» Blog » Nagranie z sesji The Shadow Of Yesterday I
23-02-2012 12:00

Nagranie z sesji The Shadow Of Yesterday I

W działach: RPG, TSoy, sranie w banie | Odsłony: 9

Cześć :)


Dzisiaj nagranie z sesji The Shadow Of Yesterday, pierwsza sesja nadchodzącej kampanii. PiS wczoraj się zakończył 7 sesją, ale to materiał na osobną notkę. Anyway, Shadow, zaczęliśmy grać pare dni temu i bardzo pozytywnie., choć jeszcze będziemy musieli się nauczyć tego systemu.

Występują:
MG- Ja
Goblin Zarak- Ragmar
Szczurak Raug- Jaskoviakus
Cyrus- Figo
Victor- Mehrunes

http://w224.wrzuta.pl/audio/4cONpBiuKNx/the_shadow_of_yesterday_ep._i


Pozdrawiam :)

Komentarze


Darken
   
Ocena:
+2
Będę śledził Wasze poczynania - jak coś, pytajcie się w tutaj lub w kolejnych notkach blogowych a będę odpowiadał.
Chyba jednak już musi powstać forum :)
23-02-2012 14:01
Obca
   
Ocena:
0
Zaczęłam słuchać ale nie dotarłam do końca jakoś muzyka mi się nie zgrywała z rankiem i kobietami w burkach idącymi na targ. Tak za bardzo chaotycznie wszło, myśle że miało być dynamicznie.
Później sie poprawiło(uspokoiło)...jak lektor (gracze zaczeli gadać) sie zmienił, wraz z muzyką.
23-02-2012 14:20
Got
   
Ocena:
0
O tak, forum naprawdę się przyda :)
Jak na razie żadne pytania się nie nasuwają, ale spotkam się niedługo z graczami i zrobimy burze mózgów.

Pozdrawiam :)

Edit

@Obca
Prawda, wstęp strasznie mi nie wyszedł. Jakiś zamysł był, ale za mało przygotowany i bardzo chaotycznie wyszło.
Nie zostałem stworzony do Openingów sesji ;)
23-02-2012 14:31
Obca
   
Ocena:
0
Później już było fajnie, ale openig, mi nie pasował, jak miał być to opis miasta o poranku to wolniej i z spokojniejszą muzą arabską i bedzie gites.
BTW nadal słucham.
23-02-2012 15:00
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
obca, tym razem widze coś dla fetyszystów stóp? :D
23-02-2012 15:28
Obca
   
Ocena:
+2
zigzak wypowiadał byś się na temat notki!
23-02-2012 15:36
~dr. tylda

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+2
daj mu się wyspamować, musi biedaczysko odreagować zjavę
23-02-2012 15:44
Obca
   
Ocena:
+1
Nie dam! Niech pisze na temat albo mi przytskuje!
23-02-2012 15:46
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
co mam ci skuć?

Bogowie, chcialbym mieć czas na słuchanie online prelek, sesji itd...

Ale pewnie fajne. Może na sen sobie puszczę, bo w sumie to mnie ten hajp na TSoY strasznie ciekawi - tzn ciekawi mnie, co w tym fajnego. W grze, nie w sesji.
Może nagranie sesji coś mi na ten temat powie.
23-02-2012 15:50
Obca
   
Ocena:
+2
no oni wszyscy tam mówią.

Ok jestem na Legendarnym uspokajaniu strusia XDDDDDDDDDDDDDDD
23-02-2012 15:51
Darken
   
Ocena:
+5
Ok, forum postawione:
http://help.darken.pl/
23-02-2012 19:26
Gotlib
   
Ocena:
0
Darken nie tracisz czasu :D Forum w 5 godzin :) Szacun ;)
23-02-2012 22:29
~Tylda z wczoraj

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajnie żeś nagrał ale słowotok masz jak moja baba. Doradzam oddychać czasami Gocie - to znacząco wydłuża życie
24-02-2012 11:45
~Ojciec Komdomik

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
co to kasujesz
24-02-2012 17:55
Darken
   
Ocena:
0
Trochę posłuchałem Waszej sesji i jedno bardzo mocno mnie uderzyło:
Nie używaliście jednej z podstawowej zasady czyli ustalania stawek rzutu. To jedna z najważniejszych reguł i rzeczy która różni TSoY od innych gier wydawnych w Polsce z którymi mogliście się zapoznać.
25-02-2012 19:34
Darken
   
Ocena:
0
Do 110 minuty nie słychać, aby ktokolwiek dostawał punkty doświadczenia z kluczy czy ze scen kluczowych.
25-02-2012 20:22
Got
   
Ocena:
+1
Ojoj to Pedeki się na bieżąco daje? fuck :D
My to w sumie rozwiązaliśmy po sesji, jak w tradycyjnych RPGach. Kto, co, jak itd.

A co do stawek, to trochę nam to umknęło. Ale też zauważyłem to po sesji. Na pewno pojawi się to na kolejnych, trochę czasu i będzie dobrze.

Swoją drogą, czadowe są takie porady na podstawie nagrania. Dzięki za wskazówki :)
26-02-2012 16:03
Darken
   
Ocena:
+2
Pdki pilnuje w tej grze gracz - kiedy element klucza występuje w scenie, otrzymuje za to pdki tylko ma to zgłosić Prowadzącemu. Jest to w podręczniku. :)

Sytuacja ze stawkami:
Jeden Graczy użył Transformacji aby stworzyć jabłko. Gracz powinien powiedzieć, po co chce stworzyć ten owoc - jeżeli nie będzie to nic co wzbogaciloby wydarzenia w fikcji nie powinien wcale rzucać. Naprawdę, można takie rzeczy "przepuszczać" bez testów.

Przykładowa stawka testu z tego miejsca:
Sukces*: postać tworzy owoc i częstuje dziecko, osoba z którą mają handlować dowiaduje się o tym egzotycznym i wybornym w smaku owocu i oferuje znaczne korzyści za dostarcznie więcej jabłek
Porażka: dziecko zjada jabłko i się przekręca, handlarz się wkurwia, że otruto osobe z jego osady

Zabrakło u Was pytania - Po cholerę robisz to jabłko i częstujesz dzieciaka?
Bo jeżeli odpowiedź brzmiała - A bo widzę, że dzieciak jest głodny itp. to nie ma na co rzucać.
Jeżeli nie ma ciekawej, negatywnej stawki lub przeciwnika to nie ma czego testować.

*Oczywiście, może być tutaj coś innego - kwestia co chce osiągnąć gracz tym jabłkiem.
26-02-2012 18:14
Darken
   
Ocena:
+1
I Zawsze do usług. :)
26-02-2012 18:50
Petra Bootmann
   
Ocena:
+1
Czekałam, aż któryś z graczy się odezwie. 6:13 minut monologu MG?!

MG bardzo fajnie opowiada i świetnie jest usłyszeć entuzjazm. Ale sam opis i entuzjazm nie grają.

Zupełnie nie rozumiem, czemu gracze są tak strasznie pasywni? Strasznie mało się dzieje i gracze rzadko wcinają się w to, co mówi MG lub pozostali gracze (a jednocześnie sporo gadają w tle, jakby nie słuchali). This is a bug or a feature?

Bardzo brakuje tutaj, co wspomniał Darken, stawek - brakuje kosztu niepowodzenia akcji, co pewnie by podkręciło sytuacje. Zresztą strasznie mało rzutów.

Tekst: "niech twe kobiety rodzą ci samych zdrowych synów... i usłużne córki" - miażdży:)
26-02-2012 23:58

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.