» Necropolis 2350 Core Rules

Necropolis 2350 Core Rules

Dodał: Bielow

Necropolis 2350 Core Rules
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: Necropolis 2350 Core Rules
Linia wydawnicza: Savage Worlds
Autor: Paul Wade-Williams
Wydawca oryginału: Triple Ace Games
Data wydania oryginału: 2008
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 176
Oprawa: Twarda
Format: A4
ISBN-10: 981528171
ISBN-13: 978-0981528175
Numer katalogowy: TAG30000

Necropolis 2350 is a sci-fi horror setting set in the 24th century. In these dark days, mankind, divided into two main camps, stands on the brink of extinction. The focus of the game is on Knights of the fictional Third Reformation Church, who are locked in desperate battle against "undead" invaders known as the Rephaim. While the heroes of humanity use advanced weapons and vehicles and can call upon the power of faith, the twisted Rephaim are masters of necromancy and wield vile technology created from living tissue. The Crunchy Bits Necropolis 2350 contains...
  • Over 40 new Edges and Hindrances for grunts and leaders on the battlefields of the 24th century
  • A variety of new gear and vehicles utilized by the Third Reformation Church.
  • An overview of the weapons and vehicles of the Union of Corporations.
  • New powers for those of strong faith.
  • Special rules for the Rephaim's necromantic technology, including weapon stats.
  • Specific setting rules, including artillery and air support, and minefields.
  • A detailed adventure generator, allowing a GM to create missions with just a few die rolls.
  • Full stats for dozens of allies and opponents.
Tagi: Necropolis 2350 | Savage Worlds | Triple Ace Games


Czytaj również

Sundered Skies: Compendium I
Jeszcze więcej przygód w Strzaskanych Niebiosach
- recenzja
Achtung! Cthulhu: Secrets of the Dust
Zderzenie dwóch światów
- recenzja
Achtung! Cthulhu: Elder Godlike
Superbohaterowie na wojnie z Mitami
- recenzja
Minigra narracyjna: Wszystkie Wpadki Wiktora
Gra w grze – studium przypadku
Strzępy Sztandarów
Zostać dowódcą najemników
- recenzja
Achtung! Cthulhu: Interface 19.40
Nazistowskie cyber-zombie... z mackami!
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.