GRAmel