» Blog » Nova - rys kolejnej rasy
19-07-2011 23:44

Nova - rys kolejnej rasy

Odsłony: 6

 

 

Całośc tutaj

 

 

 

 

2
Notka polecana przez: Albiorix, YuriPRIME
Poleć innym tę notkę

Komentarze


~^^(;,;)^^

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
buraki.. yum, yum, będę miał co jeść... :)
19-07-2011 23:59
Indoctrine
   
Ocena:
0
Tia.. Nie może zabraknąć systemu SF bez quasi roślinnego życia :D

U mnie nazywa się taki gatunek Oraxyci i pochodzi od turlanych wiatrem krzewów ;)
I też są dobrzy w manipulacjach biologicznych, mają organiczną technologię itp ;)

Niech żyje obopólna oryginalność! :D

20-07-2011 09:13
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ale nasze było pierwszejsze niż Twoje! :P
;)
... wiec ty musisz zmieniac - za to zapewniam, jaszczurów nie mamy ;)
20-07-2011 09:23
Indoctrine
   
Ocena:
+1
Hmm, pierwsza koncepcja Oraxytów powstała jak chodziłem do technikum, a mam już 32 lata ;)
Tylko wtedy graliśmy bez podręcznika, tylko z małym zeszytem notatek.

Jaszczurów nie macie, ja też nie...
A co z ptakami, myślącymi blobami, żywą energią i rasą psioniczną?
20-07-2011 09:39
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
hmmm... psiony są, i to az dwie rasy, a licząc ludzi, to trzy - ale ludzie naprawdę dopiero raczkują.
No ale bryakanie są.
bedzie jeszcze jedna oficjalnie pojawiajaca sie rasa, oparta na krzemie. tyle tylko moge powiedziec, bo reszta to tajemnica wojskowa :)
Tzn rasa jest opisana, ale na razie ludzkośc, a więc gracze, niewiele o niej wie, więc nie chcę spojlerowac.

a, no i są "kosmiczne wieloryby", ale nie są inteligentne:)

kurcze, nie pamiętam kiedy buraki powstały, ale napewno byłem we wczesnym liceum, albo wcześniej - a lat mam 30 :)

racja, nie masz - zapamiętałem opis tych Godseyan, że gruba łuskowata skóra i ze stałocieplni, ale nie do końca... ale przeleciałem to tylko pobierznie, a obrazek mi gdzies umknął.
20-07-2011 10:09
Indoctrine
   
Ocena:
0
Rasa krzemoorganiczna... Jak jest minerałopodobna, to nie ma problemu :) Moi krzemowcy są bardziej podobni nam niż skałom.

Godseyanie to nie gady, mają niby łuski, ale to nie czyni ich gadami. Zbyt różne od typowych stereotypów gadzich są ;)

A kosmicznych wielorybów nie mam, są pewne twory zjadające energię, lecz to raczej ameby i nie są naturalnym bytem, tylko bronią co się spod kontroli kiedyś wymkła..
20-07-2011 10:33
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
no to sorry, musisz zmienic tych krzemowców ;)- nasi to baaardzo wyewoluowane, praktycznie juz "organiczne" tyle ze na krzemie, cyborgi. Humanoidalni, bo nie antropomorficzni - tzn trudno mowic tu o kształtach, bo oni sie sami projektują - bedac Czwartakiem, bo tak się nazywają, mozesz byc nawet krązownikiem. Ale podstawowy żołnierz ma dwie rece i dwie nogi - choc moze tylko po to, by terroryzowac bardziej ludzi. Kształty go nie ograniczają
20-07-2011 10:38
~Ciepły

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Można tworzyć SF w stylu Star Treka, gdzie wszyscy (prawie) są chumanoidami i generalnie niewiele sie od siebie różnia. Można pojechać w Star Wars, gdzie niby są różne rasy, niekoniecznie humanoidalne, ale... reszta niewiele się różni. Można też jechać po "naukowej" linii i tworzyć obcych "niezrozumiałych". Teoria ewolucji nie wyklucza rozwoju istot roślinnych w formy intligentne, a szczególnie jest to możliwe, bo niby dla czego tylko formy humanoidalne są "politycznie poprawne"?
Staramy się staorzyć coś co na pierwszy rzut oka Gracza jest inne, ale jednocześcnie łatwe do umiejscowienia w ogólnych stereotypach sci-fi. Podobnie ta rasa krezemowa, która została wspomniana. Mimo, że humanoidalna (tak... ci są humanoidalni... w pewnym sensie), jest równie obca. Oczywiście pozostaje pytanie, czemu tylko jedna rasa obca jest "burakiem". Cóż... takie założenia świata.
20-07-2011 10:48
Indoctrine
   
Ocena:
0
No to w tym się nie dublujemy zupełnie :)
Moi krzemowcy są w galerii na stronce do zobaczenia ;)
Co innego profil gracza Wcielony, ci posiadają ciała częściowo krzemoorganiczne, ale z ludzkim mózgiem. No, ale, tak czy inaczej, to zupełnie inna bajka :)
20-07-2011 10:58
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
W galerii, są trzy grafiki. Dwie istoty na dwóch z nich są humanoidalne. a na trzeciej zupelnie nie - to ktore to krzemowcy?
20-07-2011 11:10
Indoctrine
   
Ocena:
0
Te humanoidalne istoty, to ludzie, profile dokładnie, Badacz i Przestrzeniec, a to trzecie, to właśnie rasa krzemowców żyjąca na Wenus - Ssargh.
20-07-2011 11:14
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
hehe, widze kolejne podobieństwa - ty masz Korpus ESP, my mamy PSI-Corps... zakładam że to oczywiście w Armii?
:P
20-07-2011 11:16
Albiorix
   
Ocena:
0
Roslinni kosmici sa powszechni :)

Moj stary setting kosmiczny do TF mial rase roslinna co tez manipulowala genami i robila z tego technologie a przy tym mielie bardzo slaby refleks (potrzebowali miesiecy zeby zauwazyc jakies zmiany otoczenia). W efekcie ludzie nie wiedzieli nawet ze Drzewa sa inteligentne a one myslaly ze ludzie to jakies biowypustki budynkow kolonii. Byli tez obcy podwodni. I male robaczki co budowaly sobie odpowiednik mozgu/ sieci neuronowej przez zrastanie sie tysiecy osobnikow wewnatrz kopcow - im wiekszy kopiec tym wieksza potencjalnie inteligencja. I byli super indywidualistyczni obcy, ktorzy mysleli ze ludzkosc to rój bez swiadomosci indywidualnej i mogliby to poprzec filozoficznymi argumentami gdyby ktoremus przyszlo do glowy gadanie z bezrozumnymi dronami.

A Selekosa setting nowy ma krystaliczno-roslinnych ufokow a psioniczni sa ludzie, no i ludzie sa u niego glownym zlem i zagrozeniem dla galaktyki.

Natomiast w CR stosuje sie specjalne kody i klucze autentykujace zeby udowodnic innym ludziom ze jest sie czlowiekiem.
20-07-2011 11:25
Indoctrine
   
Ocena:
0
KESP nie jest zmilitaryzowany, to osobna komórka rządowa Federacji. Do tego, raczej przy problemach jakie mają esperzy w tym świecie, służy w dużej mierze jako samopomoc by nie zostać zjedzonym przez "normalsów". Oczywiście, różnie z tym w praktyce bywa. To już trzeba historię by poczytać. Kiedyś KESP sięgnął po władzę ale ją stracił i od tamtej pory, jest ostro kontrolowany.

Nie wiem też jak potężne u Ciebie jest ESP, u mnie raczej takie sobie.
20-07-2011 11:27
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie u mnie, a u Ciepłego :)
Ja jestem tylko droną od mechaniki, zrobiłem też bryakan w formie jaką zaprezentowałem, do tego wymyślam rózne elementy świata.

No i jak widac, zajmuję sie też troche promocją :)

ED:
Albiorix, coraz bardziej ciekawi mnie ta twoja CRka - gdzie to mozna zobaczyc?
20-07-2011 11:32
Indoctrine
   
Ocena:
0
Promocja to podstawa! Mnie na razie tak łatwo się do ludzi nie dociera.. Chociaż, prowadziłem już na kilku konwentach sesje i prelekcje..

Tak przy okazji, kiedy zamierzacie to wydać właściwie?
20-07-2011 11:43
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
eee.... jak skończymy? :)
Serio, na razie szukamy wydawcy. jak bedzie wydawca, to sie znajdą czas i pieniądze na kompilacje i redakcję. zresztą, jest jeszcze trochę do zrobienia, głownie mechanika - tak na oko jest zrobione 85.453% materiału :)
20-07-2011 11:50
Indoctrine
   
Ocena:
0
Ja wydawcy szukam od dawna, na razie nie znalazłem, a większość wolałaby zobaczyć końcowy produkt :)
Teoretycznie, za parę tygodni, będzie gotowy w pełni. 3xx stron A4, full kolor itp. Ciekawe czy ktoś skusi się na rozmowy o wydawaniu..
Większość robię sam, to znaczy redakcję zrobił mi ktoś inny oczywiście, tak jak i grafikę. Ale cała koncepcja, opisy, mechanika, tudzież DTP, to już moja działka..
20-07-2011 12:03
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No u nas to jest raczej problem czasu - setting moznaby było złożyc dosyc szybko, versja 1.0 istnieje juz od kilku lat w dokumencie docowskim, problem lezy głownie po stronie mojej, czyli mechanicznej - to po prostu trwa, a nie mam ostatnio czasu zrobic porzadnych testów. Ale wyrobimy się :)
20-07-2011 12:12
Indoctrine
   
Ocena:
0
Ja też miałem problem z mechaniką, tak aby była grywalna. Głównie chodziło o walkę zwykłą i kosmiczną. O tej drugiej rozmawialiśmy :)
Wyszło nieźle, ale zanim pójdzie książka do druku, zmiany nanoszę co jakiś czas.

Jak duży podręcznik planujecie?
20-07-2011 12:30

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.