Outpost 2

NS

Artykuły

Neuroshima po jedenastu latach

Neuroshima po jedenastu latach

Krótkie spojrzenie na linię NS

15-12-2013 19:33 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 11
Neuroshima ma już ponad dziesięć lat. Dwie podstawki, ponad dwadzieścia dodatków łączy się w najpotężniejszą w Polsce linię gry fabularnej. Linię, która jest już chyba zamknięta, bo wydaje się, że Portal zdecydowanie odpuścił RPG i koncentruje się na planszówkach. NS zdążyła przez te lata sporo nami...
Zabić Szczura

Zabić Szczura

Krótka wizyta w Sharrash

28-12-2013 12:00 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 6
Scenariusze nie są w Polsce popularnymi dodatkami. Mało która przygoda zdobywa uznanie fanów – biorąc pod uwagę, że suplementy ogólnie sprzedają się znacznie gorzej, niż podstawki, stawia to pod mocnym znakiem zapytania sens wydawania oficjalnych przygód. Wydawnictwo Portal zaryzykowało w lini...
Neuroshima RPG w trzech wymiarach

Neuroshima RPG w trzech wymiarach

Omówienie linii wydawniczej NS - część pierwsza

17-02-2014 19:22 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 15
Neuroshima to bez dwóch zdań największy projekt dotyczący gier fabularnych, jaki powstał w Polsce. Ponad dwadzieścia podręczników, ogrom materiałów dodatkowych, serwisy fanowskie i w końcu wykorzystanie uniwersum jako tła dla planszówek, karcianek oraz bitewniaka. Nikt do tej pory nie powtórzył sukc...
Zasady i linia wydawnicza

Zasady i linia wydawnicza

Omówienie linii wydawniczej NS - część trzecia

23-04-2014 19:17 | Andrzej 'Enc' Stój | Komentarze: 12
Standardowa recenzja Neuroshimy brzmi "świetny świat, ale zasady tragiczne". Lektura linii wydawniczej systemu pozwala zrozumieć, że setting, choć ma pewien potencjał, nie jest aż tak genialny, i w pewnej (sporej) części opiera się na inspiracjach oraz zapożyczeniach z innych postapokalipt...
Neuroshima

Neuroshima

23-02-2003 17:43 | Maciek 'starlift' Dzierżek | Komentarze: 9
Neuroshima: postapokaliptyczna gra fabularna, wydana przez Portal prawie miesiąc temu. Najnowsza Polska gra RPG. Jaka jest? Przeczytajcie, a się dowiecie. Zapowiedzi gry zwiastowały produkt, co, do którego można było mieć wątpliwości. Co do jakości wydania, nowatorstwo w mechanice mogło nie wyjść g...
Neuroshima

Neuroshima

Neuroshima: Połataj To Sam

24-08-2003 22:01 | Marcin 'Seji' Segit | Komentarze: 50
Najpierw miał być Necropunk. Nie było. Okazało się, że będzie Neuroshima. Miał być postapokaliptyczny świat, gruby podręcznik i masa fajnych pomysłów. Fakt, książka jest gruba, pomysły są. Tylko świata nie widać.   Podręcznik rzeczywiście jest obszerny: 480 stron plus twarde, kartonowe okładk...