» Almanach » Moce

Moce

Działy:
» Dary
» Rytuały
» Efekty, Roty
» Dyscypliny, Taumaturgia
Wyświetlono rezultaty 1-36 z 36.

Gnatożujskie Dary i Fetysze

Sprawdz jak Towot lub Zsyp mogą uratować życie w mieście... Ranga: 1

08-04-2006 08:56 | | Komentarze: 0
Zamieszczone poniżej wytyczne odnośnie mechaniki Darów i Talenów są jedynie wskazówkami. Co do praktycznego wykorzystania pomysłów na Dary - nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie, by dowolne z nich uczynić potężniejszymi lub słabszymi, zgodnie z potrzebami graczy i Narratora, stąd „opcjeR...

Obawiam się tylko...

Umysł 3, Entropia 3, Czas 1. Ranga: 3

24-07-2004 16:15 | | Komentarze: 3
Umysł 3, Entropia 3, czas 1 efekt przypadkowy stopień trudności 6 Ojciec Perry był wykwalifikowanym łowcą czarownic, nie raz zasadzał się na wampiry, a od pewnego czasu polował na magów - plugawych ludzi, którzy sprzedali swą duszę szatanowi. Jak zwykle przygotowując pułapkę, Ojciec Perry rozsta...

Preludium dla Demolki / Nowa Lepsza Architektura

Entropia 1, Siły 1, Korespondencja 1. Ranga: 1

13-07-2004 11:13 | | Komentarze: 7
Entropia 1, Siły 1, Korespondencja 1Efekt PrzypadkowySynowie Eteru / Iteracja XWojna Wstąpienia toczy się na wielu frontach, na wielu płaszczyznach i przy użyciu wielu środków. Niejeden raz bardzo przydatnymi środkami są te z napisem ?Danger: Explosive!?, a w Świecie Mroku stoi mnóstwo budy...

Psychodeliczna Rzeczywistość

Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0

23-06-2004 11:39 | | Komentarze: 1
Świat dla Tancerzy Czarnej Spirali wygląda inaczej niż dla zwykłych ludzi czy Garou. Ich szalone umysły odbierają rzeczywistość jako mistyczną, dziwaczną, psychodeliczną i wypaczoną. Dzięki temu Darowi potrafią do umysłu innej istoty wsączyć odrobinę swego szaleństwa, czym zupełnie ją dezorientują i...

Czarna Plama

Dar Tancerzy Czarnej Spirali Poziom 2. Ranga: 0

23-06-2004 11:30 | | Komentarze: 3
Posługujący się tym darem Tancerz potrafi wtopić się w ścianę lub inną twardą powierzchnię i wyglądać jak czarna, śmierdząca plama lub kałuża. Może się w tej formie przemieszczać, może również zostać zaatakowany lub pojmany (zdrapany ze ściany). [Mechanika]Tancerz wydaje punkt Gnozy i wtapia się w...

Pęknięcie

Entropia 3. Efekty związane z bronią białą Ranga: 3

16-05-2004 10:39 | | Komentarze: 5
entropia 3efekt zazwyczaj przypadkowy stopień trudności 6/7 (gdy efekt jest wulgarny) Czasem zbliżająca się konfrontacja jest ci wybitnie nie na rękę, szczególnie gdy przeciwnik jest od ciebie silniejszy. W takich momentach chwilowe choćby powstrzymanie adwersarza może uratować tyłek. Zgodnie z...

Jedno Ciało

Życie4, Korespondencja2, Umysł2. Efekty związane z bronią białą Ranga: 4

16-05-2004 10:38 | | Komentarze: 0
Życie 4, Korespondencja 2, Umysł 2 efekt wulgarny Stopień trudności 8 Nie życzę nikomu by kiedykolwiek zmuszony został do wykorzystania tego efektu, nie jest on specjalnie skuteczny w przypadku przebudzonych - ale można za jego pomocą zgładzić niektóre zmaterializowane w naszej rzeczywistości be...

Zajączek

Siły 2 Efekty związane z bronią białą Ranga: 2

26-04-2004 21:52 | | Komentarze: 2
Siły 2 efekt przypadkowy stopień trudności 5 Prosty i zabójczo skuteczny efekt, mag odbija ostrzem swojego miecza odpowiednio "wzmocnioną" wiązkę światła np. słonecznego w oczy przeciwnika. Jeden sukces oślepia go do końca rundy, dwa sprawiają, że będzie ślepy jeszcze przez kolejną rundę - trzy...

Meduza

Siły 3, Duch/Umysł3 Efekty związane z bronią białą Ranga: 3

26-04-2004 21:48 | | Komentarze: 0
Siły 3, Duch/Umysł3 efekt przypadkowy stopień trudności 6 by efekt mógł zadziałać - mag musi mieć wyższą inicjatywę od przeciwnika i zadeklarować oczekiwanie na jego ruch Meduza jest wersją Zajączka która w niektórych przypadkach może być nieodzowna. Efekt pozwala na odbicie efektów magicznych l...

Pokłon dla Tkaczki

Rytuał Mistyczny, poziom 3. Ranga: 4

29-02-2004 18:41 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 0
Ten rytuał wykonywany jest przez Tubylców Betonu lub bardzo cywilizowanych urrah. Odprawia się go przy przedmiocie, który jest zepsuty, lub może się łatwo zepsuć. Dzięki ingerencji Tkaczki duch przedmiotu naprawia wszelkie usterki i zabezpiecza przed następnymi. Naprawić może wszystko, jeżeli tyl...

Przysięga Sióstr

Rytuał Harmonii, poziom 2. Ranga: 3

29-02-2004 18:39 | Alex | Komentarze: 0
Przysięga sióstr jest odprawianą przez Czarne Furie wersją Braterstwa Krwi. Pomiędzy tymi rytuałami istnieją jednak poważne różnice. W przeciwieństwie do mającego bardzo indywidualny charakter Braterstwa, przysięga sióstr jest ceremonią grupową. Wszystkie jej uczestniczki upuszczają kilka kropel...

Spojrzenie zza zasłony / tabula rasa.

Umysł 4, Entropia 3. Ranga: 4

15-02-2004 11:54 | MIKK | Komentarze: 2
Lekarze postawili diagnozę - schizofrenia paranoidalna. Zamknęli go w szpitalu, lecz nawet tu w odosobnieniu, w izolowanym środowisku doszukiwał się spisków i działania nadprzyrodzonych sił. Dziwne spojrzenia pielęgniarek, zbiegi okoliczności, znikający pacjenci. ten dziwny lekarz bardziej szalo...

Braterstwo Krwi

Rytuał Harmonii, Poziom 1. Ranga: 2

20-09-2003 16:40 | Alex | Komentarze: 11
Ten prosty rytuał jest gestem przyjaźni. Dwaj Garou zawierający Braterstwo Krwi nacinają swe dłonie (najlepiej srebrnym nożem) i wzywają na świadków duchy swoich przodków. Następnie ogłaszają, że od tej pory są braćmi, którzy nigdy nie zdradzą łączących ich więzi i wymieniają uścisk dłoni...

Pirat Drogowy

Dar Homidów. poziom 3. Ranga: 0

07-09-2003 03:13 | | Komentarze: 6
Przechodząc lub przejeżdżając w pobliżu autostrady/ulicy/szosy/drogi Homid może spowodować spore zamieszanie wśród pojazdów, doprowadzić do kolizji, zatamować ruch, utworzyć korek. Mocą tego Daru dysponują Gremliny, złośliwe duchy kochające siać w mieście chaos i zniszczenie. [ Garou wykon...

Porządek

Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0

07-09-2003 03:10 | | Komentarze: 4
Ludzie znani są ze swojej manii porządkowania wszystkiego wedle własnej woli. Dzięki tej mocy Homid siłą umysłu potrafi zaprowadzić porządek w swoim otoczeniu: w mgnieniu oka zamieść podłogę, pozbierać porozwalane po ziemi przedmioty i umieścić je na swoim miejscu, domknąć wszystkie drzwi,...

Wyczucie Schronienia

Dar Homidów. Poziom 1. Ranga: 0

07-09-2003 03:06 | | Komentarze: 1
Dar ten pozwala homidowi dnaleźć w mieście bezpieczne schronienie, w którym będzie mógł spędzić krótki okres czasu (np. jedną noc). Mocą tego Daru obdarza duch psa. [Garou wykonuje test Percepcja + Sztuka Przetrwania (trudność 7). Jeden sukces w teście oznacza odnalezienie miejsca zapewnia...

Zagubiony Awatar

Korespondencja 4, Duch 4. Ranga: 4

26-08-2003 12:37 | | Komentarze: 4
Biegłem kiedyś nocą w samych tylko spodniach i butach goniony przez kilku drani w obcym mieście, uczucie bezradności było dojmujące, a odgłos goniących wywoływał bóle brzucha ze strachu. Właśnie ten efekt wywołuje podobne uczucia u magów. Odciąć ich choćby na chwilę od Prawdziwej magii częs...

Ludzie Gadają

Dar Władców Cienia. Poziom 2. Ranga: 0

10-07-2003 15:40 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 5
Wilkołak, który od ducha szeptu, wiatru, bądź strachu, nauczył się tego daru, zawsze wie, gdy ktoś o nim rozmawia, jeżeli tylko rozmówcy stoją w zasięgu wzroku lub węchu. Nie będzie wiedział o czym mówią, ale będzie wiedział, że rozmowa go dotyczy. Władcy Cieni wymyślili ten dar, by wydawa...

Lawina

Umysł 3 ew. Korespondencja 1-3 Ranga: 3

09-06-2003 18:21 | MIKK | Komentarze: 2
Wojny Himalajskie pociągnęły za sobą wiele ofiar zarówno z pośród Bractwa jak i Eutanatosów. Każdy konflikt pociąga za sobą rozwój techniki wojennej. Z tego okresu wywodzi się potężna rota opracowana przez mistrzów umysłu Bractwa. Gdy wojownik staje do walki jego ciało, serce i umysł stanowi jedno...

Sio (zapach drapieżnika)

Życie 2. Ranga: 2

08-06-2003 12:13 | MIKK | Komentarze: 2
"Zwierzęta nie postrzegają świata w takich samych kategoriach jak my. Instynkt który był i nadal jest przystosowawczym elementem natury zwierzęcia nie sprawdza się w ludzkim świecie. Dla zwierzęcia świat jest prosty. Jeżeli coś wygląda jak duże drapieżne zwierze to jest dużym drapieżnym zwi...

Nitka

Materia 2 lub 4 Ranga: 2

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 5
[zazwyczaj przypadkowy] Bardzo prosta rota mogąca w wielu przypadkach uratować życie. Mag wyjmuje z kieszeni kłębek nitki i przywiązuje ją do dwóch latarni po przeciwnych stronach ulicy, poczym zmienia nitkę w kevlarową, platynową albo srebrną. Potem może już spokojnie uciekać pewien, że po...

Chybiona seria

Czas 2 lub Entropia 2 Ranga: 2

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 8
Bez względu na to którą spośród tych sfer użyjemy do pomocy zasada działania efektu jest taka sama. Kiedy ktoś do ciebie celuje z broni palnej, a ty nie jesteś uzbrojony to tak naprawdę sytuacja wcale nie jest tragiczna, w końcu jesteś magiem. Użyj magyi czasu lub entropii aby ustalić gdzie...

Deszcz srebra, Srebrna zamieć

Materia 2 lub Materia2, Siły 2. Ranga: 2

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 3
[efekt wulgarny] Bardzo przydatny efekt, kiedy dopadnie cię Lupin, a ty nie masz gdzie uciekać. Najprostszą metodą jest wykorzystanie padającego deszczu albo śniegu. Mag zmienia wodę w srebro i korzystając z tego iż dla większości Lupinów jest ono co najmniej nieprzyjemne, zdobywa czas na...

Drzwi szaleńca

Korespondencja 4, Życie1 Ranga: 4

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 6
[efekt wulgarny] Efekt ten doprowadził co najmniej jedną osobę do pomieszania zmysłów, czasami stosowany jest w pomieszczeniach pełniących funkcję więzienia. To nic innego jak brama działająca na bardzo małym obszarze, co obniża stopień trudności rzucenia do 7. Działanie tego czaru przypom...

Reflektor

Siły 2, Korespondencja 2 Ranga: 2

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 6
[zazwyczaj przypadkowy] Ciekawa i łatwa do wykonania rota, nawet dla adeptów, jest jednak bardzo skuteczną bronią na wampiry, oraz wszystkie te istoty, dla których światło słoneczne jest zabójcze. Działanie tej roty jest proste i zabójcze, Mag otwiera za pomocą korespondencji okno w przest...

Ludzkie domino

Dar Ragabashy. Poziom 3. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | MIKK | Komentarze: 5
Jeśli kiedyś zastanawiałeś się jak to się dzieje, że ktoś rzucił skórkę od banana na której potknął się pan „A” potrącając pana „B” który upadając wypuścił butelkę z olejem, a na plamie oleju strącił panowanie nad samochodem pan „C” i potrącił przechodzą...

Pieśń Wegetacji

Rytuał, Pomniejszy. Ranga: 1

01-04-2003 00:00 | Alex | Komentarze: 2
Pieśń wegetacji pomniejszy Rytuał ten jest popularny pośród Dzieci Gai oraz Miejskich Farmerów. Garou przy pomocy codziennej dawki muzyki zapewnia prawidłowy rozwój roślinom, którymi się zajmuje. Może to robić na wiele sposobów. Dzieci Gai śpiewają piosenki kwiatom albo grają drzewom na gitarze...

Orgia

Rytuał Tancerzy Czarnej Spirali Ranga: 7

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 6
Artykuł w konwencji "BLACK DOG" Stado Tancerzy Czarnej Spirali bierze udział w wielkiej grupowej orgii. Czasem zapraszają lub zaciągają na nią ludzi lub złapanych Garou. Orgia zawsze przeradza się w serię okrutnych gwałtów i wyuzdanego seksu. Jest brutalna i biorą w niej udział wilkołaki we wsz...

Pokłon

Rytuał, Poziom 1 Ranga: 2

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 1
Wymyślony przez Galliardów Srebrnych Kłów, którzy musieli często przemawiać na zgromadzeniach przed swymi władcami, bądź przynosić im wieści. Używany jest jednak już przez wielu emisariuszy i dyplomatów w tym najczęściej Władców Cienia, Tubylców Betonu, Dzieci Gai czy Fianna. Ten rytuał, wy...

Rytuał Zdradliwego Lasu

Rytuał Mistyczny, Poziom 3. Ranga: 4

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 4
Rytuał używany przez Czerwone Szpony. Wykonany prawidłowo działa do następnej tej samej fazy księżyca. Trudność rytuału zależy od terenu jaki chce nim objąć Garou. W lupusie obiega teren, wyjąc do księżyca i oznacza go, co jakiś czas, moczem, jako swój. Każdy myśliwy, który wejdzie na tak przygot...

Dowcip miesiąca

Dar Ragabashy. Poziom 2. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 2
Opowiadając dowcip, rzuca się na spryt + przebiegłość. Trudność zależy od nastawienia osoby, której opowiadany jest dowcip. Słuchacz zaczyna się śmiać i przewraca na ziemię. Podczas śmiechu, nie może robić nic po za obroną + 1 do ST, lub próbami porozumienia. Po ustaniu śmiechu leży na ziem...

Howl of Joy

Dar Dzieci Gai, Galiardów. Poziom 1. Ranga: 0

01-04-2003 00:00 | | Komentarze: 6
Wydając punkt Gnozy i obwieszczając swoją radość głośnym skowytem, Garou zaraża innych swoim dobrym humorem i pewnością siebie. Do końca sceny, wzrasta o jeden trudność rzutów na szał i wszyscy przyjaciele wyjącego odzyskują punkt Siły Woli. Niestety czasem i znający dar, jest zbyt przybity, by g...

Efekty związane z bronią palną

Parę "sztuczek" dzieki którym broń palna staje się jeszcze bardziej zabójcza Ranga: 7

31-03-2002 00:00 | | Komentarze: 2
EFEKTY II Zgodnie z zasadą, wedle której warto się trzymać własnych pomysłów nawet, jeśli nie są najlepsze postanowiłem dorzucić kilka dodatkowych rot, dla mniej twórczych Mistrzów Gry i graczy. Ich wykorzystanie powinno usprawnić wasze sesje, jednocześnie nie odbierając waszej magyi indyw...

Cień Kruka

Dyscyplina. Ranga: 0

09-01-2002 00:00 | | Komentarze: 7
Cień Kruka jest w istocie amalgamatem dwóch niezwykle potężnych dyscyplin – Transformacji i Sfery Mroku. Odpowiednio manipulując tymi dyscyplinami Morrigan, często mogą się łatwo podszyć tak pod Gangreli jak i pod Lasombrę, do czego są nierzadko zmuszani nie chcąc uja- -wniać prawdziwej nat...

Łaszenie

Rytuał, Poziom 4. Ranga: 5

18-12-2001 00:00 | | Komentarze: 2
Myślicie, że łaszenie to oznaka uległości i poddaństwa. Jesteście w wielkim błędzie dzięki tak prostej czynności, wiele istot potrafi przekazywać istotne informacje, a także odnajdywać tożsamość gatunkową. Łaszenie to bardzo istoty rytuał, dziś prawie zapomniany, kiedyś nader często odprawiany zwła...

Szał Przodków

Dar Bastet. Poziom 4 Ranga: 1

14-12-2001 00:00 | | Komentarze: 4
Kiedyś jeszcze przed nastaniem ery człowieka wielkie koty niepodzielnie rządziły światem to była ich era. Era szablo zębnych kotów. Nikt nie wie, dlaczego znikły z naszego świata niektórzy sadza, ze po prostu wyginęły, bo nie były odpowiednio przystosowane do warunków. Ja jednak sądzę, że odeszły w...