Nate French

Artykuły

Władca Pierścieni na planszy

Władca Pierścieni na planszy

16-02-2012 20:58 | Daniel 'ScripterYoda' Oklesiński | Komentarze: 7
Władca Pierścieni to bezsprzecznie dzieło wyjątkowe. Można prozę Tolkiena lubić, lub nie, ale każdy czytelnik potrafi docenić wysiłek włożony przez autora w stworzenie tak barwnego i szczegółowego świata. Nic dziwnego więc, że świat ten został przeniesiony z papieru na ekran. Nikogo też nie zdziwi f...

Noty

Władca Pierścieni: Gra karciana

14-02-2012 18:55 | Komentarze: 0
[q]Ale nie do nas należy panowanie nad wszystkimi falami przepływającymi przez ten świat; my mamy za zadanie zrobić, co w naszej mocy, dla tej epoki, w której żyjemy, wytrzebić chwasty ze znanego nam pola, aby przekazać następcom rolę czystą, gotową do uprawy. Jaka im będzie sprzyjała...

Warhammer 40,000: Podbój

28-11-2014 20:02 | Komentarze: 0
CZAS WYRUSZYĆ NA PODBÓJ GWIAZD…

W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy s...

Droga Mrocznieje

29-01-2015 23:13 | Komentarze: 0
„Powiernik Pierścienia rusza na poszukiwanie Góry Przeznaczenia. Na nim jednym spoczywa odpowiedzialność: nie wolno mu Pierścienia odrzucić ani wydać w ręce Nieprzyjaciela czy któregoś z jego sług, nie wolno dopuścić, aby ktokolwiek bodaj dotknął Pierścienia...

Gra o Tron: Gra karciana - Ród Cierni

10-11-2017 11:03 | Komentarze: 0
Ze swojego luksusowego pałacu w Wysogrodzie Ród Tyrellów rządzi bogatym, południowym regionem Westeros, znanym jako Reach. Reach jest sercem rycerstwa w Siedmiu Królestwach, a rycerze Tyrellów są sławni w całym królestwie jako honorowi, odważni i waleczni. Połączenie bogactwa i wojska ...

Gra o Tron: Gra karciana (2ed) - Zestaw podstawowy

12-01-2018 17:07 | Komentarze: 0
„W grze o tron zwycięża się albo umiera. Nie ma ziemi niczyjej.”
–Cersei Lannister

W całych Siedmiu Królestwach i za Wąskim Morzem, Wielkie Rody Westeros stają do walki w gwałtownym konflikcie. Dołączcie do sił Rodu Starków, Lannisterów, Targaryenów...

Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg

20-11-2018 21:17 | Komentarze: 0
Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.

Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okr...

Horror w Arkham LCG

20-11-2018 22:48 | Komentarze: 0
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft

W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowiesz...

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich

20-11-2018 22:52 | Komentarze: 0
„Nawet ci, którzy znają fakty związane z koszmarem, jaki się tutaj wydarzył, nie potrafią powiedzieć, co się działo w Dunwich…”

– H. P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród miesz...

Horror w Arkham LCG: Zapomniana era

20-11-2018 23:02 | Komentarze: 0
"Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków…"

– H. P. Lovecraft, „Zapomniane miasto”

Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachw...

Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy

20-11-2018 22:56 | Komentarze: 0
"Doprawdy, już pora. Wszyscyśmy wyzbyli się przebrania prócz pana".

– Robert W. Chambers, "Maska", Król w Żółci

Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą prz...

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Muzeum Miskatonic

25-11-2018 22:05 | Komentarze: 0
Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Essex County Express

25-11-2018 22:11 | Komentarze: 0
Essex County Express zawiera III scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 147-183 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Bezwymiarowe i niewidzialne

25-11-2018 22:21 | Komentarze: 0
Bezwymiarowe i niewidzialne zawiera V scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 225-259 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Gdzie czeka zagłada

25-11-2018 22:24 | Komentarze: 0
Gdzie czeka zagłada zawiera VI scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 260-298 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Zagubieni w czasie i przestrzeni

25-11-2018 22:27 | Komentarze: 0
Zagubieni w czasie i przestrzeni zawiera VII scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 299-333 z kampanii Dziedzictwo Dunwich. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich – Krew na ołtarzu

25-11-2018 22:16 | Komentarze: 0
Krew na ołtarzu zawiera IV scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 184-224 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Widmo Prawdy

27-11-2018 22:09 | Komentarze: 0
Zestaw Widmo Prawdy zawiera V scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

Zestaw zawiera karty 189-227 z kampanii Szlak do Carcosy.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.

Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Blada Maska

27-11-2018 22:14 | Komentarze: 0
Zestaw Blada maska zawiera VI scenariusz kampanii Szlak do Carcosy zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

Zestaw zawiera karty 228-262 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.

Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy – Noc czarnych gwiazd

27-11-2018 22:18 | Komentarze: 0
Zestaw Noc czarnych gwiazd zawiera VII scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

Zestaw zawiera karty 263-303 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.

Horror w Arkham LCG: Zapomniana era – Czeluście Yoth

27-11-2018 22:49 | Komentarze: 0
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.

Okazuje się, że z Miasta Archiwów jest tylko jedno wyj...

Horror w Arkham LCG: Zapomniana era – Rozbita wieczność

27-11-2018 22:53 | Komentarze: 0
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Zapomniana era.

W Zapomnianej erze badacze odwiedzili najmroczniejsze zak...

Horror w Arkham LCG – Labirynty obłędu

28-11-2018 14:39 | Komentarze: 0
Niech to będzie sprawdzian ludzkiej woli…

W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham LCG, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup...

Horror w Arkham LCG – Strażnicy Otchłani

28-11-2018 14:50 | Komentarze: 0
Strażnicy Otchłani to wyjątkowe, 78-kartowe rozszerzenie od gry karcianej Horror w Arkham LCG, składające się z 2 połączonych scenariuszy. W Wiecznym śnie badacze wyruszają w podróż do Egiptu, aby odkryć tajemnicę medycznej zagadki, i wpadają w sam środek nie...

Horror w Arkham LCG – Klątwa Rougarou

28-11-2018 14:55 | Komentarze: 0
Przygotujcie się na mrożące krew w żyłach polowanie na bagnistych terenach Nowego Orleanu!

Klątwa Rougarou to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham przygotowany z okazji specjalnego wydarzenia Arkham Nights 2016. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz...

Horror w Arkham LCG – Karnawał koszmarów

28-11-2018 15:01 | Komentarze: 0
Przygotujcie się na pełne grozy świętowanie!

Karnawał koszmarów to wyjątkowy scenariusz do gry karcianej Horror w Arkham. Można go rozegrać jako pojedynczy scenariusz w trybie samodzielnej rozgrywki lub jako historię poboczną w trakcie dowolnej kampanii. W tym scenariuszu badacze biorą udział w weneckim karnawale i próbują zdemaskować  tajemniczych konspiratorów. Kiedy cień okrywa miasto, z wód laguny wyłania się coś przerażającego…

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra karciana Horror w Arkham.

Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana

06-01-2019 13:40 | Komentarze: 0
Szmaragdowe Cesarstwo Rokuganu to kraina honoru, chwały i przeznaczenia. Obejmij władzę nad jednym z siedmiu Wielkich klanów: Krabem, Żurawiem, Smokiem, Lwem, Feniksem, Skorpionem albo Jednorożcem, i zwyciężaj na polach bitew oraz w dworskich intrygach. Pamiętaj przy tym, że choć samuraj ...

Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Uczniowie Pustki (zestaw klanowy)

06-01-2019 13:45 | Komentarze: 0
Uczniowie Pustki to dodatek do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, skupiony przede wszystkim na Klanie Feniksa. Zawiera 78 nowych kart (po 3 kopie 25 wzorów i po 1 kopii 3 wzorów), którymi można wzmocnić każdą talię. Legenda Pięciu Kręgów to gra osadzona w mistycznym świecie Rokuganu, w której gracze zmagają się o chwałę i honor na polu bitwy oraz knują dworskie intrygi.

To nie jest samodzielna talia. Do gry potrzebny jest zestaw podstawowy Legendy Pięciu Kręgów: Gry karcianej.

Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Cykl Cesarski. Łzy Amaterasu (zestaw dynastii)

06-01-2019 13:53 | Komentarze: 0
Rozbuduj swoje talie Legendy Pięciu Kręgów rozszerzeniem Łzy Amaterasu – pierwszym zestawem z Cyklu Cesarskiego. Pierwszy zestaw dodatkowy wprowadza po 3 kopie 20 nowych kart i rozszerzeń motywów znajdujących się w podstawowej wersji gry. Nowe bronie rozbudują...

Legenda Pięciu Kręgów: Gra karciana – Cykl Cesarski. W Zakazanym Mieście (zestaw dynastii)

06-01-2019 14:08 | Komentarze: 0
W Zakazanym Mieście to zestaw dynastii do gry karcianej Legenda Pięciu Kręgów, który zawiera 60 nowych kart (po 3 kopie każdej z 20 różnych kart) zaprojektowanych tak, aby gracze mogli lepiej dostosować swoje talie. Legenda Pięciu Kręgów to osadzona w mitycznym świecie Rokuganu gra o strategicznych bataliach i dworskich intrygach, w której gracze walczą o honor i chwałę.

Zawiera karty 41-60 z Cyklu Cesarskiego. To nie jest samodzielna talia. Do gry potrzebny jest zestaw podstawowy Legendy Pięciu Kręgów: Gry karcianej.

Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg – Sekretne imię

09-01-2019 13:07 | Komentarze: 0
Wiedział, że tu właśnie wydarzyło się ongiś wiele dziwnych rzeczy i coś zdawało się sugerować, że pomimo pozorów spokoju upiorna przeszłość, ta najmroczniejsza, najbardziej wstydliwa i zakazana, wciąż była żywa i miała się całkiem nieźle – przynajmniej wśród niektóry...

Star Wars: Gra karciana – Cykl Echa Mocy #1: Bohaterowie i Legendy

26-03-2019 11:47 | Komentarze: 0
Potężni przywódcy Imperium Galaktycznego zamierzają sterroryzować galaktykę i zmusić ją do uległości. Sprzeciwiają im się jednak członkowie Sojuszu, inspirowani wspomnieniami o czynach bohaterów walczących w służbie jasnej strony Mocy.

Bohaterowie i legen...

Wieści

Nadeszły wielkie zmiany w AGoT

Nadeszły wielkie zmiany w AGoT

31-12-2007 11:26 | Jacek 'vanderus' Dworzycki | Komentarze: 0
Wydawnictwo Fantasy Flight Games zdecydowało się na wprowadzenie znaczących zmian w swej podstawowej grze karcianej A Game of Thrones CCG. Od teraz gra wchodzi w nowy etap swojego życia, zmieniając się w AGoT Living Card Game.

Inna polityka wydawnicza, inne systemy turniejowe - o tym wszystkim możecie przeczytać w specjalnych listach przygotowanych dla miłośników gry przez Christiana T. Petersena i Nate'a Frencha, zamieszczonych na stronach AGoT.
Garść informacji od Galakty

Garść informacji od Galakty

12-01-2011 08:01 | Krystian 'Bajer' Bajerski | Komentarze: 2
W przeciągu kilku ostatnich dni na stronie Galakty pojawiły się dość ciekawe materiały. Wśród nich znalazły się zapowiedzi oraz dodatkowe informacje o nowych grach, które zostaną wydane w polskiej wersji językowej. » więcej
Dodatek do Gry o Tron - Ród Cierni

Dodatek do Gry o Tron - Ród Cierni

13-11-2017 21:01 | Agnieszka 'jagnamalina' Bracławska | Komentarze: 0

Wydawnictwo Galakta zapowiedziało wydanie dodatku do Gry o Tron - Ród Cierni, który swoją premierę będzie mieć w listopadzie bieżącego roku.

» więcej
Opowieści z pajęczego archiwum

Opowieści z pajęczego archiwum

26-09-2018 06:33 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games opublikowane zostało opowiadanie The Archives of Inka the Spider, którego autorem jest Nate French, osadzone w uniwersum gry KeyForge: Call of the Archons.

Był sobie goblin...

Był sobie goblin...

01-10-2018 17:24 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczono opowiadanie Once Upon a Goblin osadzone w uniwersum gry KeyForge: Call of the Archons. Autorem opowiadania jest Nate French.

Nie gram dla wygranej

Nie gram dla wygranej

29-09-2018 21:29 | AdamWaskiewicz | Komentarze: 0

Na stronie wydawnictwa Fantasy Flight Games zamieszczono kolejny tekst z serii Designer Journal, poświęcony projektowaniu gier. W najnowszym materiale Nate French w ciekawy sposób analizuje podejście do wygranej jako jedynego celu rozgrywki.

Opowiadania ze świata gry KeyForge: Zew Archontów

Opowiadania ze świata gry KeyForge: Zew Archontów

15-01-2019 20:20 | Marcin 'Karriari' Martyniuk | Komentarze: 2

Na stronie wydawnictwa Rebel opublikowano dwa opowiadania oraz krótkie wprowadzenie do świata gry KeyForge: Zew Archontów. Wstęp i opowiadanie Był sobie goblin stworzył Nate French, projektant m.in. Horroru w Arkham LCG, zaś drugi utwór pod tytułem Osobliwa gra to dzieło Daniela Loveta Clarka.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.