» Baza RPG » Czasopisma » Magia i Miecz 091-092 (07-08/01)

Magia i Miecz 091-092 (07-08/01)


wersja do druku

Magia i Miecz 091-092 (07-08/01)
Spis treści: Opowiadanie:
  • Moc okruchu
Panorama:
  • Diuna
  • Komiks w RPG
  • Władca Zimy
  • Deadlands: Stróże Prawa
  • Gasnące Słońca: Podręcznik Gracza
  • Labirynt 7: Warhammer
  • Wieści
Stałe działy:
  • Listy
  • MiM(ochodem): Dziś pytanie: Jak najbardziej zaskoczyli cię gracze?
  • Kraina Goblinów, edycja 4.2
Felietony:
  • Miejsca magiczne: Badlands: Złe Ziemie
  • Miasto, magia, maszyna: Nasze dziwne dni
  • Holocaust etyki dziennikarskiej
Almanach:
  • Po co nam bohaterowie niezależni?
  • Kończ, waść...
Deadlands:
  • Skowyt
  • Prószy śnieżek, albo co niedobrego spotkało w górach posse...
Dzikie Pola:
  • Nie ma Boga prócz Allaha... czyli islamu opisanie
Earthdawn:
  • Gniazdo Dormadraala (Powietrzny okręt III)
Gasnące Słońca:
  • Lekcja subtelności
  • Poszukiwanie
Legenda Pięciu Kręgów:
  • Ze zwojów mistrza Tekamury: Niezwykła i krwawa opowieść o tragicznych wydarzeniach w Yamakura
Świat Mroku:
  • Sinfjoetlingating
  • Wampir 2313: Assamici
Warhammer:
  • Gorzkie żniwa
Zew Cthulhu:
  • Reanimator
Quentin 2001:
  • Krzyk Kamienia
  • Nowy mir na wyspie róż
  • Wszyscy ludzie Syndykatu, albo Dzień dobry, Atlantydo!
  • Wieczna warta, czyli rzecz o pewnej legendzie
  • Cztery oblicza spisku
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.