» Dla graczy » Klasy prestiżowe » Mistrz improwizacji (3 ed.)

Mistrz improwizacji (3 ed.)


wersja do druku

Nie każdy może walczyć czym popadnie

Ilustracje: Marcin 'Luger' Koziełło

Czasem trzeba komuś dać komuś w mordę. To stwierdzenie to nie sekret i o jego słuszności bardzo szybko przekonuje się każdy, kto chce swoje życie związać z wojaczką. Samo jednak wojowanie to jeszcze nie pretekst, a bardziej doświadczeni zbrojni na ogół potrafią znaleźć jakieś wyjście z sytuacji, która pozornie nieuchronnie prowadzi do rękoczynów. Problem polega na tym, że nie wszyscy wojownicy chcą szukać kompromisu. Taka sytuacja prowadzi najczęściej do bójki, która równie często przeradza się w wielką chryję na skalę całej tawerny. Oczywistą sprawą jest, że osobnik, który całą awanturę zaczął, na ogół umyka, a za szkody płacą Ci, którzy na polu bitwy pozostali najdłużej, często w stanie pełnej lub częściowej nieświadomości. I to jednak jeszcze pół biedy. Gorzej, gdy w bójce uczestniczy tzw. mistrz improwizacji. Przedstawiciele tej niechlubnej grupy zdają się żyć z karczemnych awantur. Co więcej – ich umiejętności pozwalają im razić przeciwników tym efektowniej, im większy ścisk panuje w sali, w której odbywa się całe zajście. Mistrzowie improwizacji do perfekcji doprowadzają styl walki bez broni, nie w tym sensie jednak, w jakim czynią to mnisi. Nie kładą takiego nacisku na technikę. Co ciekawe, członkowie tej klasy lubią posługiwać się także całą gamą broni improwizowanych. W ruch idą więc wieszaki na ubrania, drabiny, krzesła, stoły, a nawet całe ciężkie, dębowe ławy. Jak łatwo się domyślić – głównym atrybutem, jakim cechują się mistrzowie improwizacji jest siła. Liczy się jednak także spryt i zręczność, dzięki którym osobnicy Ci z gracją unikają ciosów swoich przeciwników. Co inteligentniejsi i bardziej utalentowani członkowie tej klasy po jakimś czasie rezygnują z tytułu największego miejskiego utrapienia i zatrudniają się jako ochroniarze większych lokali. Biada wtedy tym, którzy postanowią rozrabiać w ich "rewirze". Ryzyko jest tym większe, że sława tych osiłków przyciąga do nich innych wytrawnych karczemnych wojowników.

Mistrzami improwizacji na ogół zostają wojownicy i barbarzyńcy, którym znudziło się wymachiwanie ostrą bronią. Posiadają oni odpowiednią krzepę i "wyszkolenie". Zdarza się, że w szeregi tych profesjonalnych wojowników ulicy wstępują także łotrzykowie oraz mnisi, którzy z jakichś powodów porzucili swój wcześniejszy kodeks postępowania.
Kość Wytrzymałości: k10.


Tabela 1-1: Mistrz improwizacji
Poziom
Bazowa premia do ataku
------- Rzut obronny na -------
Specjalne
Obrażenia bez broni
Wytrwałość
Refleks
Wolę
1
+1
+2
+2
+0
Atak bez broni, Walka w ścisku
1k4
2
+2
+3
+3
+0
Zogniskowanie broni improwizowanej, Uchylanie
1k4
3
+3
+3
+3
+1
Reputacja (1), Z żyrandola
1k4
4
+4
+4
+4
+1
Uliczny atut
1k6
5
+5
+4
+4
+1
Banda, Specjalizacja w broni improwizowanej
1k6
6
+6
+5
+5
+2
Uliczny atut
1k6
7
+7
+5
+5
+2
Reputacja (2)
1k8
8
+8
+6
+6
+2
Poprawione trafienie krytyczne bronią improwizowaną
1k8
9
+9
+6
+6
+3
Uliczny atut
1k8
10
+10
+7
+7
+3
Nieświadoma ki, Poprawione uchylanie, Reputacja (3)
1k10


Wymagania

Oto wymagania, które postać musi spełnić, aby zostać mistrzem improwizacji.
Bazowa premia do ataku: +4.
Atuty: Poprawiony atak bez broni, Nieczysta gra*, Uniki.
Skakanie: Ranga 4.
Upadanie: Ranga 4.
*atut z suplementu Miecz i Pięść.

Umiejętności klasowe

Umiejętności klasowe mistrza improwizacji (i atrybut kluczowy dla każdej z nich) to Blefowanie (Cha), Dyplomacja (Cha), Równowaga (Zr), Skakanie (S), Upadanie (Zr), Wyczucie pobudek (Rzt), Wyzwalanie się (Zr), Zastraszanie (Cha), Zauważanie (Rzt), Zbieranie informacji (Cha). Opis tych umiejętności znajdziesz w Rozdziale 4: Umiejętności w Podręczniku Gracza.

Punkty umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu.

Właściwości klasowe

Tabela 1-2: Mały mistrz improwizacji
Poziom
Obrażenia bez broni
1-3
1k3
4-6
1k4
7-9
1k6
10
1k8

Biegłość w broni i pancerzu: Mistrz improwizacji zyskuje bardzo specyficzną biegłość – jest to Biegłość w broni improwizowanej. Statystyki i przykłady broni improwizowanej przedstawia tabela 1-3: Broń improwizowana. Mistrz improwizacji walczący bronią improwizowaną nie ponosi żadnych kar z tytułu walki takim orężem i może zadawać nim normalne obrażenia, a nie wyłącznie stłuczenia.
Oprócz Biegłości w broni improwizowanej mistrz improwizacji nie zyskuje żadnych dodatkowych biegłości w broni i pancerzu.
Uproszczone zasady dotyczące broni improwizowanej (prowizorycznej) znajdują się w suplemencie Miecz i Pięść w opisie klasy prestiżowej pijanego mistrza.
Atak bez broni: Mistrzowie improwizacji żyją z walki, jednak nie zawsze mają pod ręką coś poręcznego i ciężkiego. W takim przypadku pozostają im tylko pięści. Członkowie tej klasy nie walczą wręcz tak dobrze jak mnisi, jednak potrafią sprawić przeciwnikowi większy ból niż przeciętny wojownik walczący przy użyciu samych kończyn. Co więcej – mistrzowie improwizacji, podobnie jak mnisi, walcząc wręcz mogą zadawać normalne obrażenia, a nie tylko stłuczenia.
Obrażenia zadane wręcz w tabeli 1-1: Mistrz improwizacji tyczą się mistrza improwizacji średniego rozmiaru. Obrażenia zadawane przez małego przedstawiciela tej klasy obrazuje tabela 1-2: Mały mistrz improwizacji.
Jeżeli mistrz improwizacji posiada jakieś poziomy mnicha, może wybrać korzystniejsze dla siebie obrażenia zadawane bez użycia broni.
Walka w ścisku: Jeżeli walczącego mistrza improwizacji otacza dziesięć lub więcej osób również biorących udział w walce (niezależnie od tego po której stronie walczą), to zyskuje on na daną walkę premię +1 z morale do testów ataku i rzutów na obrażenia.
Zogniskowanie broni improwizowanej: Na 2. poziomie mistrz improwizacji wybiera z tabeli 1-3: Broń improwizowana jeden rozmiar broni prowizorycznej. Zogniskowanie broni improwizowanej działa identycznie jak atut Zogniskowanie broni (zobacz rozdział 5 Podręcznika Gracza), ale odnosi się do wszystkich oręży prowizorycznych o rozmiarze określonym przez mistrza improwizacji.
Uchylanie (zw): Na 2. poziomie bohater otrzymuje zdolność Uchylania (patrz: "Łotrzyk" w rozdziale 3 Podręcznika Gracza), jeśli jeszcze jej nie posiada.
Reputacja: Od 3. poziomu sława mistrza improwizacji zaczyna go wyprzedzać, a większość drobnych miejskich rzezimieszków zaczyna bać się spotkania z nim. Podczas walki wszyscy przeciwnicy mistrza improwizacji dostają karę z morale (równą cyfrze w nawiasie) do wszystkich testów na atak i do rzutów obronnych.
Z żyrandola: Od 3. poziomu, jeżeli w zasięgu mistrza improwizacji wisi żyrandol, lina itp., może on chwycić ów przedmiot, i kołysząc się na nim pokonać odległość 3 metrów. Zaatakowanego w ten sposób przeciwnika należy traktować jako nieprzygotowanego, więc atakujący z rozpędu bohater otrzymuje premię +2 do ataku i w tym ataku (tylko jeden jest możliwy) zadaje 2k6 obrażeń. Obrażenia zadawane są nogami i do przeprowadzenia ataku Z żyrandola nie można używać broni (bohater ma zajęte ręce).
Uliczny atut: Na poziomach 4, 6 i 9 mistrz improwizacji otrzymuje jeden premiowany atut, który może wybrać spośród następujących: Błyskawiczny refleks, Dodatkowe oszałamiające ataki*, Obalenie*, Oszałamiająca pięść, Poprawiona bycza szarża, Poprawiona inicjatywa, Poprawione przewracanie, Poprawione rozbrajanie, Poprawiona ruchliwość**, Poprawione zwarcie**, Potężny atak, Ruchliwość, Sprężynka**, Ślepowidzenie – promień 1,5 m*, Udawanie słabości*, Walka w ciemności, Walka w parterze*, Żelazne pięści*.
Aby wybrać dany atut mistrz improwizacji musi spełniać jego warunki wstępne.
*atuty z suplementu Miecz i Pięść.
**nowe atuty – patrz: Dodatek.
Banda: Na 5. poziomie sława bohatera jest tak duża, że przyciąga on do siebie ludzi zainteresowanych udziałem w jego karczemnych „przygodach”. Banda działa podobnie jak atut Zdolności przywódcze, ale z następującymi zastrzeżeniami: mistrz improwizacji nie może mieć kohorty; w Bandzie mogą znajdować się wyłącznie członkowie klas nie potrafiących rzucać zaklęć (nie tyczy się to łotrzyków z rozwiniętą umiejętnością Stosowanie magicznych urządzeń); wartość Zdolności przywódczych dla mistrza improwizacji równa się 10 + poziom w klasie mistrza improwizacji (wcześniejsze poziomy w innych klasach nie mają wpływu na Bandę) plus jego modyfikator z Charyzmy; bohater nie otrzymuje kar do Zdolności przywódczych z racji nie posiadania stałej bazy operacyjnej i z racji ciągłego przenoszenia się z miejsca na miejsce.
Bohater może wybrać atut Zdolności Przywódcze niezależnie od Bandy, jednak automatycznie spowoduje to rozwiązanie Bandy i niemożność dalszego korzystania z tej umiejętności klasowej.
Specjalizacja w broni improwizowanej: Na 5. poziomie mistrz improwizacji otrzymuje atut Specjalizacja w broni (zobacz rozdział 5 Podręcznika Gracza) dla zogniskowanego wcześniej rozmiaru borni prowizorycznej.
Poprawione trafienie krytyczne bronią improwizowaną: Na 8. poziomie mistrz improwizacji otrzymuje atut Poprawione trafienie krytyczne (zobacz rozdział 5 Podręcznika Gracza) dla rozmiaru broni improwizowanej, w którym się specjalizuje.
Nieświadoma ki: Na 10. poziomie bohater w sposób nieświadomy zaczyna posługiwać się w walce energią ki. Sprawia to, że jego ataki mogą ranić istoty obdarzone redukcją obrażeń tak, jakby były wykonywane bronią z umagicznieniem +1 (patrz: "Mnich" w rozdziale 3 Podręcznika Gracza).
Jeżeli mistrz improwizacji posiada jakieś poziomy mnicha, które pozwalają mu korzystać w ten sposób z energii ki, może wybrać korzystniejszą dla siebie premię.
Poprawione uchylanie (zw): Na 10. poziomie bohater otrzymuje zdolność poprawionego uchylania (patrz: "Łotrzyk" w rozdziale 3 Podręcznika Gracza), jeśli jeszcze jej nie posiada.

Tabela 1-3: Broń improwizowana
Rozmiar i przykłady
Obrażenia
Krytyk
Zasięg
Typ
Malutkie
Gliniana miska*
1k3
x2
-
Miażdżone
Gorąca patelnia
1k3+2
x2
-
Miażdżone
"Tulipan"
1k4
19-20/x2
-
Kłute
Małe
Opasłe tomisko
1k3
x2
-
Miażdżone
Szpikulec do grilla
1k4
x3
-
Kłute
Taboret*
1k4
x2
-
Miażdżone
Średnie
Krzesło*
1k6
x2
-
Miażdżone
Pogrzebacz
1k6
x3
-
Kłute
Waza*
1k6
x2
-
Miażdżone
Duże
Drabina*†
1k6
x2
-
Miażdżone
Stalowy pręt*‡
1k8/1k8
x3
-
Kłute i/lub miażdżone
Stół*
1k6
x2
-
Miażdżone
*zobacz opis tej broni aby zapoznać się ze specjalnymi zasadami.
‡podwójna broń.
†oręż zasięgowy.

Drabina: Długie drabiny mają zasięg. Możesz razić nimi przeciwników znajdujących się do 3 metrów od Ciebie (dłuższe drabiny są dość nieporęczne). Nie możesz ich natomiast używać przeciwko przeciwnikom sąsiadującym z twoim polem.
Za pomocą drabiny możesz również doprowadzić do zwarcia ze średnim lub małym przeciwnikiem znajdującym się do 3 metrów od Ciebie. Taka akcja nie prowokuje ataku okazyjnego od łapanego przeciwnika. Aby złapać przeciwnika za pomocą drabiny musisz wykonać udany zasięgowy atak dotykowy. Następnie ty i Twój przeciwnik wykonujecie przeciwstawny test na zwarcie. Premia do tego testu dla postaci używającej drabiny wynosi: Bazowa premia do ataku + Premia ze Zręczności + Specjalny modyfikator z rozmiaru dla drabiny (rozmiar drabiny to duży, a więc przeciwko średniemu przeciwnikowi modyfikator z rozmiaru będzie wynosił +4, przeciwko małemu – +8 itd.). Udany test oznacza, że przeciwnik został schwytany (drabina zostaje nałożona przez głowę i blokuje ręce). Złapany drabiną przeciwnik nie otrzymuje z tego tytułu żadnych obrażeń, ale jest przytrzymywany (inni atakujący mają wobec niego premię +4 do testów na atak). Postać przytrzymująca przeciwnika za pomocą drabiny nie może wykonywać żadnych innych akcji, chyba, że rzuci drabinę (przeciwnik wydostaje się z niej w czasie jednej rundy). Pozostałe zasady zwarcia zastosowanego przy użyciu drabiny są takie same, jak w przypadku normalnego zastosowania tego ataku.
Gliniana miska: Lub jakiekolwiek inne niewielkie gliniane naczynie. Powszechne we wszystkich karczmach i zajazdach.
Gliniane naczynia pękają, jeżeli przy ich użyciu zada się maksymalne obrażenia (w przypadku miski: 3 + Premia z Siły) lub trafi się krytycznie.
Gorąca patelnia: Kawał żelastwa, który można znaleźć w każdej szanującej się kuchni. Często może być gorąca i/lub pokryta tłuszczem – zadaje wtedy dwa dodatkowe punkty obrażeń od gorąca.
Krzesło: Czteronożny przedmiot wyposażony, w przeciwieństwie do taboretu, w oparcie.
Krzesło zapewnia premię +2 do prób rozbrojenia.
Opasłe tomisko: Takich ksiąg można znaleźć krocie w każdej bibliotece. Są grube, twarde i zazwyczaj pokryte grubą warstwą kurzu.
Pogrzebacz: Kawał twardego żelastwa, którym kucharze na ogół odganiają szukające pokarmu dzikie kocury.
Stalowy pręt: Stalowy pręt jest bronią podwójną. Możesz walczyć nim tak, jakbyś walczył dwoma rodzajami broni, lecz jeśli to robisz, narażasz się na wszystkie normalne kary do ataku związane z walką dwoma orężami, jakbyś używał broni jednoręcznej oraz lekkiej (patrz: "Atakowanie dwoma rodzajami broni" w rozdziale 8 Podręcznika Gracza). Stworzenie używające podwójnej broni jednorącz, na przykład duża istota korzystająca ze stalowego pręta jedną dłonią, nie może wykorzystywać jej jako broni podwójnej.
Stół: Okrągły, prostokątny i każdy inny. Kawał solidnego mebla.
Przewrócony na bok stół może służyć jako prowizoryczna pawęż zapewniając schowanej za nim istocie zasłonę, której wielkość zależy od wielkości stołu.
Szpikulec do grilla: Mniejszy od pogrzebacza, ale można go traktować niemal jak regularną broń.
Taboret: Mały stołeczek, często używany przy obieraniu ziemniaków. Lekki i poręczny.
Taboret zapewnia premię +2 do prób rozbrojenia.
"Tulipan": Ulubiona broń karczemnych rozrabiaków. Odtłuczona szyjka butelki z ostrymi krawędziami może wypruć wnętrzności równie łatwo jak sztylet.
Waza: Często spotykana w domach szlacheckich i lepszych zajazdach. Na ogół ustawiana tak, by była widoczna, co znacznie ułatwia zastosowanie jej w potyczce.
Waza i inne ceramiczne naczynia pękają, jeśli przy ich użyciu zada się maksymalne obrażenia (w przypadku wazy: 6 + Premia z Siły) lub trafi się krytycznie. Niektóre odłamki wazy mogą być stosowane jako broń kłująca.

Dodatek: Nowe atuty

Każdy z niżej przedstawionych atutów może być wykorzystywany przez dowolną inną klasę podstawową i prestiżową.
Wszystkie trzy atuty może wybrać wojownik w ramach atutów premiowanych.

Poprawiona ruchliwość [Ogólny]*
Jeszcze lepiej i zręczniej unikasz ciosów przeciwników, których mijasz w ruchu.
Warunki wstępne: Zr 13+, Ruchliwość, Uniki.
Korzyści: Otrzymujesz dodatkową premię unikową +2 do KP przeciwko okazyjnym atakom, gdy wkraczasz lub przechodzisz przez czyjś obszar zagrożenia. Uwaga: Gdy postać traci modyfikator ze Zręczności do KP (jeśli jakiś posiada), traci również niniejszą premię. Ta premia unikowa kumuluje się z premią zapewnianą przez atut Ruchliwość.

Poprawione zwarcie [Ogólny]
Potrafisz szybciej i efektywniej łapać i unieruchamiać swoich przeciwników.
Warunki wstępne: Int 13+, Wyspecjalizowanie.
Korzyści: Nie prowokujesz ataku okazyjnego, kiedy próbujesz złapać swojego przeciwnika.

Sprężynka [Ogólny]**
Potrafisz bardzo szybko podnieść się po upadku.
Warunki wstępne: Zr 15+.
Korzyści: Możesz podnieść się w akcji darmowej.
Brak: Podnoszenie się jest akcją ruchową.

*atut wzorowany na umiejętności klasowej klasy prestiżowej samuraja z suplementu Miecz i Pięść.
**atut wzorowany na umiejętności klasowej klasy prestiżowej złodzieja akrobaty z suplementu Pieśń i Cisza.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Orange Dragon
    Trza go w morde loc
Ocena:
0
Dobre, dobre, bardzo dobre. Krasnala z druzyny za noge i bron gotowa, statsy jak bys beczka walczyl
10-08-2004 22:31
Sodar
   
Ocena:
0
Może dodacie jako broń improwizowaną przenośny taran? :D Albo "kolega krasnolud"? To były piękne przygody...
10-08-2004 22:42
~Kejmur

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No cóż bardzo ciekawa prestiżówka, która w połączeniu z pijanym mistrzem jest postrachem wszelkich karczm i miejsc publicznych. A przy okazji przydałoby się umagiczniać np. pogrzebacz. Wiem, że by to zepsuło klimat tej klasy, ale w ostateczności i na wszelki wypadek.............
11-08-2004 02:47
Sodar
   
Ocena:
0
Migbystalny pogrzebacz +5... <śmiech>
11-08-2004 14:15
Orange Dragon
   
Ocena:
0
Albo zawsze powracajaca miska, tylko co sie dzieje gdy sie rozbije? w kawalkach wraca? Naprawde umagicznianie broni improwizowanej to spore przegiecie.
11-08-2004 15:38
~Ja

Użytkownik niezarejestrowany
    Niezłe!!!
Ocena:
0
Pogratulować roboty! Nie mogę się doczekać aż tego użyję na swoich graczach. A się zdziwi przepakowany krasnoludzki wojownik jak go rozwali jakiś koleś i to krzesłem. Naprawdę genialna klasa dla BN-ów ale nie dla graczy. Chociaż kto wie, może moi gracze zechcą nim zagrać jak zobaczą jak ich wymiata krzesłem. niemniej jednak wątpię, że wciąż osądzają BN-ów według wyglądu. Ostatni z którym tak zrobili kosztował jednego z nich utratę sześciu punktów zręczności. Chociaż moim najlepszym wymysłem pozostaje Pierścień Minimalizacji czaru(domyślacie się o co chodzi prawda) który tak naiwnie wzięli za pierścień Maksymalizacji czaru (jak można pomyśleć, żę dałbym im tak silny przedmiot na drugim poziomie,takie coś nawet nie istnieje, ale oni o tym nie wiedzą). No więc wracając do tematu nie wiem wszystkiego o tej klasie ponieważ nie zdążyłem jeszcze kupić podręcznika miecz i pięść, tak więc nie znam wszystkich atutów. Ta klasa podoba mi się najbardziej ze wszystkich klas prestiżowych znalezionych w internecie. Nie jest wprawdzie zbyt silna ale prowadzi do prześmiesznych sytuacji oraz zachęca graczy do pozostawania w mieście.
PS. Co powiecie o klasie prestiżowej polityk? Plusy do Blefowania, profesiji (przekręty finansowe) aktorstwa, występów, wróżenia, skakania, ukrywania się, kradzieży kieszonkowej(albo masowej)a minusy do Dyplomacji, zbierania informacji, profesji(ludzka głupota) a o językach szkoda gadać(jak barbarzyńcy). To na tyle.
PS2. Dla Sodara: tylko broń tnąca może być migbłystalna.
Ja
24-08-2004 23:44
~Żaba

Użytkownik niezarejestrowany
    improwizacja- nadawanie rzeczom użytkowym ceh broi ??
Ocena:
0
troche nie rozumiem tej klasy noa le jak mozna walczyć takim np. stolcem?? albo świecą??
parnoja za dużo roboty
26-08-2004 00:45
~Dorregaray

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Jak to ktoś mądrze powiedział- jest to typowa klasa dla BN-ów. Pomysł jest rewelacyjny, zresztą jak wszystkie klasy na tym serwisie. Myślę, że coś tak oryginalnego nigdy nie zostałoby opublikowane w podręczniku :-)
27-08-2004 14:31
~wytrazek

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
po prostu e-k-s-t-r-a. podziw dla Rebounda :)
27-08-2004 21:08
Neverwinter
    Dobreeeee
Ocena:
0
Świetne, duże brawa dla Rebounda, jedno pytanie. Co oni tam mają za stoły zadające 1k6 obrażeń?Stół którego można użyć jako pawęży powinien zadawać co najmniej 2k8.
27-08-2004 22:08
~Askaris

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Kiedyś grałem półorkiem specjalizowałem sie w broni miotnej (dziwne no nie) i moją główną bronią był toważysz broni, krasnolud, którym żucałem w potworki a on je cioł toporem w locie. To były czasy.
31-08-2004 19:27
~Monk 88

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wporzo klasa, respekt dla ziomka który ją wymyślił. Chociaż z tym umagicznieniem rzeczywiście byłby kłopot....
03-09-2004 17:47
~Benny

Użytkownik niezarejestrowany
    fajneee
Ocena:
0
w porządku klasa, ciekawy pomysł właśnie tego mi brakowało w D&D, że nie można porządnie wukorzystać przedmiotów codziennego użytku
04-09-2004 10:43
~Shadowdancer

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Atut poprawione zwarcie jest opisany w SRD do edycji 3.5
09-09-2004 21:27
Rebound
    Poprawione zwarcie.
Ocena:
0
Być może, ale klasa została stworzona do edycji 3.0, w której atutu tegoż w podstawce nie uświadczysz :).
09-09-2004 22:49
~MATMA

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
To byłoby złośliwe- rozwalić swoich gracy stołkami... Muszę to zrobić!!! (złośliwość MP nie zna granic)
14-09-2004 11:15
~Mag Wolfkayn

Użytkownik niezarejestrowany
    Dobree...
Ocena:
0
Walczymy w karczmie a tu nagle krytyk z taboreta :))))))))

Podoba mi sieee
23-09-2004 12:48
~Shogun & Andy

Użytkownik niezarejestrowany
    wykidajło...RULEZ!!!!!!!!!!
Ocena:
0
Eh, fajna klasa prestiżowa... już widze te latające stoły i doniczki i zagrania na żyrandolach a'la Zorro.
25-09-2004 16:54
~Aravilar Amalith

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Moze byc
28-09-2004 08:37
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Średniawka!!! Trochę niepraktyczna.
06-10-2004 13:01

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.