» Blog » Nowa witryna
18-05-2007 19:23

Nowa witryna

W działach: Klanarchia, rpg, horror | Odsłony: 1

Nowa witryna

Dziś odpaliliśmy nową stronkę Klanarchii.

 

Polu okrutnie się narobił, ale doskonale się z nim współpracuje. Jest terminowy, skrupulatny i potrafi wytłumaczyć problem tak, abym nawet ja - totalna lama i nieobeznany z żargonem webdesignerów ignorant, zrozumiał, o co chodzi. Oby został szefem działu informatyki w wielkiej korporze przynoszącej miliony zysków! Dzięki Polu!

 

Co kilka minut odswieżam newsy na serwisach, aby sprawdzić opinie czytelników. Czuje sie jak debiutujacy pisarz, który z wielką tremą i wypiekami na twarzy czyta pierwsze recenzje :)

 

Ostatni tydzien to zarywanie nocek spędzonych na obrabianiu i resizowaniu ilustracji, dopieszczanie bardziej przystępnego opisu systemu, aby nawet człowiek zupełnie z zewnątrz mógł mieć szanse zainteresować sie projektem.

 

Warto było.

 

Stronka bardzo mi się podoba.

Mam nadzieję, że wam też.

 

Furiath

 

0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Joseppe
   
Ocena:
0
Ale w pyte długi link :P
18-05-2007 19:26
Furiath
    To wina tego edytora
Ocena:
0
grrrr, jak ja go nie cierpię.

ufff, poprawiłem :)
18-05-2007 19:27
amnezjusz
   
Ocena:
0
Stronkę Klanarchii mógłbym odwiedzać dla samego podziwiania grafik :P Macie obłędnych ilustratorów :)
18-05-2007 19:30
Furiath
    Obłędnych to zewcthulhowe
Ocena:
0
nazwijmy ich splugawionymi, a będzie pasować :)
18-05-2007 19:36
13918

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ale w końcu na pierwszej stronie mamy wyłożone wszystko co i jak.W porównaniu z tamtą "biało czarną" jest cacy...
Czyli jest przystępna dla właśnie użyszkodników pierwszy raz zaglądający7ch na Twoją stronę.
Duży +1 a nawet ze wskazaniem na 666
heh edit heh : ale znowu bez przesadyzmu amnezjusz. U mnie na polter.blogu są nawet animacje, czego na Klanarchii.pl nie uświadczysz.
18-05-2007 19:52
rincewind bpm
   
Ocena:
0
Ładne :)
18-05-2007 21:51
Furiath
    Poczekaj
Ocena:
0
na jakims zlocie cie nagram, Borejko, i zamieszczę na Klanarchii jako przykład nekrozyty ;)
18-05-2007 22:02
senmara
   
Ocena:
0
ja bym powiedziała, że Soldata ;)
18-05-2007 22:48
Qball
   
Ocena:
0
Podoba mi się. Przystępnie napisane. Nic dodać nic ująć. A grafiki wgniatają w fotel.
18-05-2007 23:24
13918

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Przystępnie napisane.
I o to wszak chodziło! By i Tomek i Kasia zakumali o co chodzi, a nie tylko różne NekroZyty, TechnoLeppeory i inne NeoKapibary.
@Furiath: Nie nagrasz mnie wiesz czemu- Mam umowę z fandomem: ja nie zaglądam na zloty, a zloty nie zagladają do mnie. Chyba że spotkamy się na czacie (heh)
19-05-2007 06:42
Furiath
    Informacje O Klanarchii
Ocena:
0
były pisane własnie z myslą o Jasiu tudzież jakimś zewnętrznym patronie, sponsorze. Aby wszedł i mniej więcej wiedział o co chodzi, bez ciągłych skrótów MG, RPG, NPC, ani anglojęzycznych terminów.

Re Borejko, rusz dupę na zlot Poltera w sierpniu - nie będę sięczuł jak samotny dinozaur wsród hordy snotlingów :)
19-05-2007 11:10
Johny
    Fajne
Ocena:
0
To co juz inni pisali: latwo sie w tym wszystkim odnalezc.

Poza tym podoba mi sie sposob w jaki zostal przedstawiony horror w Klanarchi. Moi gracze nie chca grac w Cthulhu i marudza jak probuje im poprowadzic WoD smiertelnikami. Maja taki stereotyp, ze w tych grach jestes maluczki i cala sesja polega na czekaniu az zje cie cos wiekszego. W Klanarchi jest nadzieja. Ludzie nie sa tylko marnym pylem na tle nadnaturalnego badziewia, a nawet jesli, to walcza o swoja godnosc.

Watpliwosci: tylko cztery grupy do wyboru? Czy oprocz manewrow bojowych beda jakies elementy pozwalajace zindywidualizowac postac pod wzgledem charakteru?

Cytat: Klanarchia wspiera konwencję mrocznej baśni dla dorosłych (fantasy horror) – pozwalającej podejmować trudne tematy w alegorii fantastycznej, bądź po prostu operować nastrojem, motywami i gatunkami zarezerwowanymi dla starszych odbiorców. Mroczną baśń Klanarchii charakteryzuje osiem elementów:
* Komiksowość

Wiem wiem komiks to sztuka i powazna sprawa. Ale i tak mialem lekki dysonans jak to przeczytalem. Moze by przesunac ten punkt nieco nizej? Czepiam sie :).

Ogolnie bardzo fajnie sie zapowiada. Acha i haslo "Omam jednoczy" jest swietne. Gra slow sprawia, ze moga go uzywac zarowno wolne rodziny jak i podwladni Cesarza :).
19-05-2007 11:14
Furiath
    Re Borsuk
Ocena:
0
masz rację z tym przesunięciem komiksowosci. Fajna uwaga! Zaraz zamienię miejscami.

Jeśli chodzi o róznorodność - duży nacisk postawiliśmy na trzy elementy: na Wolną Rodzinę z której bohater pochodzi (wspomniane cztery) + bardzo mocno zarysowany Archetyp (bodajże trzynascie) + Egzarchę (osmiu), którego drogą krocza Bohaterowie (taka ściezka zycia). Aha - mocny, oznacza determinujący, a nie tylko bonus do jednej cechy, jak to czasem ma miejsce...

To sa bardzo mocne elementy i dają nam ilościowo 416 (czterysta szesnascie!) bazowych wyraźnie rózniących się postaci.

Do tego mniejsze smaczki: losowe wydarzenia z historii postaci, które mają wpływ na jej rozwój, socjotechniki, wspomniane manewry, Arkany, zamozność (dająca kasę bohaterowi pomiedzy sesjami, znajomości (pozwalajace kreować bohaterów niezależnych w trakcie sesji, którzy będa znajomymi postaci), specjalizacje umiejetności do wyboru i pewnie jeszcze kilka elementów, których po prostu teraz nie pamiętam.

Personal horror nigdy mnie nie bawił. Horror typowo filmowy daje nam potężny arsenał pomysłów - ah, już widzę scenkę na pustkowiu kilku egorcystów (wieje wiatr, targane płaszcze, kołyszace się fetysze przy pasie - scenka ala poczatek jak w Martwe Dusze, Kaminskiego), którzy wchodzą do nawiedzonego domu, aby wygnać potężnego upiora, jednego ze Znanych z Imienia.

Pisząc tego posta, czuję, że niedługo czas załozyć forum.
19-05-2007 11:34

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.