30-07-2012 17:30
NovaHerbata -Najbardziej oczekiwana gra tego roku?
Odsłony: 11
W czasie gdy cały fundom turlał kostki w Warszawie polterowy bot ogłosił rozpoczęcie prac nad nowym rewolucyjnym systemem RPg- Nova Herbata.Co więcej, okazało się że materiału jest tyle, że równocześnie opracowywany jest dodatek- Głębia Herbaty, nad którym pracuje J.E. Wpis gdzie o tym dyskutowano niestety szybko spadł z głównej pod naporem pozdróffek pokonwentowych.
Nazwa i grono autorskie są obiecujące, zatem apel do autorek/ów o doprecyzowanie pewnych kwestii zwiazanych z waszym systemem
1. Jakie główne dzieła literackie można by wpisać w tę samą konwencję co wasz system?
2. Jak wygląda kwestia różnego rodzaju ról dla poszczególnych archetypów którymi można grać.
3. Jaka jest krzywa rozwoju? Mamy do czynienia z "od zera do bohatera", czy ta linia jest bardziej płaska? Innymi słowy, postać nowa i po kilkudziesięciu sesjach - jaka jest główna różnica?
4. jaki model społeczny dominuje w Waszym uniwersum?
5.skąd brałyście informacje naukowe do technologii w swoim systemie?
6. jak dokładnie wyglądają pomoce i narzędzia dla MG w Waszym systemie (dokładnie- czyli nie, że są, ale jakie i jak działają)?
7. jakie jest spektrum koncepcji postaci, czyli kim można grać, a na jaki typ postaci gra naciska (np. można grać od szczura, do prezydenta, gra kładzie nacisk na granie sklepikarzami)
8. W jaką niszę celujecie swoją grą i czy uważacie że są jeszcze w tej materii jakieś braki na polskim rynku? Jesli tak, to jakie?
9. z jakiego elementu swojej gry jesteście szczególnie dumne, i dlaczego?
Nazwa i grono autorskie są obiecujące, zatem apel do autorek/ów o doprecyzowanie pewnych kwestii zwiazanych z waszym systemem
1. Jakie główne dzieła literackie można by wpisać w tę samą konwencję co wasz system?
2. Jak wygląda kwestia różnego rodzaju ról dla poszczególnych archetypów którymi można grać.
3. Jaka jest krzywa rozwoju? Mamy do czynienia z "od zera do bohatera", czy ta linia jest bardziej płaska? Innymi słowy, postać nowa i po kilkudziesięciu sesjach - jaka jest główna różnica?
4. jaki model społeczny dominuje w Waszym uniwersum?
5.skąd brałyście informacje naukowe do technologii w swoim systemie?
6. jak dokładnie wyglądają pomoce i narzędzia dla MG w Waszym systemie (dokładnie- czyli nie, że są, ale jakie i jak działają)?
7. jakie jest spektrum koncepcji postaci, czyli kim można grać, a na jaki typ postaci gra naciska (np. można grać od szczura, do prezydenta, gra kładzie nacisk na granie sklepikarzami)
8. W jaką niszę celujecie swoją grą i czy uważacie że są jeszcze w tej materii jakieś braki na polskim rynku? Jesli tak, to jakie?
9. z jakiego elementu swojej gry jesteście szczególnie dumne, i dlaczego?
16
Notka polecana przez: Aesandill, Aravial Nalambar, Bielow, Czarna Owca, Jade Elenne, kbender, Krzyś, Nuriel, Planetourist, Salantor, Senthe, Squid, Szary Kocur, Szponer
Poleć innym tę notkę