string(15) ""
» Blog » Mam was wszystkich dosyć!
09-05-2012 21:41

Mam was wszystkich dosyć!

W działach: Inne | Odsłony: 0

Co do cholery dzieje się z Polterem? Moim zdaniem to co wyprawia się w blogosferze to już przesada. A wysyp ogłoszeń dzisiejszego dnia to kropla, która przegięła pałę goryczy... Kiedy zaczynałem tu pisać i regularnie czytywać rożne wpisy byłem zachwycony ich różnorodnością, wartością, poziomem dyskusji nawet. A to nie było tak dawno do jasnej anielki!
 
Obecnie połowa notek to odpowiedź na trolling, która sama jest trollingiem. Nie brałem w tym udziału i dalej nie mam zamiaru, ale poziom waszych komentarzy jest po prostu żałosny. Nawet osoby, które miałem za wartościowe pod względem intelektualnym dały się porwać przez ten syf. Dajcie już spokój temu Levarusowi czy pod jakim nickiem aktualnie występuje. Niech sobie będzie niedorozwinięty nawet, ma prawo publikować swoje bzdury. Ale nabijając się z niego bardziej uwłaczacie sobie i trujcie życie osobom szukającym na Polterze czegoś ciekawego i nowego.
 
Robicie z Poltergeista Onet.
 
Nie mniej wkurzające jest wrzucanie jedno akapitowych notek z odsyłaczami do blogspotów i innych wordpressów. Rozumiem rozwiązanie, które stosuje Blanche - publikowanie notki w dwóch miejscach, z czego jedno jest atrakcyjniejsze estetycznie wiec i tak większość osób czyta chyba tam. Ale do cholery... tyle piszecie o fandomie... Czujecie się jego częścią? Trzymacie się tego poltera niektórzy już od lat? To sprawcie by stawał się on coraz bardziej wartościowy przez wiedzę, jaką zawiera. A nie emigrujecie. Wygląda to trochę, jakbyście chcieli się pochwalić kto ma ładniejszego blogaska albo ma więcej odwiedzin na dobę.
 
To strasznie "małe" zachowania.Nie chcę wyjść na jakiegoś moralizatora, ale mam już po prostu dosyć.

Komentarze


Malaggar
   
Ocena:
+1
Za dużo błędów w nazwach jak na poważny wpis.
09-05-2012 21:43
~Ravenclaw

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Kim jest Blache?
09-05-2012 21:45
~Lomir

Użytkownik niezarejestrowany
    Brawo!
Ocena:
0
Jednak nie tylko mnie to irytuje...
Brawo!
09-05-2012 21:45
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
gdzie jest Grimdark jak jest potrzebny
09-05-2012 21:46
earl
   
Ocena:
0
Jest w tym sporo racji, co napisałeś, więc daję polecajkę,
09-05-2012 21:46
Deckard
   
Ocena:
0
Też polecę, bo związane z tematem.
09-05-2012 21:49
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Pamiętam. Aureus też kiedyś był tak gnojony. Ale potem wrzucił na bloga Tuwima i wyrobił sobie licencjat. Teraz jest szanowany.
09-05-2012 21:52
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Aravialu, ze smutkiem przyznaję ci rację. Poniosło nas, zresztą w paru miejscach widzialem i twoje plusiki, wiec ci sie udzieliło też. Ja w kazdym razie czuję skruchę sercu i żal mnie ściska w oczodole. Za innych się nie wypowiem.

Swoją drogą, to fascynujące, że się az taki smietnik zrobił przez skasowane komcie pod jedną notką etatowego rozrywkowicza wsi. Przyznaję, sam sporo sie do tego smietnika przyczynilem.

w kazdym razie konflikt eskaluje, za każdą notką LdNa sytuacja się pogarsza, moderacja nie reaguje z jakiegos powodu (pewnie jakis ważny ma, by np nie banowac Laverisa, choc juz rok temu slychac bylo ze planują)... Tak to się konczy. Anarchia i koniec dobrych manier.

To minie, ludzie się uspokoją, wroci porządek. Nie ma co drzec koszuli i płakac nad polterem. Usiądź i patrz jak płonie Rzym.
09-05-2012 21:54
kbender
   
Ocena:
+5
Jeśli chodzi o pisanie notek, zgadzam się z Tobą, że jednoakapitówki to rzecz irytująca.
Podwójne wrzucanie wpisów - w sumie też je uprawiam.
Wrzucam swoje wypociny obecnie na zewnętrznego bloga. Nikt tam nie wskakuje, nikt nie komentuje, mam władzę nad spamem i trollami.

I co najważniejsze... (nie, nie chodzi mi o edytor notek...)

Mogę sobie dowolnie otagować, pomodelować stronę, ustawić kategorie i wywiesić na "wierzchu" notki najfajniejsze. Moje notki tam będą dobrze ułożone, nie znikną po 2 dniach z pamięci ludzkości (czyli głównej poltera).

A że polter kisi się w sosie własnym i urządza takie cyrki - toż to nie pierwszy i nie ostatni.

Popieram tezę, że gdyby połowę tej energii przeznaczoną na trollowanie skierować na pisanie notek, polter byłby, że hohoho.

Ale ludzie wolą lekką trollerkę. Zerknij na top blogowiczów i ich styl, co jest najpopularniejsze... Nie zmienisz innych, możesz tylko robić swoje.

PS. Tym bardziej rób swoje, napisz coś ciekawego i plusikuj innych piszących wartościowe rzeczy.
09-05-2012 21:56
Inkwizytor
   
Ocena:
+9
Zgadzam się z Arivalem, choć "pała goryczy" jest ujmująca.
09-05-2012 21:57
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Kbenderze, widzisz, gdyby ta energia mogla byc rozladowana na porządnym edytorze.... :)

Duża część jej nadmiaru rozchodzi sie jednak we wpisach blogowych, trolluję zas dla sportu i relaksu. Zresztą... tak jak i ty przecież :)
09-05-2012 22:03
dzemeuksis
   
Ocena:
+4
@Aravial Nalambar

Nie mniej wkurzające jest wrzucanie jedno akapitowych notek z odsyłaczami do blogspotów i innych wordpressów. (...) Ale do cholery... tyle piszecie o fandomie... Czujecie się jego częścią? Trzymacie się tego poltera niektórzy już od lat? To sprawcie by stawał się on coraz bardziej wartościowy przez wiedzę, jaką zawiera. (...)

Hej, ale od kiedy Polter równa się fandom? Poza Polterem istnieje bardzo aktywna i wartościowa blogosfera związana grami fabularnymi (i innymi zainteresowaniami pewnie też, ale mniej im poświęcam uwagi). Jest naprawdę wiele sensownych powodów, dla których wiele osób woli prowadzić własne blogi (ot, chociażby ten na który utyskiwał dzisiaj zigzak).

Poza tym jednoaakapitowe notki, które tak Cię uwierają, zawierają często syntezę linkowanej zawartości, dzięki której możesz z dużym prawdopodobieństwem oszacować, czy warto czytać dalej. Zwykłe po-bożemu-polterowe notki często tego nie mają - czasem czytasz, czytasz i czytasz, by wreszcie stwierdzić, że szkoda było czasu.

@zigzak

(pewnie jakis ważny ma, by np nie banowac Laverisa, choc juz rok temu slychac bylo ze planują).

Kpisz sobie? Sam trollujesz nie gorzej, albo i lepiej, więc jeśli banować Laverisa, to i Ciebie.
09-05-2012 22:04
Aravial Nalambar
   
Ocena:
0
Poprawiłem te błędy w nazwach, które znalazłem, wybaczcie mi to.

Ja nie mam nic przeciwko wrzucaniu notki podwójnie, sam mam zamiar zacząć tak robić z wymienionych przez kbendera powodów. Głupie jest odsyłanie do zewnętrznych serwisów bez możliwości czytania tutaj.

Dziękuję za odzew, ale chodzi mi raczej o to by trochę się uspokoiło. Naprawdę nie przeszkadza mi bardzo, jeśli moje notki pozostają niszowe lub nielubiane. Ale sam chciałbym mieć co czytać.

Usunąłem jednego posta Tyldy.
09-05-2012 22:08
dzemeuksis
   
Ocena:
0
Głupie jest odsyłanie do zewnętrznych serwisów bez możliwości czytania tutaj.

W moim przypadku jest podyktowane obawą przed zakwalifikowaniem przez Google, jako "duplicate content", co niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie. Może i jest to płonna obawa, ale nie uważam jej za głupią.
09-05-2012 22:11
kbender
   
Ocena:
+3
@zigzak
Hej, bardzo Cię lubię, jesteś artystą płodnym, wyskakującym co chwilę z czymś nowym.
Reklamujesz RPG najmojsze - jak my wszyscy.
Sporo trollujesz - jak my wszyscy, w mniejszym lub większym stopniu.
Piszesz chyba najwięcej notek.
Nawet jak się odsieje te kontrowersyjne, piszesz bardzo dużo ciekawych notek (porównywalnych z zagarmistrzowymi), i zdecydowanie produkujesz najwięcej komentarzy kontrowersyjnymi wpisami.
Rozpoczynasz co chwilę nową inicjatywę, której nie kończysz - ale to typ osobowości, który znam z pracy. Też tak trochę mam. Gdyby podpiąć Ci kogoś przyziemnego, kierującego Twoją energię na kończenie pomysłów, byłoby o wiele więcej efektów. Ale są same zajawki, które też są fajne.

Czy to źle? Nie, ale jednocześnie piszesz procentowo dużo trollerki i 'nakręcasz hajpa', co nie każdemu musi się podobać. Z mojej perspektywy czasem przekraczasz cienką granicę, ale są tutaj osoby, które procentowo przekraczają ją o wiele częściej i mocniej. I nic nikomu się nie dzieje.
09-05-2012 22:12
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Dzem, patrz, a Blanche jakos to nie przeszkadza? Wymówka tylko? Nabijanie licznika? :)

Doedytuję: Dzem, nie nie kpię sobie. Rzecz przeciez nie w trollowaniu leży, a w zachowaniu i nastawieniu. Chcialbym wierzyc że robię na polterze tyle samo zlego co dobrego, a moja karma blogowa jest mniej więcej na zero. Mam swoje powody, by zachowywac ten balans, i wierzę, że udaje mi się go zachować z niewielką przewagą na plus.

Ponosi mnie zwykle tylko w momentach nieskonczonej głupoty innych ludzi - jestem na nią dosc mocno uczulony.
09-05-2012 22:13
Alkioneus
   
Ocena:
+1
Aravial - najciekawsi twórcy blogosfery poltera nie emigrowali, tylko zostali pobanowani.

09-05-2012 22:15
Aravial Nalambar
   
Ocena:
0
Problem linkowania jest drugorzędny i napisałem o nim niejako przy okazji. Nie jest to irytujące w jednej setnej tak jak wszechobecne flejmy. Rozumiem, ze można mieć swoje powody, to moja mocno subiektywna ocena.

To prawda plusowałem niektóre komentarze, ale dlatego, ze były zabawne, czasem elokwentne, ale czym bardziej zagłębiałem się we flejmy, tym bardziej byłem zgorszony.

Pewnie przesadzam.

A "pała" to był cytat z wiedźmina 2, jakby ktoś nie wiedział :>
09-05-2012 22:18
earl
   
Ocena:
+1
A którzy to byli?
09-05-2012 22:18

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.