» Baza RPG » Czasopisma » Magia i Miecz 101 (05/02)

Magia i Miecz 101 (05/02)


wersja do druku

Magia i Miecz 101 (05/02)
Spis treści: Panorama:
  • Co tam za morzem panie słychać. Brytyjski światek RPG, cz. 1
  • The Wheel of Time Roleplaying Game
  • Deadlands: Tancerze Ducha
  • Legenda Pięciu Kręgów: Droga Jednorożca
  • Wieści
  • 1 + 1 > 2 - Kombinatoryka Thorgalowa
Stałe działy:
  • MiM(ochodem) - Dziś pytanie: Czy cRPG może być wstępem do prawdziwego RPG?
  • Listy
  • Nowa Kraina Goblinów, edycja 3.4
Felietony:
  • Miasto, magia, maszyna: Atak klonów?
Almanach:
  • Chałupa z krwi i kości, czyli rzecz o tym, jak nasi dziadowie domy budowali
Deadlands:
  • Rzeki na Dziwnym Zachodzie
Earthdawn:
  • Pachnidło. Część 1: Perfumy i sztylety
Piekło na Ziemi:
  • Przerwany lot M237
Świat Mroku:
  • Rodzina Wschodu a mitologia
Warhammer:
  • Pałac Wodospadów. Druga część kampanii 'Miasto ze Złota'
Wiedźmin:
  • Próba serca
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Magia i Miecz nr 2/2015 (3)
Optymistyczne spojrzenie w przyszłość
- recenzja
Magia i Miecz nr 1/2015 (2)
Krok w dobrym kierunku
- recenzja
Magia i Miecz nr 1/2014
Trudny powrót po latach
- recenzja
Talisman: Magia i Miecz
Powrót klasyki
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.