» Wieści » Mikropłatności w Dead Space 3

Mikropłatności w Dead Space 3

|

Mikropłatności w Dead Space 3
Jak można zarobić dodatkowe pieniądze na grze? Najlepiej wprowadzić do niej mikropłatności. Ten dobrze znany z MMO system zaproponowali twórcy Dead Space 3.

System będzie obejmował ulepszanie broni - jeśli nie będziemy posiadać odpowiedniej ilości surowców do ulepszenia naszego arsenału, będziemy mogli je po prostu kupić.

"Możesz kupować surowce za prawdziwe pieniądze, ale przeszukiwanie również da ci zasoby, których będziesz mógł użyć w sklepie" - tłumaczy jeden z producentów Dead Space 3 Yara Khoury. - "Tak więc nie musisz wydawać prawdziwych pieniędzy".

Na szczęście (lub nie) możliwość kupowania ulepszeń nie oznacza, że już na początku gry będzie można zdobyć najpotężniejszą broń.

"Jest wiele części do broni, które są dostępne tylko na późniejszych etapach gry. Chyba, że grasz po raz kolejny (Game plus)" - dodaje Khoury.

Dead Space 3 jest pierwsza grą z serii, która wprowadza taki system ulepszeń. Czy rozwiązanie się sprawdzi i przyniesie odpowiednie zyski, przekonamy się niebawem. Premiera gry już 7 lutego.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Eurogamer
Tagi: Dead Space | Dead Space 3


Czytaj również

Komentarze


matias.none
   
Ocena:
0
Na pewno się sprawdzi. Nie jeden leniwy amerykanin będzie wolał kupić spobie ulepszenia zamiast samemu na nie zapracować. Niestety ta część leniwych do cna casualowców zachęca wydawców do coraz bardziej wyuzdanych sposobów na wyciąganie kasy. Ok, rozumiem założenia. Płacę za grę, ale żeby mieć 100%, a nie tylko 95% produktu muszę dopłacić. Nie podoba mi się to wszystko, szczególnie to w jaką stronę zmierza EA Games. Minie kilka lat i wydawcy przyzwyczją nas do tego, że będą wydawać 1 grę w 3 częściach. Za każdą będziemy płącić tyle samo co za pełnoprawny produkt, a wydawcy będą się tłumaczyć tym, że to wszystko z miłości dla gracza, który czeka na nową część. Nie musi czekać 2 lat aż gra zostanie skończona. Tylko będzie ją dostawał po trochu za 3x tyle kasy ile kosztowałaby normalnie. Hah, może deweloperzy i wydawcy gier wzorować się będą na niektórych wydawcach książek? Fabryka słów (Malowany Człowiek) i MAG (pierwsze wydania Malzańskiej Księgi Poległych) oraz ZyskiSka (Pieśń Lodu i Ognia) już tak robią :) Pozostaje tylko życzyć NIEPOWODZENIA...
22-01-2013 21:20
nerv0
   
Ocena:
0
A od kiedy DS stał się jakimś MMO, w którym przewagę nad innymi można sobie załatwić z pomocą grubego portfela? O ile w grach online mikropłatności mogą jeszcze mieć sens, to wprwadzanie tego typu rozwiązań do produkcji singlowych jest jakimś kuriozum. Od zdobywania na starcie dobrego sprzętu są kody, a nie 5$ w kieszeni wydawcy. :P
23-01-2013 13:05
Indoctrine
   
Ocena:
0
Czyli pewnie zdobywanie materiałów będzie mozolne i nudne, tak aby większość wolała sobie je kupić.
Cóż, zostaje jakby co CheatEngine. O ile będzie możliwość zapisywania na dysku - bo jak nie, to pewnie system będzie sprawdzał takie modyfikacje pamięci.
25-01-2013 09:46
matias.none
   
Ocena:
0
w wypuszczonym niedawno demie różnego rodzajui itemy typu amunicja i części do ulepszeń wypadają dopiero jak zdepczemy pocięte na kawałki ciała wrogów (rozwiązanie identyczne jak w drugiej części). Z tego co zrozumiałem to ulepszenia są losowe oparte o algorytm który wyrzuca częściej te potrzebne do broni z której najwięcej się korzysta :)
25-01-2013 11:05

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.