Monte Cook's World of Darkness
Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Tytuł: Monte Cook's World of Darkness
Linia wydawnicza: Monte Cook's World of Darkness
Autorzy: Monte Cook, Luke Johnson, Sean K. Reynolds
Ilustracje: Andrew Trabbold, Jim Pavelec, Ken Mmeyer Jr., Abrar Ajmal, Miguel Coimbra, Patric McEvoy, Heather Kreiter, Jeremy McHugh, Thomas Manning, Mattias Koros, Doug Dabbs, Travis Ingram, Mike Chaney
Wydawca oryginału: White Wolf
Data wydania oryginału: 2007
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 388
Oprawa: twarda
ISBN-13: 978-1-58846-467-5
Numer katalogowy: WW5100
Cena: 49,99 USD
Nowa wizja przeklętego świata
Przed rokiem czarnoksięskie kosmiczne koszmary zwane Iconnu podjęło próbę zniszczenia naszej rzeczywistości. Nie powiodło im się, jednak pozostawili świat w gwałtownie gęstniejącym cieniu. Dusze umarłych powróciły, by zająć żyjące ciała, przemieniając je w krwiopijne nieumarłe monstra: wampiry. Również bestialskie duchy przybyły, by stworzyć wilkołaki, a także demony, które stworzyły sobie ciała z ziemskiej materii. Magia rozniosła się po świecie, a magowie wykorzystują jej moc do własnych celów. Ludzie nazywani Przebudzonymi nieświadomie utrzymują ciemność na dystans. Wszystkie te nadnaturalne istoty wojują między sobą i ścierają się pośród cieni; większość stara się zniszczyć świat, jednak nieliczni walczą w jego obronie. A ponad tym wszystkim Iconnu wciąż czają się, ściskając świat niczym skorupkę jajka.
Książka ta zawiera kompletny setting: nową wizję Świata Mroku.
Gracze wcielają się w wampiry, magów, wilkołaki, demony lub Przebudzonych i dzierżą zastraszające nadnaturalne moce swego własnego gatunku. Świat jest tym, który znamy, jednak znacznie mroczniejszym: zniszczenie w centralnych Stanach Zjednoczonych, zmory przychodzące do życia i bestie nawiedzające obrócone w ruinę miasta.
Gra wykorzystuje zmodyfikowane zasady najpopularniejszej gry fabularnej na świecie - D&D.
Linia wydawnicza: Monte Cook's World of Darkness
Autorzy: Monte Cook, Luke Johnson, Sean K. Reynolds
Ilustracje: Andrew Trabbold, Jim Pavelec, Ken Mmeyer Jr., Abrar Ajmal, Miguel Coimbra, Patric McEvoy, Heather Kreiter, Jeremy McHugh, Thomas Manning, Mattias Koros, Doug Dabbs, Travis Ingram, Mike Chaney
Wydawca oryginału: White Wolf
Data wydania oryginału: 2007
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 388
Oprawa: twarda
ISBN-13: 978-1-58846-467-5
Numer katalogowy: WW5100
Cena: 49,99 USD
Nowa wizja przeklętego świata
Przed rokiem czarnoksięskie kosmiczne koszmary zwane Iconnu podjęło próbę zniszczenia naszej rzeczywistości. Nie powiodło im się, jednak pozostawili świat w gwałtownie gęstniejącym cieniu. Dusze umarłych powróciły, by zająć żyjące ciała, przemieniając je w krwiopijne nieumarłe monstra: wampiry. Również bestialskie duchy przybyły, by stworzyć wilkołaki, a także demony, które stworzyły sobie ciała z ziemskiej materii. Magia rozniosła się po świecie, a magowie wykorzystują jej moc do własnych celów. Ludzie nazywani Przebudzonymi nieświadomie utrzymują ciemność na dystans. Wszystkie te nadnaturalne istoty wojują między sobą i ścierają się pośród cieni; większość stara się zniszczyć świat, jednak nieliczni walczą w jego obronie. A ponad tym wszystkim Iconnu wciąż czają się, ściskając świat niczym skorupkę jajka.
Książka ta zawiera kompletny setting: nową wizję Świata Mroku.
Gracze wcielają się w wampiry, magów, wilkołaki, demony lub Przebudzonych i dzierżą zastraszające nadnaturalne moce swego własnego gatunku. Świat jest tym, który znamy, jednak znacznie mroczniejszym: zniszczenie w centralnych Stanach Zjednoczonych, zmory przychodzące do życia i bestie nawiedzające obrócone w ruinę miasta.
Gra wykorzystuje zmodyfikowane zasady najpopularniejszej gry fabularnej na świecie - D&D.