05-04-2011 21:25
Niewypowiedziane Zło
W działach: Revek, Publikacje | Odsłony: 5
Revekolucji ciąg dalszy!
Jeszcze przed natłokiem obowiązków, który czeka mnie w kwietniu, udało mi się zmobilizować i utworzyć kolejny moduł do kampanii pt. Portal Stworzenia osadzonej w realiach autorskiego świata Revek, którą można jednak zaadaptować do dowolnego settingu.
Moduł Trzeci: "Niewypowiedziane Zło" to przygoda, której akcja rozgrywa się w starych, klasztornych podziemiach. Loch nie jest duży i czas rozegrania tej przygody zależy w dużym stopniu od tego, jak dobrze drużyna poradzi sobie z niektórymi przeszkodami i przeciwnikami. Staram się tworzyć moduły pod kątem spójnej fabuły, a nie bezmyślnej młócki, bo takową to każdy MG może opracować na poczekaniu – dlatego też trzeci moduł stanowi integralną część kampanii (jest to moduł obowiązkowy).
Do pobrania w zakładce Skarbiec w dziale Literatura, na stronie domowej świata.
Na życzenie Aesandilla początek dokumentu:
Trzeci moduł scenariusza Portal Stworzenia przeznaczony jest dla postaci około piątego poziomu. Jest to moduł obowiązkowy, co oznacza, że musicie go pokonać, by kontynuować kampanię zgodnie z główną linią fabularną.
Przygotuj się więc do odegrania roli prawdziwego mistrza podziemi albowiem ta przygoda będzie się działa głównie pod ziemią, gdzie na drużynę będą czekały różne niebezpieczeństwa i pułapki.
Odświeżenie informacji...
W module pierwszym drużyna została przeniesiona wbrew swojej woli do innego świata. Po rozmowie z Najwyższym Kapłanem Maara dowiedziała się o istnieniu Portalu Stworzenia, który jako jedyny może ich przenieść do ich ojczystego uniwersum. Później drużyna zwiedziła antyczną Wieżę Thiel’Tira, gdzie dowiedziała się o istnieniu tak zwanego pierwotnego miejsca spoczynku, w którym Portal Stworzenia oczekuje na swojego kolejnego użytkownika. Informacje o tym miejscu miały znajdować się w rękach Maaranitów z klasztoru na wzniesieniu Denel. Okazało się jednak, że klasztor ten od dawna nie istnieje, a na jego miejscu stoi Fort Evendorf, twierdza należąca do regularnej Armii Thiasus.
Po rozegraniu modułu drugiego (Krew i Złoto), drużyna zasłużyła na otrzymanie dokładniejszych informacji z rąk Generała Frekbara, będącego zarządcą fortu. Trzeci moduł otwiera rozmowa z wojskowym.
Dodatkowo zajawka w postaci wcześniejeszej notki na blogu.
Zapraszam do udzielania się na forum w tematach:
O Revek
O kampanii i jej modułach
Wszelkie komentarze i pytania mile widziane (odpowiadam na każde, w miarę możliwości).
Na koniec muzyka, której słuchałem (między innymi) podczas tworzenia tego modułu. Część z was może już zna tego wykonawcę – Pozdrawiam!
Devin Townsend - Deadhead
Jeszcze przed natłokiem obowiązków, który czeka mnie w kwietniu, udało mi się zmobilizować i utworzyć kolejny moduł do kampanii pt. Portal Stworzenia osadzonej w realiach autorskiego świata Revek, którą można jednak zaadaptować do dowolnego settingu.
Moduł Trzeci: "Niewypowiedziane Zło" to przygoda, której akcja rozgrywa się w starych, klasztornych podziemiach. Loch nie jest duży i czas rozegrania tej przygody zależy w dużym stopniu od tego, jak dobrze drużyna poradzi sobie z niektórymi przeszkodami i przeciwnikami. Staram się tworzyć moduły pod kątem spójnej fabuły, a nie bezmyślnej młócki, bo takową to każdy MG może opracować na poczekaniu – dlatego też trzeci moduł stanowi integralną część kampanii (jest to moduł obowiązkowy).
Do pobrania w zakładce Skarbiec w dziale Literatura, na stronie domowej świata.
Na życzenie Aesandilla początek dokumentu:
Trzeci moduł scenariusza Portal Stworzenia przeznaczony jest dla postaci około piątego poziomu. Jest to moduł obowiązkowy, co oznacza, że musicie go pokonać, by kontynuować kampanię zgodnie z główną linią fabularną.
Przygotuj się więc do odegrania roli prawdziwego mistrza podziemi albowiem ta przygoda będzie się działa głównie pod ziemią, gdzie na drużynę będą czekały różne niebezpieczeństwa i pułapki.
Odświeżenie informacji...
W module pierwszym drużyna została przeniesiona wbrew swojej woli do innego świata. Po rozmowie z Najwyższym Kapłanem Maara dowiedziała się o istnieniu Portalu Stworzenia, który jako jedyny może ich przenieść do ich ojczystego uniwersum. Później drużyna zwiedziła antyczną Wieżę Thiel’Tira, gdzie dowiedziała się o istnieniu tak zwanego pierwotnego miejsca spoczynku, w którym Portal Stworzenia oczekuje na swojego kolejnego użytkownika. Informacje o tym miejscu miały znajdować się w rękach Maaranitów z klasztoru na wzniesieniu Denel. Okazało się jednak, że klasztor ten od dawna nie istnieje, a na jego miejscu stoi Fort Evendorf, twierdza należąca do regularnej Armii Thiasus.
Po rozegraniu modułu drugiego (Krew i Złoto), drużyna zasłużyła na otrzymanie dokładniejszych informacji z rąk Generała Frekbara, będącego zarządcą fortu. Trzeci moduł otwiera rozmowa z wojskowym.
Dodatkowo zajawka w postaci wcześniejeszej notki na blogu.
Zapraszam do udzielania się na forum w tematach:
O Revek
O kampanii i jej modułach
Wszelkie komentarze i pytania mile widziane (odpowiadam na każde, w miarę możliwości).
Na koniec muzyka, której słuchałem (między innymi) podczas tworzenia tego modułu. Część z was może już zna tego wykonawcę – Pozdrawiam!
Devin Townsend - Deadhead