» Neuroshima: Konwój (2ed)

Neuroshima: Konwój (2ed)

Dodał: Balint 'balint' Lengyel

Neuroshima: Konwój (2ed)
7.5
7.5
Ocena użytkowników
Średnia z 1 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Neuroshima: Konwój (2ed)
Typ gry: strategiczna
Projektant: Ignacy Trzewiczek
Ilustracje: Mateusz Bielski, Grzegorz Bobrowski, Piotr Foksowicz, Michał Sztuka
Wydawca oryginału: Portal Games
Data wydania oryginału: 2015
Wydawca polski: Portal Games
Data wydania polskiego: 2015
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: od 10 lat
Czas rozgrywki: 30 - 45 minut
Cena: 59,95 zł

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

Źródło: Rebel.pl

Tagi: Neuroshima: Konwój (2ed) | Wydawnictwo Portal Games | Ignacy Trzewiczek | Mateusz Bielski | Grzegorz Bobrowski | Piotr Foksowicz | Michał Sztuka


Czytaj również

Neuroshima Hex! 3.0
Legenda wciąż żywa
- recenzja
Neuroshima: Konwój
Czy nowe jest faktycznie lepsze
- recenzja
Detektyw: Sezon pierwszy
Włoska mafia na kampusie Agathy Christie
- recenzja
Cry Havoc
Mój jest ten kawałek kryształu
- recenzja
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi
Podwodna cywilizacja
- recenzja
Osadnicy: Narodziny Imperium
Stań na czele cywilizacji!
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.